PDA

Volledige versie bekijken : INTERESSEPEILING: sony psp

stimo
22 januari 2005, 20:27
dus ff vragen zijn er mensen die interesse hebben in zo'n sony psp?

ik weet dat ze pas in maart hier uitkomen maar ik heb een beetje rondgezocht en men kan ze wel uit japan laten overkomen en ze zullen zeker veel cheaper zijn dan ze hier aan te kopen.

ben gewoon al een beetje aan het rondhoren wat de mogelijkheden zijn...

en wat vinden jullie een redelijke prijs want de prijzen gaan als ze uitkomen wel heel hoog zijn... (heb ik ook maar gehoord he)

grts

Hatchetman
22 januari 2005, 20:43
en wat vinden jullie een redelijke prijs want de prijzen gaan als ze uitkomen wel heel hoog zijn... (heb ik ook maar gehoord he)

:ironic:

-[Weasle]-
Nen degelijken prijs voor Sony Psp handheld is (voor mij pers.) ong. rond de 180-210 €?
NU gaan er zijn van :" jong toch,zo weinig blablablablablabberdebla...":ironic:
Grtz Weasle(btw: heb er VEEL intresse in in zoon dinkie)

noobster
hier enorm veel interesse
en mijn max prijs is rond de 250-300euro

-OEC-BT
22 januari 2005, 21:25
ik weet dat ze pas in maart hier uitkomen maar ik heb een beetje rondgezocht en men kan ze wel uit japan laten overkomen en ze zullen zeker veel cheaper zijn dan ze hier aan te kopen.

ja, en nu wakker worden ...

Geloof me, als je later overkomen gaat men je gewoon afzetten met 100 euro invoerrechten, tax, enzo... Als je er winst op wilt maken : lukt je niet of leverd je mss 20euro op...

stimo
22 januari 2005, 23:46
geloof me ik ben al wakker... :sleep:

ik ben zeker dat da te doen moet zijn hoor.

grts

Code_X9
23 januari 2005, 00:37
geloof me ik ben al wakker... :sleep:

ik ben zeker dat da te doen moet zijn hoor.

grts

ge dacht nu toch ni da ge den enige waart dat plots op dat luminante idee zijt gekomen?

vraag is aan Hey69 hoe het zit om psp's naar hier te krijgen. ge zult al veel minder goesting hebben...

stimo
23 januari 2005, 01:08
als ik gsm's van schotland naar hier kan halen zal het mij ook wel lukken om die psp's naar hier te halen zeker...

heb nooit geen problemen gehad om die hier binnen te brengen dus ik denk ni dat die psp's veel problemen gaan geven hoor.

n.t
23 januari 2005, 01:22
mja ma schotland ligt binnen de EU eh... da's iets makkelijker =]

stimo
23 januari 2005, 01:49
hmmmz true true

ma bon ik zal eens zien wat ik kan vastkrijgen en daarbij als ik er vastkrijg en ze hier kan verkopen zal ik hier niet veel mensen horen klagen denk ik.

thx n.t for realitycheck :)

daFour
23 januari 2005, 12:41
hier ook wel interesse zenne
kwil max 250€ geven ervoor

GhO$T
23 januari 2005, 14:08
jupz as gij die dingskes hier krijgt en er nog genoeg aan overhoudt bij ne verkoopprijs van 200-300€ dan gade gij goe zaken doen; maar ik betwijfel ook dat u da zal lukken eerlijk gezegd :) , maar niemand die u tegenhoudt van te proberen natuurlijk

Xcessive-
23 januari 2005, 15:52
Ik heb ze gezien bij nen online winkel voor ~290.51 EUR, en daar kome dan ook nog verzendkosten bij. En die winkel is in/van japan, en die is ni duur want Nintendo DS kost daar €150

scorpion007
23 januari 2005, 17:45
ik wacht eerlijk gezegt liever 2 maandekes , kan ik mij direct enkele games kopen , en heb ik tenminste garantie :p

noobster
23 januari 2005, 19:28
ma over 2 maande is da niemer exclusief he :)
dan ist gen super stoef / hebbe ding meer

GhO$T
23 januari 2005, 19:31
is die launch hier al over 2 maand! Stimo kzou mij maar haasten dan, die dinge gaan hier ook nie op e dag of 2 staan denkek :p

noobster
23 januari 2005, 19:35
staat in mijn agenda om smorges om 6.30 voor de deur van mijn lokale toy store te staan

scorpion007
23 januari 2005, 19:44
ik laat da opzij leggen , en na school erom :p , welke dag komt em uit btw ?

