PDA

Volledige versie bekijken : PM gekregen van Zolderkamer/Soulfire

Ow_jeih
28 december 2004, 00:19
uw hebt dus blijkbaar een kapoote ps2 geruild tegen mijn ram ... ik heb deze getest en bleek niets te laden graag wil ik dit geregeld zien of ik waarschuw uw ouders van uw praktijkjes
dude, mijn PS2 werkte 100%, anders zou ik het NOOIT verkopen
val iemand anders lastig, want ik ben niet lamer zoals gij :angry:

Piotke, Cron...help want jullie weten hoeveel deals ik doe & dat ik te vertrouwen ben, ik zou NOOIT iets kapot verkopen....

soulfire
28 december 2004, 00:30
ik had uw ps2 direct verkocht daarna en dacht dat hem werkte de deal was hier ook op het forum gebeurt ! met tintiny ofzo ik heb zen mails nog ...

soulfire
28 december 2004, 00:32
ik had uw ps2 direct verkocht daarna en dacht dat hem werkte de deal was hier ook op het forum gebeurt ! met tintiny ofzo ik heb zen mails nog ...en jij met je vele deals ... ik heb ook al vele goede deals gedaan zunne ... en ik vertrouwde u dat hij werkte en verkocht hem direct door wegens het al hebben van ps2 ... en ik ruilde da gewon tegen die ram omdat ik die ps2 dan makkelijker verkocht kreeg dan mijn ram ...

ik zeg niet he dat ie niet werkte maar blijkbaar zegt de koper van uwe ps2 die jij aan mij verkopcht had van niet ... hij kan blijkbaar niet laden

Ow_jeih
28 december 2004, 00:33
ik had uw ps2 direct verkocht daarna en dacht dat hem werkte de deal was hier ook op het forum gebeurt ! met tintiny ofzo ik heb zen mails nog ...
och gast, een PS2 is rap omgewisselt he :tongue:
ga spelen ofzo

ge weet dat niemand hier u nog geloofd, en nu weet ik waarom...

soulfire
28 december 2004, 00:33
kijk dit krijg ik van hem : Nee helaas hij werkt niet meer ...
De ps2 start op enzo ... maar krijg niks geladen ofzo ...

soulfire
28 december 2004, 00:35
ga spelen ofzo

ge weet dat niemand hier u nog geloofd, en nu weet ik waarom...lol , dikke smeerlap man ... this niet omda je hier een status hebt da ik het hierbiju laat zunne ... je moet er niet van profiteren omdat ik hier wa bekeken wordt van slechter dealer of wat dan ook ...

het is ondertussen al geregeld tussen mij en die persoon die luisterde tenmiinste en ik hoop dat hij ook zijn commentaar schrijft ...

soulfire
28 december 2004, 00:36
ga spelen ofzo

ge weet dat niemand hier u nog geloofd, en nu weet ik waarom...lols ,nee totaal niet ik heb de uwe wel degelijk verstuurd de mijne staat hier nog mooi onder de tv en heb wss het bewijs nog van het nummerke die je me zij toen we de ps2 omruilden :)

Ow_jeih
28 december 2004, 00:36
da mag hij zeker...
onze deal was...ongeveer in orde..

gij zijt wel de tussenpersoon, dus uw reputatie kennende.......

soulfire
28 december 2004, 00:37
da mag hij zeker...

gij zijt wel de tussenpersoon, dus uw reputatie kennende.......mag ik u de mail zenden?

Ow_jeih
28 december 2004, 00:39
mag ik u de mail zenden?
doe maar, maar hoe gaat gij nu bewijzen dat dit MIJN PS2 was???
gij koopt er 5 per week ofzo :rofl:

soulfire
28 december 2004, 00:39
da mag hij zeker...

gij zijt wel de tussenpersoon, dus uw reputatie kennende.......onze deal was ook in orde ... , ik verkocht u ps2 gewoon door omdat ik reeds al een ps2 had ... en ik had uw ps2 geruild met mijn ram omdat een ps2 makkelijk verkocht dan mijn ram zoals je ook wel wist ... ik stuurde hem op vertrouwde u dat em hing werken ... ik heb er nog 110 euro voor gekregen , maar heb het ondertussen al teruggeven wegens defect aan de lader blijkbaar ... en daar wist ik niets van toen we onze ruil maakten? en nee ik heb hem niet zelf kapot gemaakt ... zou dom zijn van mij ...

