PDA

Volledige versie bekijken : Vanguard - Black Holes ( Trance )

Baloo
16 januari 2005, 13:38
Hallow ,
Ik was ongelooflijk jaloers op de platen van 2Qun2 ,
dus ik heb de hele nacht achter mijn pc'tje gezeten ....

Mijn eigen mening :

- Emotionele plaat als je je ogen dicht doet en denkt aan je vrienden enzo ,
Kan bij mij een leuk sentimenteel gevoel opbrengen .
- Technisch 1 van betere platen , overzichterlijker , geen clipping ,
Mooie beat .
- Ik hoop dat jullie mijn plaat beluisteren en comments geven , alleen zo kan ik eruit leren .

Technische info :

FL Studio 5 + VST Vanguard
Pro 53

Ongeveer 10 uur aan gewerkt . ( klein detail : aan 1 stuk door . )

Mp3 Info :

Lengte : 4:51 min
Size : 4,44 MB
Ext : mp3
Bitrate : 128 Kbps
Freq : 44100 Hz

Download :

Je kan de plaat hier downloaden :

Vanguard - Black Holes (http://www.dj-vanguard.com/black_holes.mp3)

Werkt het niet ?

http://www.dj-vanguard.com/black_holes.mp3

Meer kan ik dan niet doen ...

Extra :

Ik zou het zeer op prijs stellen moesten jullie wat comments plaatsen .

Greetz,
Vanguard

ChickenTik
16 januari 2005, 14:51
Wel, zeker niet slecht. Leuke sounds.
Heb alleen een paar opmerkinegn :

Dat vogelgeluidje of wat het ook is, komt wat te veel voor imo. Probeer dat wat minder te maken.
Uw melodieke is wel goe, mer begint mij een beetje te irriteren na ne langen tijd. Mss na uwen opbouw met langere noten werken?
Op 2:42, bij uwe filter die opkomt, schreeuwt het bij mij een beetje over. Niet zo hard, maar is wel een beetje vervelend. Kan ook aan mijn boxen liggen.

Wel een goeie track, met wat veranderingen kan je hier wel een zalige song van maken!

[deleted]
16 januari 2005, 16:30
[deleted]

Baloo
16 januari 2005, 17:01
Lol nee :p
Daar wist ik niet van !

Typisch he ..
Net als mijn naam .. Vanguard ,
Ook al used ..

Greetz,
Vanguard

TRFluffy
16 januari 2005, 17:14
vroeger had ik als dj naam dj fluffy ... wil ik site registreren... www.djfluffy.be bestaat al...
dusja, the fluff dan maar

bestaat die ook al, ma in de uk, en tis dan nog een vramens :D

over track, begin is mooi al... ma ik hou nie van die synth, en steeds 't zelfde
tegenmelodieƫn! :(

uw beats zijn altijd goed, ma de melodie erop is nie goe... en die snareroll klinkt ook nie echt je dat...
die climax geeft ook niet echt zo'n gevoel van "ontlading"....

probeer een climax altijd te maken zoals het gevoel als je klaarkomt... ==> ja ja jaa bijna bijna jaa jaa... WOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!!! SPLASH!!! en dan eigl opt einde zo "uitrusten"

allezja, tis wel als ge't laat doen eh, nie als ge't zelf doe, das nie te vergelijken ...

Baloo
16 januari 2005, 18:00
lol :p

Funny , mooi en duidelijk uitgelegd ;)

Kzal eens zien wak kan doen !

Greetz,
Vanguard

AsparraguZ
16 januari 2005, 18:58
vogelgeluid vind ik wat raar

ook hoor ik nog duidelijk clipping
weinig verschillende synths
en de melodie is leuk maar op den duur gaat het wa rechtlijnig klinken
in de climax mag ook wa meer "BOOM" zitte vindik

drums zijn leuk
bellen ook..maar ze zouden nog beter staan moesten er wa meer "natuurlijke" instrumenten inzitten

dit komt mss wat negatief over maar uit de mindere punten moet ge het juist leren he
kvinhet wel sjiek da ge al op uw leeftijd zo ver sta :)

Dreamchaser
16 januari 2005, 19:31
begint al heel goed, leuke baslijn. Klinkt zeeeer professioneel.

Dan komt melodieke derbij die me beetje doet terugdenken aan 1997. Kvind de synth wel meevallen, maar de melodie op zich niet super, nuja we zitten nog maar in de inleiding in feite dus er kan nog veel gebeuren.

Klokkengeluid is wel cool, vogelgeluid mag wat minder. Dan is er een soort climax, maar nog niet echt krachtig genoeg om echt een climax te zijn -> hopelijk gewoon voortzetting van de opbouw.

Weer een break, met terug die leuke baslijn. Nu zou het eigenlijk moeten beginnen, maar helaas is het nummer gedaan...

Klinkt dus wel heel professioneel (waarvoor een pluim!), maar ik zat de hele tijd te wachten op een spetterende climax en een al even spetterende melodie, en die is er niet gekomen. Ik heb meer de indruk gehad dat alles een opbouw was naar iets fantastisch dat ging komen. En dan kwam het niet. Naar analogie met fluffy's orgasme-metafoor, zou ik dit nummer omschrijven als een vrouw die net niet klaarkomt...

Baloo
16 januari 2005, 23:29
dank je voor de reacties!
Ik ben blij met jullie relatief positieve commentaar.

Ik zal proberen de vrouw een orgasme te laten krijgen waar ze niet goed van zal zijn:p

Rekening houdend met dit alles mogen jullie binnenkort een herwerkte versie verwachten.

Nogmaals dank!

Greetz,
Vanguard

TRFluffy
16 januari 2005, 23:45
note to baloo: van een orgasme is het net de bedoeling dat ze er wel goed van is ;)