PDA

Volledige versie bekijken : www.lik-sang.com vraagje

Fizzl3
7 januari 2005, 19:08
Hallo,

Ik heb een vraagje over lik-sang.com
Op hun website staat dat ze nu ook een verdeelcentrum hebben in Europa. Mijn vraag is nu: als ik iets bestel van lik-sang.com, bijvoorbeeld een japans game, verstuurd men dit van het europees verdeelcentrum? Of gewoon van Hong Kong? Nut van deze vraag is om te weten of ik de taxen en douanekosten kan ontwijken. Er staat allerlei uitleg over hun europees verdeelcentrum maar is niet zo heel duidelijk.

Iemand die hier meer over weet of ervaring mee heeft?

Alvast bedankt :baard:

Fatass
7 januari 2005, 19:13
Nah de europese is alleen voor zo van die kleine dinges gelijk kabels enzo.

Fizzl3
7 januari 2005, 19:18
Hmmm nogtans dit staat op de website:

"Get your orders fast and reliable - all products in stock at our European location"

Als ik dan kijk op de website naar één of andere kabel dan staat er af en toe een apart knopje "Available from Europe". Maar dit staan niet bij alle andere producten.

Xcessive-
7 januari 2005, 20:09
Ik heb daar is iets gekocht en het gaat via Duitsland... (Mijn pakket kwam toch van duitsland)

Zotten
8 januari 2005, 01:00
Je kan gemakkelijk zien wat ze op voorraad hebben in Europa en het zijn jammer genoeg enkel accessoires.

hey69
8 januari 2005, 22:33
jup, mn psp spel kwam via hongkong, maar retouradres is de europese winkel.
zoals al gezegd, kabels, switchen, joysticks allerhande enkel via europa. en dan nog vaak veel duurder dan het van hongkong komt.

wibra
9 januari 2005, 23:50
als je een metalen ddr-mat koopt is het wel wat goedkoper via europa dan via hongkong. maar bijna al de rest koop ik via hongkong. (+100 euro verzendingskosten ofzo)

trouwens :niceone: voor lik-sang, zeer tevreden over de service.