stvw
28 december 2004, 00:40
lol , dikke smeerlap man ... this niet omda je hier een status hebt da ik het hierbiju laat zunne ... je moet er niet van profiteren omdat ik hier wa bekeken wordt van slechter dealer of wat dan ook ...

het is ondertussen al geregeld tussen mij en die persoon die luisterde tenmiinste en ik hoop dat hij ook zijn commentaar schrijft ...

Dude als er hier iemand te vertrouwen is is het Ow_jeih wel.
Der zijn ni veel gasten waar ik mijn hand voor int vuur steek maar dees is der toch wel ene van zenne ...
En wavoor ene zijde gij die uw aangekochte goederen niet eens zou testen ...

Der zijn hier trouwens genoeg mensen die al bedot zijn door u dus waarom zou iemand u nu gaan geloven?

soulfire
28 december 2004, 00:41
doe maar, maar hoe gaat gij nu bewijzen dat dit MIJN PS2 was???
gij koopt er 5 per week ofzo :rofl:omdat ik met u die deal heb gedaan en nee met u was het de enigste tot nu toe waar ik een ps2 had van omgeruild of gekocht ...ik weet het iedereen zal u geloven en pech voor mij zeker .. maar toch weet ik hoe het in elkaar zit zunne .en je mag mijn ps2 anders een komen testen die werkt nog perfect en het serienummer is anders dus is het duidelijk uw ps2 die dan kapot is ...

koenpje
28 december 2004, 00:42
Ik kies voor niemand kant ofzo, maar je kan Ow_jeih moeilijk beschuldigen van een kapotte PS2, je moest hem maar eerst getest hebben voor hem te verkopen

RSSD
28 december 2004, 00:42
Mag ik erop wijzen dat da gemakkelijk kan stuk gaan tijdens verzending?
Als die nogal bruut verzonden geweest is ja dan kan zoiets wel voorvallen.
Maar waarom ga jij er van uit dat die werkt en dan gewoon doorgevn aan een vriend, als gij die eerst had getest was dit probleem mss iets gemakkelijker...

soulfire
28 december 2004, 00:43
Dude als er hier iemand te vertrouwen is is het Ow_jeih wel.
Der zijn ni veel gasten waar ik mijn hand voor int vuur steek maar dees is der toch wel ene van zenne ...
En wavoor ene zijde gij die uw aangekochte goederen niet eens zou testen ...

Der zijn hier trouwens genoeg mensen die al bedot zijn door u dus waarom zou iemand u nu gaan geloven?voila zoals ik dacht ... jammer ,jullie veroordelen me al , maar het is gewoon een feit dat die ps2 kapot was ... en nee heb em zelf nie kapot gedaan , ik verkocht em direct na ontvangen te hebben

M@TTI
28 december 2004, 00:44
Geen slecht woord over Ow_jeih ik heb al verschillende hardware van hem gekocht en dat draait hier al jaren deftig.
Ow_jeih is een deftige en vriendelijke verkoper.

STFU

soulfire
28 december 2004, 00:45
Mag ik erop wijzen dat da gemakkelijk kan stuk gaan tijdens verzending?
Als die nogal bruut verzonden geweest is ja dan kan zoiets wel voorvallen.
Maar waarom ga jij er van uit dat die werkt en dan gewoon doorgevn aan een vriend, als gij die eerst had getest was dit probleem mss iets gemakkelijker...omdat ik hem vertrouwde mischien? ik weet het ben niet meer te vertrouwen ... maar this gewoon zo

Ow_jeih
PS2 is AANGETEKEND verzonden geweest, ik neem aan dat hier niet mee gesmeten wordt, (of toch minder)

PS2 zat mooi in originele doos en was mooi verpakt, ik neem aan dat de doos ook redelijk proper is aangekomen ;)

