PDA

Volledige versie bekijken : T shirt beprinting

MeMento-DFB
17 januari 2005, 16:54
Ik ben van plan t-shirts te laten bedrukken en ik vroeg me af of iemand hier een goedkope site voor wist of een bedrijf in zijn/haar buurt die deze dienst aanbied tegen een schappelijke prijs ;)

The_Law
17 januari 2005, 16:57
de keuze hangt eigenlijk af van de hoeveelheid die je wil

Indien je grote hoeveelheden kan verzetten

www.eurogifts.be

pas op - kleine oplages doen ze niet !

MeMento-DFB
17 januari 2005, 17:19
min. 25 atm

BuZz.LiGhTYeAr
17 januari 2005, 17:47
In geel zit der ene aan de Pas.
Wij hebben daar polo's laten drukken van't kot.

GhO$T
17 januari 2005, 17:55
kweetnie wa ge ermee wilt aanvangen, maar als't nie commercieel bedoeld is en gewoon zo cheap mogelijk moe zijn moete es naar ne kleerwinkel gaan waar ze effen t-shirts verkopen met hun eigen logo erop,

bij ons is er ook zone winkel en daar kunde da gaan vragen en dan drukke ze op den ene kant uw logo of whatever en aan den anderen kant da van hunne winkel en 't kost echt bijna niks aangezien het reclam is voor hun.

Als't commerciƫel is ga da natuurlijk moeilijk :)

Rapturo
17 januari 2005, 17:59
ik heb voor mijn clan een bestelling geplaatst bij captaincopy(.be) en ik ben er zeer tevreden van, zowel van de kwaliteit, de service en de prijs.

jeroenrams
17 januari 2005, 21:15
GhO$T']kweetnie wa ge ermee wilt aanvangen, maar als't nie commercieel bedoeld is en gewoon zo cheap mogelijk moe zijn moete es naar ne kleerwinkel gaan waar ze effen t-shirts verkopen met hun eigen logo erop,

bij ons is er ook zone winkel en daar kunde da gaan vragen en dan drukke ze op den ene kant uw logo of whatever en aan den anderen kant da van hunne winkel en 't kost echt bijna niks aangezien het reclam is voor hun.

Als't commerciƫel is ga da natuurlijk moeilijk :)
kunt u daar eens een adres van geven ofzo, liefst in de buurt van Lier. Dit zou wel een tof idee zijn voor onze 100-dagen, allemaal zelfde t shirts ofzo... Mag gerust een sponser op, als het maar goedkoop is.

GhO$T
17 januari 2005, 22:15
kunt u daar eens een adres van geven ofzo, liefst in de buurt van Lier. Dit zou wel een tof idee zijn voor onze 100-dagen, allemaal zelfde t shirts ofzo... Mag gerust een sponser op, als het maar goedkoop is.

lolz nee, aangezien ik van Izegem ben ;)

maar ga gewoon effe de kledijwinkels af in uw buurt, hier kom je dat toch in meerdere tegen, zo van die tshirts van eigen merk, en zeker als de hoeveelheid groot genoeg is, zou dat dan voor zo'n mensen toch geen probleem moeten zijn om daar in beperkte oplage een extra logo te laten opdrukken, en ze doen er nog voordeel bij ook, al die wandelende reclame-borden.... gewoon ff vriendelijk rondvragen zou ik zeggen.

crowke
18 januari 2005, 08:56
De meeste online Foto-services hebben wel zo'n dienst...

www.kruidvat.be
www.spector.be
http://www.hypercarrefour.be/Kodak_01.cfm?lang=nl

n.t
19 januari 2005, 23:42
mise en place maakt uw tshirts praktisch gratis als hun logo erop mag.

stoica_dva
20 januari 2005, 07:45
In geel zit der ene aan de Pas.
Wij hebben daar polo's laten drukken van't kot.

Die is toch redelijk duur?