PDA

Volledige versie bekijken : Schermpje SL55

@p0c
2 januari 2005, 14:45
Misschien kan er iemand van hier mij helpen.
Men vader zen gsm heeft blijkbaar een tik gekregen en zen schermpje is gebroken. Om dit te laten herstellen ging dit tussen de 110€ en 130€ kosten. Wat teveel is aangezien ge die nieuw kunt kopen voor een 50 € meer. Garantie dekt blijkbaar schade aan het schermpje niet, is nochtans maar maand of 2 oud.
Iemand ideeke of ge dat schermpje ergens goedkoper kunt krijgen??

*Siemens SL55*

vanrumst
2 januari 2005, 15:30
als schermken van gsm naar de zak is bij goekopere types gade altijd ongeveer de nieuwprijs betalen. Die schermkes zijn megaduur, ge kunt op ebay eens kijken, daar zulde ze mss vinden voor 50 euro. Maar das nog altijd te veel voor nen gsm die max 100 euro kost 2de hands. Ge kunt beter de gsm verkopen aan van die mannen die da gebruiken voor onderdelen. Dan kunt ge der mss nog 40 euro voor krijgen.

@p0c
2 januari 2005, 18:09
als schermken van gsm naar de zak is bij goekopere types gade altijd ongeveer de nieuwprijs betalen. Die schermkes zijn megaduur, ge kunt op ebay eens kijken, daar zulde ze mss vinden voor 50 euro. Maar das nog altijd te veel voor nen gsm die max 100 euro kost 2de hands. Ge kunt beter de gsm verkopen aan van die mannen die da gebruiken voor onderdelen. Dan kunt ge der mss nog 40 euro voor krijgen.

kvreesde der al voor, kent ge toevallig 1 van die mannen :)

xbox
2 januari 2005, 19:01
Euhm, ik heb die ook, en ik zou in godsnaam ni weten hoe ge da er allemaal af ga haen en terug inéén gaat steken... :unsure:

surfacer
3 januari 2005, 22:05
kheb dat ook voor gehad en ik had toen nog een m50 (goedkope siemens)
toen zeiden ze in de winkel ook dat mij dat veel ging kosten maar hij is opgestuurd en gemaakt voor welgeteld nul euro...
als ik jou was zou ik toch eens contact opnemen met siemens, moest maar eens lukken, en ze geven niet voor niets 2 jaar garantie ...

greetz