PDA

Volledige versie bekijken : DJ W4CK0 - 138 (Second Edit) (jump) // dit is men eerste keer dak lieke maak :)

ThE !wAc! RsE
4 januari 2005, 23:48
DOWNLOAD HIER (http://www.djwacko.be/Music/DJ%20W4CK0%20-%20138%20(Second%20Edit).mp3)

het heeft mij een paar uur gekost en tis gemaakt met FL studio 5 ;)

welja zou graag wa comments krijgen want ben nieuw in die dinges, is eerste keer dak nummer maak dusja laat u gaan!

GrreeetZ !wAc!

Dj Aero
5 januari 2005, 13:10
ik geef commentz al luisterend:
1) u clapke int begin is te standaard
2) u drums nadien vinnek vet
3) u synthje is goed, jump achtig
4) u rimlshotje is ook te standaard, zet daar eventueel wa reverb ofzo op
5) begin wel spontaan te gabbere na da standaard fruity loops stemmeke :D vinnek wel geslaagd!
6) uwe kick vinnek ook wel vetjes
7) het duurt vrij lang maar soit

Gebt wel talent, zeker blijve producen, dan komde na nen tijd zeker op een goei niveau

ThE !wAc! RsE
5 januari 2005, 13:37
jep ben et al aant verfijnen na er eens naar te luisteren vandaag ben ik echt nog niet te vreden met et resultaat :)

ge moogt binnenkort een vettere versie verwachten!

ik wil blijven editen aan deze song tot het echt een schiojf is waarvan we zeggen dat ze "VET" is!

*das mijn doel"

thx for da comment!

TRFluffy
5 januari 2005, 16:17
doe iets met die synth, vind em nie zo goe (is ook standaard Vanguard VST geluid, net als die "hihatachtige dingskes", ietske meer afstellen).

de snare staat naar mijn zin iets te luid. zet de basskick wa meer voorop
de geluidjes zijn zoals aero zegt, redelijk standaard, meer effectjes via eq, reverb en zo

voor de rest een redelijk standaard jump nrtje...

blijven gaan, haal er alles uit ;)

bandarlog
5 januari 2005, 23:16
Voor een eerste nummer is dit zeker en vast ni slecht! Zeker qua helderheid en balans. Wel mijn genre ni dus tot zover comments...

[deleted]
9 januari 2005, 17:34
[deleted]