PDA

Volledige versie bekijken : The Fluff - Train To My Girl ((prog) trance)

TRFluffy
7 januari 2005, 22:12
http://home.scarlet.be/~pin69975/The%20Fluff%20-%20Train%20To%20My%20Girl.ogg
7,2MB, OGG
FL Studio + Albino voor de synths

werktijd: paar dagen

[deleted]
7 januari 2005, 22:42
[deleted]

Tombo
7 januari 2005, 23:39
Wel leuk...

- reverb op kick is niet altijd aangeraden
- is het aan mij, of heb je er geen bass in gezet?
- persoonlijk vind ik de track te lang, mss door gebrek aan variatie, maar 6minuten had al voldoende geweest
- het geluidje dat men door heel de track hoort, tot 08:44.0 mag zeker wat variatie hebben, of iets minder "schel"
- de hele track is vind ik vrij mja "schel", mss met equaliser even door gaan?

Allezins wel leuke productie :)

RiCo-G
8 januari 2005, 16:56
Typen while listening:

Begint vrij rustig en nice opbouw alhoewel ik je kick te zwaar vind persoonlijk, eerste wat me opvalt.

De achterground lange fx sounds zijn meer dan geslaagd.

Dan komt de bassline sound, nice work: onmiddelijke sfeer in de track. Iedere keer op't moment dat ik het wil/zelf zou doen komt er een klein soundje bij. De scherpe soundjes rond 1:50 mogen net iets meer cutoff filter gebruiken.

Dan de break. De string komt imo te snel omhoog. Zou't rustiger doen in lijn met de hele track. Hier storen de hoge soundjes vanwege de dofheid rest v/d track. Heel originele melodieopbouw met die bells wel, moet je lef voor hebben. De bassline ondersteunt 't geheel supergoed.

Je melodie sound is lekker "Chicane" achtig, de hihats trekken den boel weer op gang. Nu hoop'k op een goeie climax :) De climax op zich past goed bij het nummer alhoewel ik zou geopteerd hebben voor even alles te laten wegvallen en dan alles erin smijten. Maar das personal style i guess ;)

Nu ik zou het nummer 2 maal laten breken en dan sneller afbouwen...

Voor de rest very nice work ;)

Or!on.mgc
9 januari 2005, 12:44
Fluff dit is de eerste productie van u die ik echt wel heeeeel erg geslaagd vind.
Van producen ken ik nie al teveel ma kweet wel dat het erg moeilijk is om in FL een echt goeie beat te krijgen.
Da is hier dus wel heel goe gelukt.
Zou ge misschien nie proberen om u tot 1 genre specifiek te richten...
Als ge u volledig toelegt op (progressive) trance dan gaat er volgens mij nog heel veel goeds van komen :p

Anyway, nice work... !

HashQ
15 januari 2005, 16:23
fluff man massas respect ze echt sjieke mixkes kem zo es 1van u mix late hore aan nen prof dj die draait in clubs (weet neme precies de welke) en ij vond et meer dan te pruimen dus keep up the good work!

wel spijtig da u hosts down zijn nu :(