Desolation Angel
Ow_Jeih gaat u ni int zak zetten, da garandeer ik u de volle 100%, en zijn goeie reputatie op ALLE buy&sell fora bevestigt da ook

stvw
voila zoals ik dacht ... jammer ,jullie veroordelen me al , maar het is gewoon een feit dat die ps2 kapot was ... en nee heb em zelf nie kapot gedaan , ik verkocht em direct na ontvangen te hebben
veroordelen ... tja als ge nu eenmaal gebant zijt is dat niet moeilijk heh ...

en verkopen direct na hem ontvangen te hebben ... dat doet ge nu eenmaal niet ... ge test toch op zijn minst 1x :p

RSSD
Wat ist probleem nu juist ?
De lade gaat niet open of zo ?

Ik weet dat die dingen weleens durven blokkeren als die ondersteboven gehouden worden.
Kwestie van hem ne keer rechtop te zetten en te blijven proberen openen.
Soms is het ook nodig om hem ne keer te openen maar dat laat ge beter over aan iemand die het gewend is...

soulfire
28 december 2004, 00:47
Geen slecht woord over Ow_jeih ik heb al verschillende hardware van hem gekocht en dat draait hier al jaren deftig.
Ow_jeih is een deftige en vriendelijke verkoper.

STFUik heb ook een goede deal met hem gedaan , maar blijkbaar zegt de koper van de ps2 die ik kocht aan ow_jeih dat em kapot is ... ik vertrouwde hem gewoon over het feit dat die ps2 werkte , en voor een keer heb ik pech ... maar mss zoals daar iemand zij : kapot door de post? wat is daar dan aan te doen?

soulfire
28 december 2004, 00:48
Wat ist probleem nu juist ?
De lade gaat niet open of zo ?

Ik weet dat die dingen weleens durven blokkeren als die ondersteboven gehouden worden.
Kwestie van hem ne keer rechtop te zetten en te blijven proberen openen.
Soms is het ook nodig om hem ne keer te openen maar dat laat ge beter over aan iemand die het gewend is...dus ik heb een mail van hem gekregen dat hij blijkbaar de games niet wil laden... ik heb ondertussen al de som terugbetaald aan hem , ik wilde dit gewoon even melden ... en ja ik weet het ik zal toch geen gelijk halen ...

Ow_jeih
28 december 2004, 00:49
PS2 is AANGETEKEND verzonden geweest, ik neem aan dat hier niet mee gesmeten wordt, (of toch minder)

PS2 zat mooi in originele doos en was mooi verpakt, ik neem aan dat de doos ook redelijk proper is aangekomen ;)
voila, dus die zal prolly kapot zijn gegaan bij transport tussen U en die andere kerel....

had ge hem getest waarde zeker geweest....nu kunde mij van nix beschuldigen :ironic:

soulfire
28 december 2004, 00:49
veroordelen ... tja als ge nu eenmaal gebant zijt is dat niet moeilijk heh ...

en verkopen direct na hem ontvangen te hebben ... dat doet ge nu eenmaal niet ... ge test toch op zijn minst 1x :pik wist gewoon niet dat em niet hing werken? is da dan zo raar, als je iets ruilt verwacht je dat het werkt? ik weet het heb ik ook al gedaan maar alles terugbetaald ...

soulfire
28 december 2004, 00:50
voila, dus die zal prolly kapot zijn gegaan bij transport tussen U en die andere kerel....

had ge hem getest waarde zeker geweest....nu kunde mij van nix beschuldigen :ironic:ja das makkelijk é het steken op het transport ... nu zit ik hier wel met de ps2 : nochtans ik heb er laten opschrijven op de doos : voorzichtig is trouwens e man van de post die me kent

pieterm
28 december 2004, 00:50
Ow_jeih : Zat er mss een krasje op de PS2 (of iets dat je je nog herinnert dat de PS2 kenbaar zou maken). Indien ja, kan je altijd eens vragen aan de verkoper nu of dat bij hem ook aanwezig is...

