PDA

Volledige versie bekijken : XinTaaH - The Song (techno of trance)

XinTaaH
5 januari 2005, 16:27
Het is al eventjes geleden dat ik nog iets afgewerkts post omdat ik iets kieskeuriger ben geworden op mijn sounds, hopelijk is dit ook te merken :)
Nu voor het genre zullen jullie me toch eventjes moeten helpen, kan het zelf niet goed bepalen. Normaal ben ik puur techno maar dit is net iets te zweverigs om als techno te beschouwen, let me know.

the song (http://www.xinta.be/thesong.mp3)

Bastaspast
5 januari 2005, 17:14
zalig

echt mooi gedaan!
uw beatritme en sounds zijn echt superprofessioneel

tja is eentje dak miss zelfs in men playlist opneem om te gaan draaie
echt knap werk!

XoN`-
5 januari 2005, 18:00
nice intro, zowa goa-achtig

Ge zorgt voor mooie opbouw maar climax viel me beetje tegen, mocht wa meer losbartsten zow ineens.

Die 'stilte' @ 2.30 mocht iet heller klinken, klinkt ni 'scherp' genoeg.
Dan hier weer dat climax iet meer mocht losbarsten

Al bij zeer nice gedaan, klinkt idd professioneel, i'll give it a 7.5/10 (sry ben altij kei zuinig op punten :p)

XinTaaH
5 januari 2005, 18:01
Heel mijn leven gaat om 7,5 en buizen dus ik ben er zeer gelukkig mee ;)

ferre
5 januari 2005, 18:40
me wa gemaakt ?

XinTaaH
5 januari 2005, 18:54
ik gebruik meerdere tools, ben ook nog steeds aan het sparen voor een analoge synth maar zal het je vertellen,

Reason 2.5 (Synth)
Cubase VST (Arranging, percussie en mastering)

vind het een zeer moeie feature dat je deze 2 kan linken via rewire, kan je rap mee te werken gaan.

bandarlog
5 januari 2005, 22:14
Nie slecht, zeker qua percussie... Uw synths klinken wel tikje overstuurd (geboost). Probeer het originele signaal luider te zetten zonder dit in eq of via distortion te doen.

@Xon: goa-achtige intro???

Anyway: keep it up!
:)

XinTaaH
6 januari 2005, 08:53
ik denk dat dat een kwestie is van slechte speakers bij mij thuis, ik heb bijna mijn geld rond voor de mackie hr824 monitors maar de zijn hels duur man... ik weet zeker da daarmee men synths warmer zullen klinken, mijn midrange is namelijk atm zeer zwak heb'k gemerkt als ik mijn muziek ergens anders heb gespeeld, maar het viel nog mee.

XoN`-
6 januari 2005, 14:51
mja wth is er ni te snappen aan goa achtige intro, kzeg ni goa é daar ontbreken verschillende elementen vr, mr intro deed me beetje draan denken, drmej dak vind dat meer naar trance ga ipv techno :)