EyeBallz
23 januari 2005, 20:37
25 maart
prijs: rond de 200€

EyeBallz
23 januari 2005, 20:41
ff nog vraagske:
oe zit et me films op de psp??

CubeCuyp
23 januari 2005, 20:43
da gaat nie lukke vrees k EyeBallz.... als ge ziet dat em in de japanse shops al 290 kost

EyeBallz
23 januari 2005, 20:55
BRON (http://smf.bloh.be/index.php/topic,214.new.html)
en hier (http://www.playstage.be/nItem.php?subaction=showfull&id=1105036236) de bevestiging...

hey69
24 januari 2005, 00:38
ge dacht nu toch ni da ge den enige waart dat plots op dat luminante idee zijt gekomen?

vraag is aan Hey69 hoe het zit om psp's naar hier te krijgen. ge zult al veel minder goesting hebben...

als ge een privé persoon kent in japan die u aan een deftige prijs een psp wilt opsturen why not.
kloterij is , niemand is zo geintresseerd om de waarde op het pakket onder de 45euro te plaatsen (dit zorgt ervoor dat je geen import tax en btw betaald) .
Waarom zal u zich afvragen? wel , het pakket is verzekerd op het bedrag dat vermeld is , dus als je pakket verloren loopt ergens , zal je mischien 40 euro terugtrekken. thats why.

Mergil
24 januari 2005, 16:22
den psp gaat gelanceerd worden aan 205€ adviesprijs
batterijduur spellekes is 4 uur en voor films 2 uur (films alleen op UMD)

TRC
24 januari 2005, 16:51
den psp gaat gelanceerd worden aan 205€ adviesprijs
batterijduur spellekes is 4 uur en voor films 2 uur (films alleen op UMD)
Batterijduur sterk afhankelijk van volume en achtergrondbelichting. 5 uur is geen uitzondering!

Fatalix
24 januari 2005, 20:07
Zeg je prijs maar ;)

stimo
24 januari 2005, 22:00
ik heb er gevonden via een groothandelaar die aan mij wil verkopen ma ik weet nog ni of ik het ga doen...
is min 5 stuks en de prijs ligt nogal hoog aangezien dat jullie er maar 250 ofzo voor willen geven.

scorpion007
24 januari 2005, 23:07
batterijduur 4 uur , omg , das weinig :s , ik koop me wel een ds , goeiekoper , en ziet er ook deftig uit (met hogere batterijduur dan :D

hey69
25 januari 2005, 10:15
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=293271

Code_X9
25 januari 2005, 11:22
batterijduur 4 uur , omg , das weinig :s , ik koop me wel een ds , goeiekoper , en ziet er ook deftig uit (met hogere batterijduur dan :D

:D als da u argument is.... :ironic:

scorpion007
26 januari 2005, 15:50
jep , da is men argument .

ik gebruik da als ik bijvoorbeeld op reis ga , als ge 10 uur vliegt , vind ik wel da ge meer dan 4 uur moet kunne game. En maar 2 uur film bezien , is ook ZEER weinig , vind je niet ?

