PDA

Volledige versie bekijken : pc verschrikkelijk traag

bastian
21 januari 2005, 20:28
ik heb mijn pc een twwetal weken geleden geformatteerd omdat hij echt wel verschrikkelijk liep, daarmee bedoel ik specifiek dat gij alleen programmas opende vlak na het rebooten, ik dacht dat het een virus was en formatteerde, maar nu heb ik exact hetzelfde probleem weer ik kan er echt niet aan uit, ik kan toch niet blijven formateren

zaj
21 januari 2005, 20:33
miss is uwen pc underclockt door een virus ofzo? heeft er iemand aan uwen bios geprutst? miss kunde uwen bios is resetten ofzo maar ge moet wel voorzichtig zijn met die dingen heb ik gehoort

bastian
21 januari 2005, 21:30
probleem is ineens opgekomen, na het formatteren was het een week ofoz weg, en nu komt het met vlage, de ene keer lukt er niets en de andere keer gaat het

het rare is da de programmas die worden opgestart en degene die ik direct na het booten opstart vrij vlot draaien

Dakantochnie
21 januari 2005, 21:32
Een hacker mss?

wxphe
21 januari 2005, 22:12
Heb momenteel ook last van trage pc, hij start evensnel op als anders, maar dan lijkt het alsof em klaar is klik op vb internet en gaat em mss eens reageren na 2 minuten (nochtans is de processor in taakbeheer niet belast). Wel valt op dat vlak voor em begint te werken er een kader van Windows SP2 opkomt met de tekst:" de status van de firewall is onbekend" terwijl em toch opgestart is (zie ik aan icoontje). Die boodschap verschijnt 2 sec en dan plots begint em terug normaal te doen, internet start 6 a 7 keer op (als ik moet wachten druk ik soms uit ongeduld :-) .

greetz wxphe
ga eerst eens een andere firewall instaleren.

smile and die
21 januari 2005, 22:39
probeer vlak na rebooten ad-aware te laten draaien en mss haalt die de boosdoeners er wel uit

wxphe
22 januari 2005, 08:38
Tga nie, ook niet met andere firewall, ad-aware had ik al geprobeerd en marcheerde ook niet, microsoft anti-spyware hielp ook niet. Dus denk dat het toch iets met SP2 te maken heeft die gelijk nie goed samen wilt werken met de andere software.

AncientRites
22 januari 2005, 11:16
probeer eens Spybot- search and destroy

en denk eens na welke programma's je het laatst hebt geinstalleerd voor hij plots traag begon te gaan, ik heb al aan de hand gehad dat bepaalde programma's mijn computer totaal vertragen, zelfs als ze op de achtergrond lopen en maar weinig ram innemen.