PDA

Volledige versie bekijken : We zijn de grootste

30 december 2004, 15:15
Buy&Sell blijkt een van de, zoniet HET populairste onderdeel te zijn van dit forum.

91 viewers om 14 u, op de voet gevolgd door 51 in Algemeen.
een grote voet dus...

14.30
79 users buy&sell
2de plaats 38 op half life!
we steken er met kop en schouders bovenuit.

Wiiiiii

ABCDEFGHIJKLMNO
30 december 2004, 15:27
Nu nog die "server busy" meldingen weg en het feest kan beginnen! :)

Code_X9
30 december 2004, 15:30
hoe komt het eigelijk dat da plots is teruggekomen die users? afin ik ben ervoor ze! kheb da altijd rot gevonden dat da weg was

30 december 2004, 15:38
zal ulle later wel allemaal verteld worden
don't worry, ma das mijn taak niet

schep
30 december 2004, 15:38
en dat terwijl er bespaard moet worden om kado's te kunnen kopen :)
wa moet da dan na nieuwjaar geven, als iedereen weer centjes heeft gekregen ;)

Fatalix
30 december 2004, 15:46
tijd om crew members aan te werve? ;)

Takashi
30 december 2004, 15:48
de mijn is de grootste :cool:

:unsure:

30 december 2004, 16:22
de mijn is de grootste :cool:

:unsure:
waarde gij niet gebanned in een vorig leven :-D

Go Hard Go Pro
30 december 2004, 16:25
als het jullie nog niet opgevallen is, er is al een 2de server.

games2.telenet.be
games.telenet.be

s2b is opgelost (zou moeten opgelost zijn)

Takashi
30 december 2004, 16:26
waarde gij niet gebanned in een vorig leven :-D
ja, en onterecht imho, der zijn der hier die NIET gebanned zijn die degelijk een ban verdienen

unban MeTa- :sad:

Paddez
30 december 2004, 16:53
Heh, om eerlijk te zijn is het Buy & Sell board de enige reden waarom ik op dit forum zit.
Je kunt hier sneller kopen en verkopen dan op sites als advalvas doorgaans, en het is over het algemeen betrouwbaarder omdat het veel persoonlijker is en members u niet zullen afzetten omdat ze dan een slechte naam krijgen.

Goed werk! [thumbs up] :woohoo:

Code_X9
30 december 2004, 17:02
Heh, om eerlijk te zijn is het Buy & Sell board de enige reden waarom ik op dit forum zit.
Je kunt hier sneller kopen en verkopen dan op sites als advalvas doorgaans, en het is over het algemeen betrouwbaarder omdat het veel persoonlijker is en members u niet zullen afzetten omdat ze dan een slechte naam krijgen.

helemaal mee eens! het persoonlijk contact is heel belangerijk, en da hebde pracktisch ni bij ebay :ironic: imo een dikke "plattepoep" site...

hier ist veel eenvoudiger, ge kent de mensen zowa da hier komen en het gaat snel ( weeral door het eenvoudig contact )

Ik denk dat een van de redene waarom buy and sell zo goed aanslaat hier, is dat het niet het centrale doel van het forum is... (vreemd genoeg mischien...)

30 december 2004, 17:17

en natuurlijk ook omdat diegene die zo iets proberen door mij persoonlijk worden opgejaagd en eens ik heb ze heb
spijker ik ze omhoog tegen een kruis en gebruik ik ze als tuinverlichting... :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Go Hard Go Pro
30 december 2004, 17:48
Buy-it & Sell-it (117 Viewing

The_Law
30 december 2004, 17:51
Ik denk persoonlijk dat het is omdat Knetix hier klant is dat de mensen blijven terug komen :rofl:

Oser
30 december 2004, 19:56
tis gwn een feit dat dit miss wel het meest betrouwbare forum is in belgie, alleen nog niet het meest gesorteerde... :)

Takashi
30 december 2004, 20:23
Ik denk persoonlijk dat het is omdat Knetix hier klant is dat de mensen blijven terug komen :rofl:
fanclub :unsure:

kill knetix, give me back my MeTa- :(

Cartmaan
30 december 2004, 20:30
nice, buy&sell doet het idd niet slecht, grotendeels vertrouwbare (ver)kopers :)

BerT
30 december 2004, 23:06
i second that

Cedric
30 december 2004, 23:51
geen zever, ik ging gisteren just dezelfde thread aanmaken, maar kdacht dan bij mezelf dat het hier ni ging passen :unsure:

n1 manne :applause:

edit: mss een ideetje, een contest houden wie het meeste koopt :p

natuurlijk ni het aantal verkopen want dan wint law zeker, vieze cheater :tongue:

Bizje
31 december 2004, 00:03
Me <3 buy en sell
Altijd kans om e koopke te doen hier :)

Fear
31 december 2004, 00:56
baah, ik vind dat we Meta moeten afmaken :p :p :p

S3TH
31 december 2004, 03:14
Idd, ik word zot op het buy&sell forum, na een dag moet je 3 pagina's ofzo bekijken aan nieuwe threads :crazy:

31 december 2004, 11:18
ik dacht dat SSMT veruit op de eerste plaats staat zowel kopen als verkopen.

ms dat the law em ferm aan het inhalen is.

