PDA

Volledige versie bekijken : Basta's contest inzendingen [psychobass] (hardstyle)

Bastaspast
27 januari 2005, 07:01
Io alihalo, fuck de exames :)
en veeeeel produce, binnekort komt er een nieuwe technotrack of 2 van mij , een final update van radiocontrolled en een nieuwe update van babylon... maar da zal zoals gezegd voor na de exames zijn

als ontspanning heb ik me dus wa op die contest gegooid, mja hardstyle is nu ook ni direct men ding daarom heb ik een soort retrotrack probere make, en eentje da techno is...
anywayz commentz are more than welcome

eerste track: Psychobass - Freeze
een voor mij veelbelovend technoprojectje... kwee nog ni, klinkt alleszins redelijk hard vonnek, alleen zou er een beetje distortion op afgemixt worre,maja das voor later stadium
link: http://users.pandora.be/psychobasstechno/projects/Psychobass%20-%20Freeze.mp3

2de track: Psychobass - Arena
it's all about the kick, kwou em zo diep en zwaar daverend mogelijk krijgen, en voor de melody change met voice vink wel leuk om nor te luistere
link: http://users.pandora.be/psychobasstechno/projects/Psychobass%20-%20Arena.mp3

grtz B

bandarlog
27 januari 2005, 14:35
Die arena heb ik beluisterd. Whether you like it or not.. die kick doet me wat aan psytrance denken :p... Goeie kick maar hij staat te hard (check maar eens op een pa of monitors). Maar dat is geen probleem hoor, gewoon wat stiller en problem solved! Dat melodietje vind ik wat eruit klinken, qua percussie zit het wel goed. ;)

Bastaspast
27 januari 2005, 17:10
hehe , idd das een kick van u ... mai ge kent u materiaal nog al :)
kga die melodie ies probere verbetere miss met wa reeverb ofzo ... kwee ni
grtzB

Dj Aero
27 januari 2005, 18:53
Free:
de kick vind ik persoonlijk wel! ik vind de synth's minder geslaagd....

Arena:
kick is wederom cool. sommige elemnten klinken wel! de vocal is ook eel vet! drums zijn ook eel lekker! de "synth" wederom weer minder ...

Bastaspast
27 januari 2005, 20:07
mja daar haal je dus men probleem aan :)
synths is men ding ni ... :(
kwee ni, gewoon kwee ni wa goe klinkt en wa ni goe klinkt, kweet ook ni hoe dak synths het best afstel, + het geluid van vanguard sta me ni echt aan

anywayz percussie da doe ik het liefst

bandarlog
27 januari 2005, 23:08
anywayz percussie da doe ik het liefst

Waarom u dan verplicht voelen melodieën te gebruiken? Thuis, in uwe zetel, stilzittend en luisterend, heb je er graag een melodietje bij maar niet vergeten dat het om dansmuziek gaat he! Live/ op plaat die gespeeld wordt op een dansgelegenhied (whatever it is) is er maar één ding belangrijk: dat je erop kan dansen! En ik heb al veel gemerkt dat het vooral ritme en percussie is (samen met bass en kick) die de mensen doet dansen! Melodie veel mider. Zet een mooi melodie op een beat met een basslijn achter zonder percusie en de mensen stan stil. Doe daar dan een deftige hihat en snare bij met wat foefkes en ze zijn vertrokken, ook zonder de melodie :crazy: