PDA

Volledige versie bekijken : Lag wanneer ik inzoom in tank (FH0.66)

Butthead
2 januari 2005, 13:10
Wanneer ik met de mod Forgotten Hope 0.66 in een tank zit en probeer in te zomen (F9 standaard) dan krijg ik vreselijke lag. Ik denk dat het om een bug of zo gaat. Mijn specs zijn optimaal om Battlefield 1942 en FH optimaal te draaien. Als ik textures op 80% zet neemt de lag af en als ik enviromental mapping afzet dan is er geen lag meer...

mathieu
2 januari 2005, 13:24
ge hebt just antwoord gegeven op uw eigen vraag, systeemke kan da nie aan, staat der mss op dat een optimale config is mer me spyware, en randprogskes vertraagd da wel e ;)

ResultsMayVary
2 januari 2005, 13:47
inzomen in een tank, ga da ?! lol wist ik niet, direct es proberen

Lord_Skul
2 januari 2005, 14:22
en plots hebben wen nf FH fan bij :p

stelly
2 januari 2005, 14:36
haha lol

waar da ik meeste lag van heb op fh is de planes, te veel planes = te veel lag
en u probleem ligt bij de gf4200 maar is het echt een must om games op full detail te spelen? bij bf volgens mij toch nie, bij doom of hl ok

Darth-Falcon
2 januari 2005, 14:48
bij mij lagged heel da spel gewoon :sad:

massief
2 januari 2005, 16:38
tligt prolly gwn aan uwen pc
kwist ook nie da ge kon inzoomen me nen tank in FH :)

Butthead
2 januari 2005, 17:38
1ste: My pc is clean ! 99,99% zeker van :cool:
2de: Dan zallek mijn opties maar iets lager zetten zeker als ik FH speel :crazy: Ook al draait FH zonder enige lag op het hoogste behalve juist da inzomen...
3de: OMG, gelle wist ni da ge kon inzoomen :rofl: Ge gaat uw score nogal zien stijgen ;)
4de: merci voor de respons

Tyken
2 januari 2005, 19:58
inzoome me tank? did i miss something :rofl:

Fredje
2 januari 2005, 21:34
ge zoomed ni in ze , ge kirjgt gewoon de sights tezien van een tank-vizier :)

Samohtt
3 januari 2005, 10:13
ge zoomed ni in ze , ge kirjgt gewoon de sights tezien van een tank-vizier :)

Idd ;)

herre
3 januari 2005, 12:30
ram is de redder van lag normaal, de grafische kaart is voor beeldkwaliteit en de ram voor lag/laadtijden te verminderen, ik weet t uit eigen ervaring, van 512 naar 1024 >> van schokskes naar niets en van 9800 pro naar x800 pro >>> van mooi naar even mooi :)

ma in u geval zal t idd aan de kaart liggen, ne 9800 pro kost nieveel meer :niceone:

Bengie
4 januari 2005, 09:31
FH samen met de BF-engine is de grootste resourcesvreter die ge u kunt inbeelden.

ge hebt minstens 1GB RAM nodig = OK in uw geval
en goeie graka = iets minder voor jou
en een goeie pc = ok voor jou

dus uwe bottleneck is de graka..............maar vergeet ook ni da de server waar je op zit ook verantwoordelijk kan zijn voor probs. Veel volk ( 64 man servers) zijn dikwijls zwaar belast , andere spelers met hoge ping zorgen ook voor probs.....

Butthead
4 januari 2005, 11:02
Ja, het zal mijn graka wel zijn + de server. Ik krijg lag als ik "inzoom", zowel als ik alles op vollen bak zet, of een paar opties uitschakel.

Seraph
7 januari 2005, 03:37
Gebruik je all seeing eye?
Probeer is servers te zoeken met volgende criteria; punkbuster aan, dedicated en liefst linux, server cpu > 2Ghz, mod fh. Verschilt ook enorm of je een server neemt met 64 spelers of eentje met maar 32. Je i-net verbinding zal daardoor minder belast worden. :)

Butthead
7 januari 2005, 14:48
Ja, het aantal spelers heeft inderdaad wel invloed. Ik speel nu FH op hoogste instellingen en 32 spelers, kannek altijd inzoomen ;)