31 december 2004, 11:26
Idd, ik word zot op het buy&sell forum, na een dag moet je 3 pagina's ofzo bekijken aan nieuwe threads :crazy:
moet je zeker eens moderator zijn dan :-)

Code_X9
31 december 2004, 12:24
ik zit dan toch wel dik in den top3 van hier altijd rond te hangen ( das een f**fucking verslaving wette da :eek: i need help)

31 december 2004, 12:26
héhé ge weet het dan toch, mijn vorige examens zijn er volledig aan ten onder gegaan :-)

Code_X9
31 december 2004, 12:31
héhé ge weet het dan toch, mijn vorige examens zijn er volledig aan ten onder gegaan :-)
zwijgt!!! :cry: bon tot over 3 weken ik ga blokken :unsure:

:p

RSSD
1 januari 2005, 12:46
ik dacht dat SSMT veruit op de eerste plaats staat zowel kopen als verkopen.

ms dat the law em ferm aan het inhalen is.

Kga hier nu geen handtekeningen uitdelen zunne :p
Nenee, ik doe et zeker nie voor ne titel of zo, ik koop gewoon wat ik zoek en andersom ook...
Natuurlijk moesten de whitelisten degelijk aangegeven zijn was ik zeker niet den enigste die zo hoog staat hé,dat weten jillie ook wel...

The_Law
1 januari 2005, 12:55
Man

wa zitte gij hier te posten op nieuwjaar - FEESTEN - NU

RSSD
1 januari 2005, 12:57
Man

wa zitte gij hier te posten op nieuwjaar - FEESTEN - NU

:woohoo:

straks maar é,
en gij dan :p

Fatalix
1 januari 2005, 16:42
helemaal mee eens! het persoonlijk contact is heel belangerijk, en da hebde pracktisch ni bij ebay :ironic: imo een dikke "plattepoep" site...

hier ist veel eenvoudiger, ge kent de mensen zowa da hier komen en het gaat snel ( weeral door het eenvoudig contact )

Ik denk dat een van de redene waarom buy and sell zo goed aanslaat hier, is dat het niet het centrale doel van het forum is... (vreemd genoeg mischien...)
als je zo ziet wat hier allemaal mis gaat bij verkopers enzo...niet sturen enz.
Heb je bij ebay niet.
Ebay kan je niet belazeren.
Dat paypal systeem is echt wel goed eigg.

Code_X9
1 januari 2005, 16:48
als je zo ziet wat hier allemaal mis gaat bij verkopers enzo...niet sturen enz.
Heb je bij ebay niet.
Ebay kan je niet belazeren.
Dat paypal systeem is echt wel goed eigg.
ebay niet belazeren? *kuch*

hoeveel keer heb ik het al niet gehad, ik bied ik win het opbject en dan wachten... en wachten... en wachten... en ge hangt er maar aan vast eh, stelt da ge dan ondertusse zegt foert en ge doet op iets anders een bod en die kerel daagt uiteindelijk op zijt gij nog in fout...

mm ebay is niet men ding... veel te veel strik regeltjes...

als ge hier nu zegt als ge die verkoper paar dagen nimeer hoort en ge hebt geen zin om te wachten ( waar ge tenslotte niet verplicht toe zijt imo) dan zegde gewoon vriendelijk da ge u bod annulleert...

op ebay hebde best de regels 10 keer gelezen voor ge eraan begint...

dit is puur mijn mening maar ebay vind ik met al hun "veiligheids" regels eigelijk nog gevaarlijker...

The_Law
1 januari 2005, 18:08
Idd

Ebay heeft zodanig veel regels dat het zeer easy is die te misbruiken

die feedback is ook dikke kul

zo heb ik positieve feedback gekregen van iemand die ik van haar nog pluimen ken en aan wie ik zeker nog niks heb verkocht / gekocht

ook is ebay vergeven vn paranoia mensen die eerder zouden kunnen werken voor staatsveiligheid dan ze hun zaakjes regelen

me doesn't like that

GhO$T
1 januari 2005, 18:39
tis ier idd een zot verslavend buy en sell forumke zulle :D

zit hier al van als er nog maar een paar posts per dag kwamen, en die uitbreiding is echt niet meer bij te houden, dikwijls 8-9 pagina's ofzo als ge es een dagske niet aan pc geraakt zijt :)

en tis zo'n gewoonte gekomen, zelfs op momenten zoals nu als ik totaal niks nodig heb en zelfs geen rotte frank meer heb om iets te kopen blijf ik hier toch al mijnen tijd verdoen om alles te volgen wa hier te koop komt enzo :D

ik ben trouwens al een heel eind gestopt met andere fora te bezoeken (tenzij ik echt iets specifiek zoek) gewoon om dat 90% van de posts daar toch ook hier komen te staan , de concurrentie wordt verpletterd :cool:

The_Law
1 januari 2005, 20:08
Nu enkel nog het niveau van sommige mensen opkrikken en Telenet wordt een UberOwnage forum !