Maar het was eigenlijk ook zolderkamer z'n plicht om te kijken of alles in goede staat was...

stvw
28 december 2004, 00:51
ik wist gewoon niet dat em niet hing werken? is da dan zo raar, als je iets ruilt verwacht je dat het werkt? ik weet het heb ik ook al gedaan maar alles terugbetaald ...
nog altijd niet door dat iets verzenden met de POST problemen kan opleveren?
Gij tart het lot dan nog eens 2x en dan steekte alles op den originele verkoper ... Straffe gast zijde gij ...

soulfire
28 december 2004, 00:52
Ow_jeih : Zat er mss een krasje op de PS2 (of iets dat je je nog herinnert dat de PS2 kenbaar zou maken). Indien ja, kan je altijd eens vragen aan de verkoper nu of dat bij hem ook aanwezig is...

Maar het was eigenlijk ook zolderkamer z'n plicht om te kijken of alles in goede staat was...das e feit

maar ik dacht dat hij hing werken ... ik weet dat rond de controller die ik heb vertuurd van uw ps2 een wit papiertje hing die koper zal dat ook wel gezien hebben

koenpje
28 december 2004, 00:52
nochtans ik heb er laten opschrijven op de doos : voorzichtig is trouwens e man van de post die me kent

Iemand die ge kent? Denktte da die da voor u naar de koper draagt? Da gaat wel via u postkantoor naar sorteer centrum en dan naar de koper zin postkantoor, dus als gij daar iemand kent...goe voor u ma das geen garantie dat er mee gesmeten word

Ow_jeih
28 december 2004, 00:53

Maar het was eigenlijk ook zolderkamer z'n plicht om te kijken of alles in goede staat was...
ik had de serienummer moeten noteren GVD, dan was de zever nu prolly al gedaan geweest :rofl:

ja, toen ik deal deed met Zolderkamer was er nog geen vuiltje aan de lucht...ik had net mijn deal gedaan toen alle klachten over hem op het forum kwamen...

djeeees gast, nog nooit zoveel zever gehad in mijn koop/verkoop-carrière als met u zolderkamer...

soulfire
28 december 2004, 00:54
nog altijd niet door dat iets verzenden met de POST problemen kan opleveren?
Gij tart het lot dan nog eens 2x en dan steekte alles op den originele verkoper ... Straffe gast zijde gij ...is maar normaal zeker? ik dacht dat de ps2 werkte ... mijn ram die ik hem gegeven werkte ook ...

en ja ik weet het dat de post problemen heeft ,daarmee da ik het liefst in real life afspreek ...zoals ik meestal ook deed met mijn deals

RSSD
28 december 2004, 00:55
Moest het probleem zich blijven voor doen dan wil ik er gerust eens naar kijken.
Ik zal dan wel zeggen wat er just aan is...

Ik woon te Moere(Gistel).

soulfire
28 december 2004, 00:56
Iemand die ge kent? Denktte da die da voor u naar de koper draagt? Da gaat wel via u postkantoor naar sorteer centrum en dan naar de koper zin postkantoor, dus als gij daar iemand kent...goe voor u ma das geen garantie dat er mee gesmeten wordgewoon gezegd tegen een man dat ik ken : schrijf er voorzichtig mee zijn OP DE DOOS ! weet ik ook wel ,maar mss dat de fout dan ook niet bij de verzending ligt é ....

soulfire
28 december 2004, 00:57
Moest het probleem zich blijven voor doen dan wil ik er gerust eens naar kijken.
Ik zal dan wel zeggen wat er just aan is...

Ik woon te Moere(Gistel). merci ,als je dat eens zou willen doen ,maar morgen ga ik hem terug afhalen van het postkantoor ,kga hem dan eens testen .

mss waren het de games? zaten klein beetje schreefjes op? stof?

