PDA

Volledige versie bekijken : InkoopActie SNOGARD NR2!!!!!!!!!! Deze zaterdag al!

sulle
29 januari 2005, 02:23
MENSEN IK BEN MIJN 2DE INKOOPACTIE NAAR SNOGARD AAN HET ORGANISEREN!!! DIT GAAT DEZE ZATERDAG DOOR!! ik weet dat dit redelijk snel is maar het is dus voor de snelle beslissers!! Idien je iets wilt PM mij of stuur een e-mail naar Spambot@hotmail.com
De IA is alleen voor de mesen van telenet!!! Het is dus niks commercieel!!!
De mensen die meegedaan hebben met de vorige inkoopactie weten dat ik te vertrouwen ben, heb meer dan 1500€ aan goederen voor mensen van telenet gekocht

link winkel: www.snogard.de

OPGELET: ik kan ALLEEN MAAR deze specifieke soorten hardware meenemen omdat ik niet zo een grote auto heb spijtig genoeg.

1) ram
2) grafische kaart
3) harde schijf
4) moederbord
5) geluidskaart
6) usb sticks, bleuthoot sticks, mp3 players
7) processor
8) cd-rw & dvd-rw
9) andere op voorwaarden dat het eerst is besproken met mij

regels:

nadat ik zeker weet dat de persoon die iets besteld daadwerkelijk iets moet hebben geef ik mijn gsm-nummer+adres+bankrekeningnummer om een beetje vertrouwen op te bouwen... maar als ik daarna spam binnenkrijg ga ik meteen naar de politie!!!!

1) de storting word op voorhand gedaan anders word het niet meegenomen, dit gaat alleen voor mensen die bij de KBC zijn omdat het geld in een dag aankomt maar mensen die bij een andere bank zijn kunnen het geld altijd komen brengen naar leuven station omdat het geld anders niet op tijd gaat aankomen.

2) normaal heeft snogard een heel grote vooraad aan hardware, maar idien groot interesse in 1 bepaalde hardware waar er niet veel van zijn zullen de mensen die als eerste dat bepaalde hardware besteld hebben er dan ook recht op hebben. De andere zullen helaas hun geld teruggestord krijgen zonder hardware natuurlijk. TIP: als je iets besteld is er dus een kleine mogelijkheid dat het is uitverkocht daarom zou je best een lijstje met drie dingen opschrijven en als het eerste er niet is bevoorbeeld het tweede laten pakken en als die er ni is het derde zo heb je een grotere kans dat je zeker het stuk hardware zal vastkrijgen

4) na afhaling in snogard worden de goederen ofwel opgestuurd op kosten + risico van de koper, ofwel afgehaald aan het station van leuven. Daarom is deze actie ook het interesanste als ge in omstreken van leuven woont

3) voor iedere bepaalde hardwarestuk word een klein vergoeding betaald aan mij voor de moeite omdat ik tot daar rij

a) ram: 5€
b) grafische kaart: 7€
c) harde schijf: 6€
d) moederbord: 8€
e) geluidskaart: 6€
f) usb sticks, bleuthoot sticks, mp3 players: 5€
g) processor: 8€
h) cd-rw & dvd-rw: 6€
i) andere --> vergoeding word besproken

dit is nog altijd goedkoper dan dat je u goederen laat opsturen van andere winkels in duitsland tegen 15€ verzendingskosten en als je goed kijkt kosten procesoren, moederborden, graka's soms tot +30€ goedkoper.

kan nog ge√ędit worden indien ik iets vergeten heb te melden

mensen die al meedoen:

Fraga --> lege dvd en bag pack ---> IN ORDE-->nog niet betaald

mvg

1 februari 2005, 23:43
voila, deze keer volgens de regels, van inkoopacties.

Mensen die info willen moeten dus mailen!

Sulle is zeker te vertrouwen, heeft dit nog al gedaan