2 januari 2005, 02:14
GhO$T']tis ier idd een zot verslavend buy en sell forumke zulle :D

zit hier al van als er nog maar een paar posts per dag kwamen, en die uitbreiding is echt niet meer bij te houden, dikwijls 8-9 pagina's ofzo als ge es een dagske niet aan pc geraakt zijt :)

en tis zo'n gewoonte gekomen, zelfs op momenten zoals nu als ik totaal niks nodig heb en zelfs geen rotte frank meer heb om iets te kopen blijf ik hier toch al mijnen tijd verdoen om alles te volgen wa hier te koop komt enzo :D

ik ben trouwens al een heel eind gestopt met andere fora te bezoeken (tenzij ik echt iets specifiek zoek) gewoon om dat 90% van de posts daar toch ook hier komen te staan , de concurrentie wordt verpletterd :cool:

idd ik heb hetzelfde probleem
heb nooit geen geld, en ik zit altijd al te kijken of ik niets kan kopen en dat kan doorverkopen aan iemand anders :-)

Tae
2 januari 2005, 03:20
Idd buy&sell is een goede zaak. Veel eerlijke kopers en verkopers.

Lijkt wel een groot suc6 te zijn want de threads vliegen om je oren :)

Cartmaan
2 januari 2005, 05:25
Kijk ook altijd rond, ook al zou ik dat in feite nooit willen kopen. Meestal vallen er leuke deals te regelen, en heb persoonlijk nog nooit last gehad met iemand.

Het enigste wat ik hoop is dat er misschien ooit terug toestemming wordt gegeven om hier inkoopacties te organiseren .. al begrijp ik langs de andere kant dat het voor véél problemen zorgt.

Aangezien er zeer veel (ver)kopers zijn, zou het misschien geen slecht idee zijn om subfora's te maken. Dezelfde onderverdelingen die we nu hebben ([DVD] - [XBOX] - [PC] - [VARIA] - ..), maar dan voor elk onderdeel, een subforum. Voordelen zijn dat het veel overzichtelijker is, je vindt sneller wat je zoekt, je thread verdwijnt niet na 15 minuten, ... Natuurlijk zijn er ook wat nadelen, maarja.

2 januari 2005, 19:09
we hebben inderdaad in het verleden dikke problemen gehad met een grote inkoopactie waardoor het forum bijna gesloten moest worden.

Het indelen in groepen hebben we ook al vaak besproken en die dag zal ms wel komen, maar met onze beperkte groep moderators denk ik dat dit zeer moeilijk is.

Het zijn gigantisch veel posts en het is idd makkelijker om alles in 1 onderdeel te controleren

anders controleer je enkel de onderdelen die je het meest intereseren, het valt me vaak op dat ik en mijn mede mods, veel minder conrtole doen in gevraagd & prijsschatting.

Cedric
2 januari 2005, 20:16
meer mods hé :woohoo:

Cartmaan
2 januari 2005, 20:25
Het modprobleem lijkt me al bij al niet zo'n groot probleem. Ok, het zou een tijdje duren eer je een sterke, vaste crew hebt, maar die mensen zijn hier wel te vinden.

Het is een grote stap, maar ik ben er vrij zeker van dat het iedereen te goede zou komen.

2 januari 2005, 20:55
niets is onoverkomelijk maar ik wil er ook geen duiventil van maken

Cartmaan
2 januari 2005, 21:18
fair enough :)

DMX
5 januari 2005, 21:05
mmmyes...tis wel degelijk een goed forumpje om te kopen en verkopen..regels zijn fair enough en...je kan er af en toe koopjes doen of uw ding kwijt spelen.
Maar het is en blijft een beetje een instantsoepken :p ...waardoor je eerst aaaaaaaaaalllees moet afgaan om te zien of je wel degelijk vind wat je zoekt en omgekeerd...een onderverdeling in keuzevakken of takken zou heel handig zijn om te switchen of te kiezen wat je zou willen.
Maar ja, elk begin is moeilijk...en waar een wil is, is een weg...alles op z'n tijd.
alvast :niceone: proficiat, doe zo voort...en ban niet teveel mensen,is niet tof :p (word ik nu gebanned? :D )