Ow_jeih
28 december 2004, 00:58
gewoon gezegd tegen een man dat ik ken : schrijf er voorzichtig mee zijn OP DE DOOS ! weet ik ook wel ,maar mss dat de fout dan ook niet bij de verzending ligt é ....
voorzichtig mee zijn...AKA...breekbaar dus :ironic:

anyway, aangetekende verzendingen worden anders behandelt niet?
dus .....

games zijn nog in zeer goede staat natuurlijk, amper op gespeeld ;)

soulfire
28 december 2004, 01:05
voorzichtig mee zijn...AKA...breekbaar dus :ironic:

anyway, aangetekende verzendingen worden anders behandelt niet?
dus .....

games zijn nog in zeer goede staat natuurlijk, amper op gespeeld ;)mja, ik hoopte dat dat dan de oorzaak kon zijn , mss stof erop?maar em zegt me dat hij alles geprobeerd heeft ,weet ook niet duidelijk wat allemaal , hij zegt gewoon dat het niet kan laden , maar de ps2 start blijkbaar wel nog op : verkocht geweest aan tintiny ofzo :s

mja kga morgen wel eens kijken als ik hem van de post haal

RSSD
28 december 2004, 01:06
merci ,als je dat eens zou willen doen ,maar morgen ga ik hem terug afhalen van het postkantoor ,kga hem dan eens testen .

mss waren het de games? zaten klein beetje schreefjes op? stof?

Kan iets van niks zijn zoals de laser die terug op zijn plaats moet komen door het vervoer, beetje stof of haar op de laser.
Aan den anderen kant kan de laser zelf ook stuk zijn...

soulfire
28 december 2004, 01:08
Kan iets van niks zijn zoals de laser die terug op zijn plaats moet komen door het vervoer, beetje stof of haar op de laser.
Aan den anderen kant kan de laser zelf ook stuk zijn...en wat kost dat een nieuwe laser?
:unsure:

Krulle
28 december 2004, 01:09
eens ge die play doorverkoopt heeft Ow_jeih daar helemaal niets meer mee te maken
hoe durft ge daar nu eigenlijk nog mee afkomen? omdat je niet getest hebt heb je helemaal geen idee wanneer die play kapot gegaan is, je hebt geen poot om op te staan. ik zou me schamen in uw plaats. wie zegt dat uw koper je niet in de zak zet? mss is het wel een onhandige klungel die em wat te hard heeft neergezet en nu bij jouw komt janken dat ie kapot is.

je kunt toch onmogelijk verwachten dan Ow_jeih hiervoor opdraait...

soulfire
28 december 2004, 01:12
eens ge die play doorverkoopt heeft Ow_jeih daar helemaal niets meer mee te maken
hoe durft ge daar nu eigenlijk nog mee afkomen? omdat je niet getest hebt heb je helemaal geen idee wanneer die play kapot gegaan is, je hebt geen poot om op te staan. ik zou me schamen in uw plaats. wie zegt dat uw koper je niet in de zak zet? mss is het wel een onhandige klungel die em wat te hard heeft neergezet en nu bij jouw komt janken dat ie kapot is.

je kunt toch onmogelijk verwachten dan Ow_jeih hiervoor opdraait...das inderdaad een feit ik melde dit gewoon even zunne... tja kvon het ook wel al raar dak pas e week later ofzo e mail kreeg dat em kapot was ...

L.E.D.
28 december 2004, 01:13
Om te beginnen, ik geloof dat de verkoper een werkende PS2 heeft verzonden.
Ik geloof ook dat de koper (degene die hem getest heeft) een niet werkende heeft aangekregen.

voor de rest:

1) De post, geen verdere commentaar.
2) handelen met mensen die ge niet rechtsreeks ziet, nooit slim als het over geld gaat.
3) Electronica kopen zonder het te zien werken eerst....
4) Naar wat ik begrijp, verder verkopen zonder het zelfs te testen ?????

Jeezes, ik koop hier ook dingen, maar electronica ga ik afhalen en hetgeen ik laat verzenden zal nooit meer dan een 20 30 euro kosten.

Trek hier jullie lessen uit.
Nu gade afkomen met "ik heb nog nooit problemen gehad...." : ene keer is genoeg he ?

