PDA

Volledige versie bekijken : Nederlandse Imode gsm's

Kensuke
6 januari 2005, 00:27
hallo,
ik ben van plan om een imode gsm te kopen, en dan was ik op zoek gegaan naar prijzen enzo van de gsm's.
wat me opviel is dat in nederland dezelfde Imode toestellen veel goedkoper zijn, en ik woon slechts 15km van nederland af! (en nee deze zijn niet met een contract, gewoon prepay pakket).
nu zou ik willen weten of deze nederlandse gsm's ook hier in belgie werken, of deze niet gesimlockt zijn enzo...
Hopelijk kan me iemand hier een antwoord op geven.

Met vriendelijke groeten

Code_X9
6 januari 2005, 00:30
hallo,
ik ben van plan om een imode gsm te kopen, en dan was ik op zoek gegaan naar prijzen enzo van de gsm's.
wat me opviel is dat in nederland dezelfde Imode toestellen veel goedkoper zijn, en ik woon slechts 15km van nederland af! (en nee deze zijn niet met een contract, gewoon prepay pakket).
nu zou ik willen weten of deze nederlandse gsm's ook hier in belgie werken, of deze niet gesimlockt zijn enzo...
Hopelijk kan me iemand hier een antwoord op geven.

Met vriendelijke groeten
ge rijd na de winkel, ge vraagt of er ne simlock opstaat en ge hebt u antwoord.

da hangt van verkoper tot verkoper af eh... da kunde ni weten.

schep
6 januari 2005, 01:54
das wel niet voor niets dat die operatoren bijleggen op de toestellen he, ik vermoed dat die wel een simlock zullen hebben, of de concurrentie moest er zo groot zijn

maar in ieder geval, vraag of je es mag testen, dan ben je zeker

deleenheir
6 januari 2005, 04:48
of als ge een data kabel hebt... ge kunt die ook in de winkel laten unlocken voor een paar eurokes...

Bourgi
6 januari 2005, 11:28
Welke types van gsm-packs unlocken ze ? Toch niet die waar abonnement aan vast hangt?