Code_X9
26 januari 2005, 15:53
jep , da is men argument .

ik gebruik da als ik bijvoorbeeld op reis ga , als ge 10 uur vliegt , vind ik wel da ge meer dan 4 uur moet kunne game. En maar 2 uur film bezien , is ook ZEER weinig , vind je niet ?

oke ja idd kan ik wel begrijpen maar ik zou graag is ne link zien waar da effectief getest instaat.

kga is aan hey69 vragen op het handheld forum. kwil er toch ff bevestiging van.

scorpion007
26 januari 2005, 16:05
idd ;) , en kzou eigelijk ook es wille wet ehoe lang DS meega , dak mij geen 3 batterije in totaal moe kope of zo , pfff :p , gba heef goeie batterij vinnek wel persoonlijk

GhO$T
26 januari 2005, 16:34
mja zeker voor films af te spelen denk ik dat er gewoon nog niks bestaat die krachtig genoeg is, dat moet toch batterij zuipen... tis inderdaad wreed kort 2uurkes, van veel fims ga je het einde missen :D , maar ik denk dat het redelijk logisch is en een andere oplossing dan meerdere batterijen kopen ga er nie zijn hoor...

Mista Molla
26 januari 2005, 16:38
lunde der geen extra batterije voor kope?

TRC
26 januari 2005, 17:41
lunde der geen extra batterije voor kope?
Ja ongeveer 50 € maar ze gaat echt wel langer mee dan 4 uur. OPM2 heeft ze getest en ze ging maar 4 uur mee als je met het geluid heel de woonkamer wou opfleuren, maar dat is niet echt de bedoeling. Dus als je het geluid wat minder zet of de oordopjes gebruikt, gaat ze echt wel een uur of 2 langer mee. En zeg nu zelf wie gamed er 6 uur aan een stuk?

Code_X9
26 januari 2005, 18:05
idd ;) , en kzou eigelijk ook es wille wet ehoe lang DS meega , dak mij geen 3 batterije in totaal moe kope of zo , pfff :p , gba heef goeie batterij vinnek wel persoonlijk

http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=293659

voila kijk ook daar is, paar mensen hebben em al dus weten wel over wa ze bezig zijn.

der zegt er daar ene dat er mischien een andere baterij insteekt tegen dat em hier is...

afin we will see... ma ik denk toch wel dat iets langer dan 4 uur da ge kunt spelen... zeker in het vliegtuig zette u geluid al af of ja oke mischien me oorkes. ma daar zoude in ieder geval al op besparen eh.

Fatalix
26 januari 2005, 18:14
Ik heb bewust de DS gekocht ipv de PSP.
Dit om de simpele reden dat de PSP gewoonweg nog niet 'af' is.
Teveel productiefouten. Ik wacht daarom tot maart, dat ie hier uitkomt, met de hoop dat de fouten er dan uit zijn. De ds moet het tot dan maar doen.

Ik heb al wel op een PSP gespeeld zelf. En kmoet zeggen...qua uiterlijk ziet het ding er zó mooi uit dat je denkt dat je iets uit de toekomst vast hebt. Ook de gfx van de games zijn beter dan die van de DS. De psp is meer multimedia gericht (Note; films, mp3, ...)
Maar de DS heeft aan de andere kant dan weer DualScreen. Dit is echt wel een coole add on. En de typische gameplay trok me aan.

Maar goed, denk dat het wel een strijd gaat worden tussen de 2.
Kga daar niet aan mee doen, ik haal ze alle 2 in huis :p.

TRC
26 januari 2005, 19:20
fatalix hebt ge die productiefouten zelf al bemerkt? Want bj OPM2 hadden ze er drie gekocht en aan geen van de drie scheelde ook maar iets, tzijn dus vooral geruchten

Fatalix
26 januari 2005, 19:27
OPM2 staan dan ook helemaal 100% geil van sony.
Zoals ik al zei, ik wacht wel tot maart.

scorpion007
26 januari 2005, 19:53
idd, tis mer een goeie maand niemer , als ge nu invoert , dan hed ge em mss een week rapper als de rest , dan heb ik liever garantie hoor :p

TRC
26 januari 2005, 20:20
OPM2 staan dan ook helemaal 100% geil van sony.
Zoals ik al zei, ik wacht wel tot maart.
Ze zijn tenminste wel objectief. Al die ander magazines geven monsterscoren aan Driver 3 en aan GTA en zij zijn tenminste eerlijk genoeg om te zeggen dat er fouten in zaten en zeker geen 90+ verdienden, dus op dat vlak moet ge niet afkomen

Fatalix
26 januari 2005, 20:54
Ik lees de OPM2 ook vanaf het begin hoor.
En ja, dat kan kloppen. Maar hun hebben werkelijk geen enkel minpunt over de psp. (Ja, heb de psp special gelezen). Terwijl sony zelf de fouten toegeeft (ok ok, het is niet op ALLE psps zo). Ook, de prijs is nu té overdreven hoog voor een valuepack.
Maar goed, doe wat je niet laten kunt.
Kvind de psp ook rocken, ub0r design etc, alleen jammer van paar dingetjes. Daarom dat ik tot maart wacht.