Psychodweep
28 december 2004, 01:22
onze deal was ook in orde ... , ik verkocht u ps2 gewoon door omdat ik reeds al een ps2 had ... en ik had uw ps2 geruild met mijn ram omdat een ps2 makkelijk verkocht dan mijn ram zoals je ook wel wist ... ik stuurde hem op vertrouwde u dat em hing werken ... ik heb er nog 110 euro voor gekregen , maar heb het ondertussen al teruggeven wegens defect aan de lader blijkbaar ... en daar wist ik niets van toen we onze ruil maakten? en nee ik heb hem niet zelf kapot gemaakt ... zou dom zijn van mij ...

omdat ik hem vertrouwde mischien? ik weet het ben niet meer te vertrouwen ... maar this gewoon zo

ik heb ook een goede deal met hem gedaan , maar blijkbaar zegt de koper van de ps2 die ik kocht aan ow_jeih dat em kapot is ... ik vertrouwde hem gewoon over het feit dat die ps2 werkte , en voor een keer heb ik pech ... maar mss zoals daar iemand zij : kapot door de post? wat is daar dan aan te doen?

ik wist gewoon niet dat em niet hing werken? is da dan zo raar, als je iets ruilt verwacht je dat het werkt? ik weet het heb ik ook al gedaan maar alles terugbetaald ...

is maar normaal zeker? ik dacht dat de ps2 werkte ... mijn ram die ik hem gegeven werkte ook ...

en ja ik weet het dat de post problemen heeft ,daarmee da ik het liefst in real life afspreek ...zoals ik meestal ook deed met mijn deals

Hoeveel keer ga je da nog herhalen ?
Ge zegt constant:" ik dacht da k em kon vertrouwen" en "ik dacht da em werkte."
Als je iets koopt, dan test je dat onmiddellijk. Ge doet me denken aan een zekere Ananas_101, ik had van em een graka gekocht die kapot was en toen belde ik em direct. En smoesjes maar verzinnen dat ie deed.
Ma wat gij nie gedaan is, is die ps2 gewoon ontvangen. Gewoon laten liggen en gewoon doorverkopen. Dat kan ik me dus nie inbeelden. Iedereen die iets tweedehands koopt opt internet, doet dat toch direct open en gebruikt het of test het ? Hier klopt iets niet in je psychologie.
Ik geloof zeker niet dat de post het pakje van Ow_jeih beschadigd heeft ofzo, want dat zou je zeker hebben gezien (een grote deuk in de doos die je direct zou zien en dat ook direct gemeld hebben). Ow_jeih heeft ook helemaal geen reden om een kapotte ps2 te verzenden, der heeft nog nooit iemand een probleem met hem gehad.

Ge moet nie beginnen met hoofdletters te typen en beginnen te schelden ofzo omdat iedereen de kant kiest van Ow_jeih. Ge hebt zoveel tijd gehad en de kans gehad om te testen en hem op de hoogte te brengen.

stvw
28 december 2004, 01:31
das inderdaad een feit ik melde dit gewoon even zunne... tja kvon het ook wel al raar dak pas e week later ofzo e mail kreeg dat em kapot was ...
- Niet testen en toch gewoon doorverkopen
- Originele verkoper proberen te laten opdraaien voor iets waar hem niets meer mee te maken heeft
- 2x gebannd worden en toch keer op keer terug komen en direct in iedereen zijn ongenoegen vallen ...
- iemand met een goede reputatie van iets beschuldigen waar ge zelf nog niet eens weet of het aan hem lag :doh:

:ironic: jongens toch ... vraagt gij nu niet om een ban ...

stoica_dva
28 december 2004, 02:47
Ook wel zwak dat Ow_yeih het hier even publiekelijk gooit en hulp komt vragen om zijn mening te verdedigen, ik denk dat wij hier niks mee te maken hebben en dit tussen hen moet worden "uitgevecht".

botchla
28 december 2004, 03:02
Daar is niets zwak aan..

EN gij moest u schamen soulfire..
ge definiëerd 'das inderdaad een feit ik melde dit gewoon even zunne..' op het
forum maar hoe ge het in die PM hebt verwoord klonk het wel anders .. genuanceerd..

Anyway kruip terug onder de steen waar je vandaan komt.. want..
+Klaag dit aan voor de vrederechter.. je wint niet (doorverkoop / geen bewijs)
+Eis je een Blacklist voor Ow_Jeih.. (iedereen is er mee eens dat jij in de fout ging.. dus nada)

En kan je anders de verkoper even bekend maken of contacteren.. ?
Ik wil best wel eens weten of deze persoon bestaat & of hij de ps2 waarover
het gaat heeft ontvangen of een andere.

