PDA

Volledige versie bekijken : [TK]-[var] 2xDirect Drive Turntables JB-systems

HHooligan
24 januari 2005, 20:34
Ik verkoop deze twee JB-systems Q 30 D DIRECT DRIVE platenspelers, enkel SAMEN te kopen.
Goede staat, enkel wat krasjes en beschadigingen aan stofkappen, maar dat heeft geen enkele invloed op de werking.

Meer info + foto's + opmerkingen vind je op deze site:

MEER INFO OP DEZE LINK (http://users.pandora.be/danceforcesite/0/)

De startprijs bedraagt;250€

(Prijs excl. eventuele verzendkosten, maar ben geen voorstander om ze te verzenden; liefst ophalen. Regio Leuven of Mechelen, of anders kan wel iets geregeld worden.)

Voor meer info, aarzel niet met me te altyd mailen; Evolver_84@hotmail.com

Veel plezier bij het bieden.

[Inclusief 1 nieuw naaldje t.w.v. 25€, vandaag ,net gekocht omdat er 1 stuk was]

P.s. Heb ook een Jb-systems CD700 te koop op ebay. (http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3777779707&ssPageName=STRK:MESE:IT)

Baloo
24 januari 2005, 22:22
Je kent mijn kant van het verhaal ...

Greetz

HHooligan
24 januari 2005, 23:05
Oké, is genoteerd. Maar omdat er hier al Q30's weggingen voor 325...

Baloo
25 januari 2005, 06:51
Die waren dan ook in iets nieuwere staat he ;)

Swat , lees men mail eventjes ,
Laat gewoon staan tot woensdag dan .

We zien wel .

Greetz

Fraa
25 januari 2005, 12:10
mmm... 250 euro? voor 2 draaitafels die toch al serieus gepasseerd zijn? mjah... kvind't toch wel wa veel geld, aangezien die dingen wsl nie meer zolang gaan meegaan... Ik heb in den tijd 2 Denon 1800-F CD Spelers & een Behringer mengpaneel samen in een flightcase gekocht voor bena 1800 euro (cdspelers ware al 1300 euro waard ofzo) en minder dan een jaar later kreeg ik dr nog juist 900 voor terug... dr kwamen dr hier zelfs af met een bod van 600 euro ofzo... wak gewoon belachelijk vond (he zkee :p) nujah, ook al ist belachelijk tis gewoon een feit. Ge gaat weinig tot nix trugkrijgen voor die dingen, kzou max op 170-200 euro rekenen en dan moet ge al ene vinden die goedgezind is denk'k :) Trouwens, elk materiaal da verkocht wordt gaat onder de noemer: "Het is ideaal voor beginners" omda elk materiaal da gewoon is, ook al ist minder kwaliteit of al zijn't technicsen, dus das eigenlijk een maat voor nix...

Greetz

HHooligan
25 januari 2005, 12:20
De verkoopprijs gedeeld door twee, en dan nog heel wat er vanaf.

Anyway, uw post hier doet niks ter zake, enkel om mn kopers af te schrikken. Ze zijn door mij aangekocht (heb zelfs nog het aankoopbewijs). (Terwijl jouw spullen al tweehdehands waren, 1300+1300 maakt 2600, dan nog een mengpaneel, behringer neem 200€ dus 2800 euro/2= 1400), en dan nog eens doorverkocht.

Anyway, op forums als dj2dj of marktplaats gaan ze wegge voor rond de 250 euro.

HHooligan
25 januari 2005, 12:54
>>>>> CLOSE TOPIC PLEASE >>>>

(Ze zijn verkocht)

zkee
25 januari 2005, 13:14
... dr kwamen dr hier zelfs af met een bod van 600 euro ofzo... wak gewoon belachelijk vond (he zkee :p)
god man, wete gij da zelfs nog :p
kwas da al lang vergeten ze

anyway
/closed op aanvraag