TRC
26 januari 2005, 21:03
Ik ga hem ook niet importeren zu, ma tis gewoon dat er nogal dingen over verspreidt worden door mensen die "het van ergens weten"

hey69
27 januari 2005, 00:57
al 12 psps in mn handen gehad, geen enkele had een probleem.
internet staat ook vol van DS'en die problemen hebben. wie zoekt vind altijd wat natuurlijk. men moet alles toch maar relatief bekijken znen

keeper
27 januari 2005, 13:05
dieje prijs gaat veel hoger liggen als ge dieje importeert ze. Toestel op zich gaat wa minder kosten maar alle andere kosten(vervoer, douane,...) gaan de prijs serieus de hoogte in jagen.

Fatalix
27 januari 2005, 18:19
al 12 psps in mn handen gehad, geen enkele had een probleem.
internet staat ook vol van DS'en die problemen hebben. wie zoekt vind altijd wat natuurlijk. men moet alles toch maar relatief bekijken znen

:sleep:

TheBud
29 januari 2005, 12:58
OPM?

Is dat niet dat PS magazine die altijd kei subjectief is in al zijn reviews en de hele tijd de NGC zit uit te kakken?

Als ze dat zijn, zijn ze imo het slechtste blad dat ik ooit gelezen heb.

gravendelver
29 januari 2005, 13:22
OPM?

Is dat niet dat PS magazine die altijd kei subjectief is in al zijn reviews en de hele tijd de NGC zit uit te kakken?

Zoals frank molnar
toen zelda: the windwaker in gamepower gereviewed werd zat em daar te doen of em sliep, en zo dubbelzinnige opmerkingen te geven + da het kinderspelleke is :ironic:

TRC
29 januari 2005, 13:41
OPM?

Nee ik denk dat ge een mis blad voorhebt, want ze schrijven vaak ook goede dingen over de GBA waar ze zich tijdens hun perstrips mee amuseren.
En OPM met Frank Molnar vergelijken is wel zeer grof.
Ge kunt evengoed Kompany met een miniem vergelijken

moeder_theresa
30 januari 2005, 13:00
scorpion007 --> Maar een goede maand niemeer? jij hebt goeie hoop, Sony kan de produktie van PSP's voor Japan nog bijhouden en jij denkt dat die hier zijn binnen een maand, sorry hoor, maar dan mag je nog even verder dromen.
Ik ben nu een weekje aan het spelen met mijn PSP (zalig trouwens) en ik denk dat ik nog een tijdje ga doen vooraleer jij er met eentje speelt (tenzij je er ook eentje importeerd natuurlijk :) ).

En duur? Dat is hoe je dat zelf bekijkt natuurlijk. Mijn psp met ridge racer kostte 366€ en met taxen erbij is dat iets over de 400€, maar dan heb je ook wat. (mp3 / mp4 speler, draagbare dvd (umd) speler, gamesconsole, digitale fotoboek, etc...)

Greetz

scorpion007
30 januari 2005, 15:00
ik heb hier een ipod liggen , fotos bekijk ik wel op men digicam :p. Films heb ik geen nood aan om in bus te bekijke of zo , dan game ik liever . Dus snap je , ik persoonlijk heb al die extra functies niet in 1 apparaat nodig. Dus ik verkies ds voor de gameplay (dan moge de graphics nog minder zijn) , hij kost dan ook nog nie den helft.

PSP schaf ik mij wel aan als hij onder de 200 staat , want meer geef ik niet aan zon console uit :p