PDA

Volledige versie bekijken : INFO: Het leven is oneerlijk

xpr·k
29 december 2004, 18:29
:( (http://www.pcwcomponentcentre.co.uk/invt/bfgr68256gtocuk) <--- point at me and press the smelly button.

Dit dames en heren is de befaamde standaard hoger geklokte BFG OC 6800GT die omgerekend verkocht word voor 329.467 EURO . Maar helaas het lot pist wederom in mijn nek want deze winkel verzend niet naar het buitenland .
Je kan er zelfs geen weekendje londen ofzo van maken want ik vind ten eerste niet direkt een locatie en ten tweede je kan niet afhalen, alles word verzonden .
DUS, zijn er hier misschien rijke zielen die toevallig een vakantiehuisje hebben langst de zonnige Òó Engelse kustlijn en die menig pc-enthousiast gelukkig gaat maken met een IA =] .
Tzal wel nie, maar ne mens moet dromen...!

Fatalix
29 december 2004, 19:27
Get used to it.

EyeBallz
29 december 2004, 20:53
:wtf:
ist nie simpelder van ier een gewoon te kope (desnoods i duitsland & late overkome) & die te overklokke?

Moloch
29 december 2004, 23:29
BFG geeft garantie op die standaard overclockte kaarten, gaat er wat fout kunt ge zonder probs RMA'en, bij een andere kaart zijt ge uw garantie kwijt als ge overclockt...

Cooper
30 december 2004, 17:41
en zijn er geen andre winkels in UK die da ook hebbe en wel oversea gaan ?
kheb van ne maat wel vanalle links gehad in UK, ma ik zen ni zo ne ferme in die dingen van Oc-en dus kweet ni of't zelfde is da gij zoekt...

xpr·k
1 januari 2005, 05:12
:wtf:
ist nie simpelder van ier een gewoon te kope (desnoods i duitsland & late overkome) & die te overklokke?

330 nieuw is the point , ga maar eens zoeken . Allemaal 385 of meer zonder verzending .