PDA

Volledige versie bekijken : intresse gevraagd voor modelvlieguitg?

Fastkiller
5 januari 2005, 16:54
yep,

ik ben van plan om mijn modelvliegtuig te verkopen. Hij is namelijk van goede kwaliteit. Alles wet erin zit is van topkwaliteit er is nog nooit iets aan geweest. Hij is namelijk 2j oud. Alle materiaal is erin begrepen in de prijs. Zowel lader voor baterijen, sleutels, lijm, fiches,... al het nodig om de vliegtuig te onderhoude!! Winkelprijs van deze vliegtuig was 680€ met alle materiaal ook inbegrepen!! Afstandbedieing kan men zelf aansluiten op pc, maar dit heb ik nooit gebruikt, dus daarvoor bij iemand terecht kunnen die die kent of verkoopt voor meer info. Ook alles van boekjes van bv de afstandbedieing enzo zit er nog bij, van vlieger zelf ook en van motor. Alles is compleet!!! Vlieguitg haalt meer dan 70Km/uur in de lucht!!

Dus ik heb dit gepost al er zou intresse zijn:), hope so want ie moet weg!

The_Law
5 januari 2005, 17:47
yep,

ik ben van plan om mijn modelvliegtuig te verkopen. Hij is namelijk van goede kwaliteit. Alles wet erin zit is van topkwaliteit er is nog nooit iets aan geweest. Hij is namelijk 2j oud. Alle materiaal is erin begrepen in de prijs. Zowel lader voor baterijen, sleutels, lijm, fiches,... al het nodig om de vliegtuig te onderhoude!! Winkelprijs van deze vliegtuig was 680€ met alle materiaal ook inbegrepen!! Afstandbedieing kan men zelf aansluiten op pc, maar dit heb ik nooit gebruikt, dus daarvoor bij iemand terecht kunnen die die kent of verkoopt voor meer info. Ook alles van boekjes van bv de afstandbedieing enzo zit er nog bij, van vlieger zelf ook en van motor. Alles is compleet!!! Vlieguitg haalt meer dan 70Km/uur in de lucht!!

Dus ik heb dit gepost al er zou intresse zijn:), hope so want ie moet weg!

foto van het geheel zou nice zijn

en om te vermijden dat de mods dees gaan close - verplaats hem naar het "for sale" :niceone:

Fastkiller
5 januari 2005, 19:45
zo ik heb er wat fotos bijgezegt, moet in feite nog niet bij sale zetten he. Ik zit dit hier om te kijken of er wel intresse is ;)

fotos: http://users.telenet.be/computer3/Fotos%20vlieger/

piotke
5 januari 2005, 22:44
Het heeft hier al ergens gestaan. Want die foto's heb ik hier al eens gezien....

Fastkiller
6 januari 2005, 12:40
Het heeft hier al ergens gestaan. Want die foto's heb ik hier al eens gezien....

Yep a now ;), maar hij is niet verkocht geraakt en is me tijd verschoven naar andere pagina. Doordat er geen reactie meer kwam. Hopelijk raak ik hem nu wel kwijt, want ie moet weg. Ik vlieg er toch niet meer mee, omdat ik nu andere hobby heb. Daarom ben ik hier nu op zoek naar intresse en van zodra die er is. Zal ik hem te koop stellen en kan het bieden beginnen.

Shorty87
6 januari 2005, 20:08
hoe ver is het bereik ongeveer? :unsure:

Fastkiller
6 januari 2005, 20:31

Redelijk ver, om beter te kunnen inschatten wat. Neem nu voetbal plein ewel heel z'on plein. Zelf nog verder peis ik ze ;). Ik heb er zelf mee gevlogen op een vliegplein in moorsele, dus als dat je meer kan helpen voor de afstand ;). Dit vliegplein is zeer groot. Ze hebben een eigen frequentie, dit wel zeggen dat de ontvanger(dus die besturing in het vliegtuig) en de zender (afstandbediening) een eigen nummer hebben bij wijze van spreken. Dit is op elkaar afgestemd, om niet te verward te geraken met andere zenders.

