PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Bonzai cd!

Nicky1411
6 januari 2005, 00:51
Ik heb hier nog een onbespeelde bonzai cd liggen.
vele klassiekers (universal nation, first rebirth, strange world, twixt,...)
Het zijn 3 cds in zo een mooi opplooibaar kaftje.
voor minder dan 10 euro gaat hij niet de deur uit. Het zou zonde zijn.
Of ruilen tegen een schoon vinyleke is ook goed voor mij
http://www.discogs.com/release/82222
Wordt verzonden in speciaal envelopke en met prior.
Meeneemprijs: 25 euro incl!
Staat ook op het dance4mation forum.
Hoogste bod staat nu op 18 euro!

Nicky1411
6 januari 2005, 10:52
hoogste bod staat nu op 20 euro!

Nicky1411
7 januari 2005, 16:39
2de exemplaar gekregen! deze veiling loopt tot zondag 20.00
edit: meeneemprijs is verdwenen. (ik kan dit niet meer veranderen in de vorige replie.)

2QuN2
8 januari 2005, 12:35
veeeeel te duur :doh: , dan kan ik hem beter in de cd winkel kope dan ist eve veel

Nicky1411
8 januari 2005, 12:58
minder dan 10 euro kan ik toch niet vragen voor 3cds.
En die 20 euro is verdwenen, want iemand heeft het topic op een ander forum verkloot. Maarja ik was begonnen bij 10 en de mensen blijven bieden tot 25. ik kan toch moeilijk het bieden weigeren.
vele zeggen ook dat ze hem online kunnen kopen voor 10 euro, maar ik vind het niet.
misschien kunt gij mij helpen? :)

StreetBaller
9 januari 2005, 23:38
In de free record light hij voor 5 euro (shoppingcenter kuurne)

Essit
10 januari 2005, 00:59
In de free record light hij voor 5 euro (shoppingcenter kuurne)
Lol touché :rofl:

Nicky1411
10 januari 2005, 17:35
ok merci wist ik niet. dan blijft hem ma hier liggen.
grtz :)

Miesjel
10 januari 2005, 18:04
Das het probleem met Bonzaï-producten, die platen worden massaal herperst zodat er nooit een zeldzaam stuk van zal bestaan. (tenzij iemand echt een originele persing wil, natuurlijk). Ze smijten er mee naar uwe kop :D

Bonzaï heeft ook onnoemelijk veel cd's uitgebracht waarop altijd dezelfde nummers staan. Is toch normaal dat zoiets op den duur niet meer wordt verkocht?

Spijtig want hadden ze het anders aangepakt, dan zouden ze niet zo geëindigd zijn..

Nicky1411
10 januari 2005, 21:57
Das het probleem met Bonzaï-producten, die platen worden massaal herperst zodat er nooit een zeldzaam stuk van zal bestaan. (tenzij iemand echt een originele persing wil, natuurlijk). Ze smijten er mee naar uwe kop :D

Bonzaï heeft ook onnoemelijk veel cd's uitgebracht waarop altijd dezelfde nummers staan. Is toch normaal dat zoiets op den duur niet meer wordt verkocht?

Spijtig want hadden ze het anders aangepakt, dan zouden ze niet zo geëindigd zijn..

Had ik dus geen flauw idee van.
thx voor de info! :)