PDA

Volledige versie bekijken : Mijn eerste werk: De Reisweg fantasy-roman

TriX
27 januari 2005, 16:50
Mijn vorige thread op het algemeen forum heeft dan toch uiteindelijk een slotje gekregen. Hopelijk mag het hier wel blijven staan.

Via deze weg zou ik even van de gelegenheid gebruik willen maken om mijn nieuwe aanwinst voor te stellen.
Sinds vorige maand is, na anderhalf jaar werk, mijn eerste fantasy boek, De Reisweg, verschenen bij uitgeverij Bergboek.
Als debuterend auteur is het natuurlijk niet vanzelfsprekend om meteen een grote oplage verkocht te krijgen. Ook is De Reisweg
maar verkrijgbaar bij een select aantal boekhandels. Ik moet dus heel wat van de distributie en verkoop zelf verzorgen. Vandaar
dat de fantasy-liefhebbers hier op het forum de verkoop van mijn eerste werk misschien wel willen steunen.

Een korte synopsis van het verhaal kan je vinden op de website van de uitgever, onder het genre science fiction (een fantasy-
categorie hebben ze daar blijkbaar niet :)) http://www.bergboek.nl/shop.htm
De cover is ontworpen door de Nederlandse illustrator Marcel De Jong, jullie misschien wel bekend van de nieuwe clip 'Stand
My Ground' van Within Temptation.

Het boek telt 174 pagina's en is verkrijgbaar in paperback formaat (ISBN: 90-77668-35-7). Bestellen kan via de website, maar je kan het ook rechtstreeks bij mij kopen voor 15 euro. Dan stuur je gewoon even een mail naar reisweg@telenet.be.

Ik hoop dat ik de interesse van enkele forumgangers heb kunnen aanwakkeren :)

Alvast bedankt voor jullie tijd

En bedankt aan alle forum users die reeds een boek hebben aangekocht!

Peter

babaar
27 januari 2005, 18:55
mja, is reclame eh

alle respect voor u en u werk

maar, regels zijn regels vind ik, en iedereen is gelijk

dus hoort hier niet echt thuis...

DJ_Trash
28 januari 2005, 01:23
wtf "droombos" wa ne naam :p

=CID=Drone
28 januari 2005, 07:02
gij verkoopt ne boek trix, das allemaal schoon en wel :)

maar hier verkopen de mods slotjes :cry:

maw, geen com doleinden op gelijk welk forum vrees ik :help:

TriX
28 januari 2005, 12:16
wtf "droombos" wa ne naam :p

't is dan ook fantasy eh :) Dj_Trash

EdMeister
28 januari 2005, 12:40
Knap werk! 't Is niet evident om als 20-jarige een boek gepubliceerd te krijgen!

The_Law
28 januari 2005, 14:09
Zeg Trix

waarde gij ier vroeger geen Uber Mod of zo ?

t'is lijk lang geleden da ik u nog gezien / gehooord had - vandaar

:niceone: @ uw boek wel - t'is eens een andere kant en het siert dat je de nodige inzet hebt gehad om het uit te brengen ;)

SoliD
28 januari 2005, 16:31
Commerciële verkoop mag niet.
Da's de laatste keer dat ik uw boek hier op één van de fora zie staan.