Dus een antwoord op je vraag: Je kan er ver mee vliegen, ook natuurlijk nie wegvliegen :p , je moet hem toch blijven zien. Zodat je weet waar je vliegt :)

biCker
6 januari 2005, 22:26
zit er ook een startkit bij? (je weet wel, zo'n ding dat je tegen je propeller houdt om de motor te starten)

Fastkiller
6 januari 2005, 22:29
zit er ook een startkit bij? (je weet wel, zo'n ding dat je tegen je propeller houdt om de motor te starten)

Tuurlijk alles zit erbij ;), alle materiaal is erbij inbegrepen, al het nodige materiaal om de vlieger te onderhouden en te gebruiken;) Dus ook dat startkit :).

integra
7 januari 2005, 14:17
Daar kunt ge beter niet naar vragen. Als beginner moet ge uw vliegtuig toch dichtbij houden, want 1 keer uit bereik => finito :)

ThEScReW
7 januari 2005, 16:27
Nou ik heb 2 dezelfde vliegtuigen en nog 2 andere :) Het bereik ervan is tot je hem niet meer kunt zien ! Daar je het vliegtuig moet kunnen zien om te besturen zit je met een vogelvlucht afstand zonder objecten ertussen. Als je hem niet meer ziet , zelfs dan zou je hem nog kunnen besturen maar of je hem dan ooit nog terug zal zien, dat is een andere vraag !

En indeed als hier interesse voor is zou ik eventueel ook enkele vliegtuigen wegdoen in goeie staat maar dan zonder besturing , enkel een vliegtuig met of zonder motor, op Nitro of op elektriciteit. Kheb een zwever van 2,2 m spanwijdte met elektro motor zodat je niet getrokken moet worden.

BTW ik vloog ook in moorsele ;)

ThEScReW
7 januari 2005, 16:29
Starten kan je net zo goed met je vinger of met een stokje doen hoor, die motoren zijn zo goed : enkele keren een tik geven aan de schroef en den boel is vertrokken.
Wel oppassen van je vingertje anders :help:

Fastkiller
7 januari 2005, 18:51
Starten kan je net zo goed met je vinger of met een stokje doen hoor, die motoren zijn zo goed : enkele keren een tik geven aan de schroef en den boel is vertrokken.

yep, iemand intresse om hem te kopen ? want ie moet weg

DarkNeon
8 januari 2005, 10:54
als ik u was zou ik hem proberen te verkopen op www.mbcweert.nl deze website is namelijk in vele vliegclubs bekent in nederland en belgie

biCker
8 januari 2005, 12:39

Je hebt daar ook een soort "vingerhoedjes" voor (ik vlieg ook) ;)

Welke prijs heb je in gedachten?

Fastkiller
8 januari 2005, 15:21
Je hebt daar ook een soort "vingerhoedjes" voor (ik vlieg ook) ;)

Welke prijs heb je in gedachten?

rond 400€ - 500€

biCker
11 januari 2005, 01:24
bodje 250 euro

Fastkiller
11 januari 2005, 14:01
bodje 250 euro

nee srr. veel te laag voor wat het allemaal is ;) . Ik heb ondertussen al een bod gekregen van 500€ :).

Darkwing Duck
11 januari 2005, 17:07
bereik is in de lucht kilometers ver normaal, ik d8 op de standaart afstandbedieningen da die in de lucht iet van 5kilometer bereik hadden

Fastkiller
13 januari 2005, 21:59
bereik is in de lucht kilometers ver normaal, ik d8 op de standaart afstandbedieningen da die in de lucht iet van 5kilometer bereik hadden

kan ook meer zijn ze ;), zelf nog nooit gemeten hoever ie konde :p

ThEScReW
14 januari 2005, 00:50
kan ook meer zijn ze ;), zelf nog nooit gemeten hoever ie konde :p
Kan je moeilijk gaan meten hoor tenzij je 2 afstandsbedieningen hebt : als de één zendmogelijk verlies dat de ander kan overnemen.
Je kan het in princiep wel meten hé, ga met je vliegtuig heel de tijd traagjes op en neer, ook als je hem niet meer ziet en kijk waar hij in de grond zit :rofl:

ThEScReW
14 januari 2005, 00:52
spreek uit ervaring btw

Fastkiller
15 januari 2005, 20:12
heeft er iemand intresse ?

piotke
16 januari 2005, 01:00
Dit is een verkoopsthread geworden, hermaak hem nu maar ik het juiste forum.