PDA

Volledige versie bekijken : INTERESSEPEILING: LED en CCFL fans (80mm,120mm)

weske
7 januari 2005, 14:01
Met deze topic wil ik even kijken of er interesse is om met een aantal mensen LED en CCFL fans aan te kopen in Nederland.

Hier in België heb ik nog niet echt een winkel gevonden die 120mm LED fans een 80mm CCFL fans enzo verkoopt tegen aanvaardbare prijzen.

In Nederland heb ik een winkel (4Launch) gevonden die ze goedkoop aanbiedt, maar uiteraard wordt het pas interessant bij een grote bestelling, vanwege de verzendkosten.

Hieronder enkele voorbeeldjes van wat ze zouden kosten als we er 30-tal zouden kopen. (hoe meer, hoe lager de prijs uiteraard)

Cooler Master Casefan TLF-R82-EG 80mm, Blue/Red LED €8,5
Cooler Master Casefan TLF-R82-EG 80mm, Green LED €9
Sunbeam Casefan CFK08-R 80mm, 28dB, Red CCFL €9,5
Sunbeam Casefan CFK08-B 80mm, 28dB, Blue CCFL €10,5
Cooler Master Casefan SUF-S12-EB 120mm, UV Blue LED €9,5
Cooler Master Casefan TLF-S12-EB 120mm, Blue/Red/Green LED €10

Ze hebben uiteraard nog andere soorten ook. De kostprijs heb ik wat ruim gerekend, dus de prijs zal wss wel nog €0,5 dalen per stuk.

Dit is enkel een interessepeiling, dus GEEN inkoopactie ofzo. Als ik zie dat er nog mensen zijn die er interesse in hebben dan kunnen we mss verder gaan tot een effectieve inkoopactie. Maar dan wel via mail/msn, want hier mag dat niet :)

Als je een winkel in België weet zijn die betere of gelijke prijzen heeft dan zou dat uiteraard nog beter zijn, maar ik heb er nog geen gevonden.

Ik wil geen commentaar zien van "in die winkel in Nederland kosten ze minder", "jij rekent er een vette winst bij voor jezelf" enz... Ik heb nu een marge genomen, mocht ik effectief over gaan tot een bestelling dan wordt alles opnieuw berekend en zal de prijs wel lager liggen. En op een paar euro verschil in het totaal kijk ik niet. Kheb er tenslotte ook wat werk aan. :)