Met jou weet je maar nooit..

Ow_jeih
28 december 2004, 03:18
Ook wel zwak dat Ow_yeih het hier even publiekelijk gooit en hulp komt vragen om zijn mening te verdedigen, ik denk dat wij hier niks mee te maken hebben en dit tussen hen moet worden "uitgevecht".
uitgevecht? :ironic: -sterk bezig-
en ja, liever publiekelijk zetten en laten zien wat die kerel weer allemaal aan het proberen is.
Ik laat mij NIET onterecht afmaken !!!

trouwens, als ik een discussie start met hem, dan zijn we een week PM's aan het sturen, en daar heb ik geen goesting in...

The Crow
28 december 2004, 08:30
hmmm maybee iemand aan gedacht dat die kerel die zegt dat hij niet gaat zolderkamer (of what ever u nick nu is) in de zak wil zetten?

Heb je hem terug gekregen die ps2 zolderkamer? En zelf getest? Want die kerel aan wie je verkocht kan ook zeggen van oeeei hij gaat niet stuur mijn geld maar terug ...

RSSD
28 december 2004, 10:11
hmmm maybee iemand aan gedacht dat die kerel die zegt dat hij niet gaat zolderkamer (of what ever u nick nu is) in de zak wil zetten?

Heb je hem terug gekregen die ps2 zolderkamer? En zelf getest? Want die kerel aan wie je verkocht kan ook zeggen van oeeei hij gaat niet stuur mijn geld maar terug ...

Hij heeft hier ergens gezegd dattem die vandaag terug ging ophalen of zo?
Hij houd ons wel op de hoogte zeker ?

soulfire
28 december 2004, 10:27

Heb je hem terug gekregen die ps2 zolderkamer? En zelf getest? Want die kerel aan wie je verkocht kan ook zeggen van oeeei hij gaat niet stuur mijn geld maar terug ...mja kga em direct gaan ophalen en eens aansluiten , ik hoop dat hij nog werkt we zullen zien é . en ja khad het beter niet gemeld ...

soulfire
28 december 2004, 10:34
Daar is niets zwak aan..

EN gij moest u schamen soulfire..
ge definiëerd 'das inderdaad een feit ik melde dit gewoon even zunne..' op het
forum maar hoe ge het in die PM hebt verwoord klonk het wel anders .. genuanceerd..

Anyway kruip terug onder de steen waar je vandaan komt.. want..
+Klaag dit aan voor de vrederechter.. je wint niet (doorverkoop / geen bewijs)
+Eis je een Blacklist voor Ow_Jeih.. (iedereen is er mee eens dat jij in de fout ging.. dus nada)

En kan je anders de verkoper even bekend maken of contacteren.. ?
Ik wil best wel eens weten of deze persoon bestaat & of hij de ps2 waarover
het gaat heeft ontvangen of een andere.

Met jou weet je maar nooit..Tinytine,was het en denk niet dat hij het express heeft kapot gedaan

soulfire
28 december 2004, 11:23
net ps2 instaleerd, er komt op geen data ...

Takashi
28 december 2004, 11:28
ik zeg niet he dat ie niet werkte maar blijkbaar zegt de koper van uwe ps2 die jij aan mij verkopcht had van niet ... hij kan blijkbaar niet laden

mo, ik dacht dat ge niemeer op dees noob forum zat

zolderkamerke of glennx, of ist nu soulfire? :tongue:

dat mense nog durven deals doen me u

ge verkocht ook es games voor 5€ aan nen dries en da was ook heel kapot en vol krasse.

met nen reputatie als den uwe denkte nog da wij de goederen eerst gaan opsturen zekers :doh:

btw, durfde je nie naar buiten komen te vant weekend

The_Law
28 december 2004, 11:30
en zelfs na zijn ban blijft de naam "Zolderkamer" terug opkomen als het om ripp-off en louche zaken gaat

wat probeert die mens te forceren - de nieuwe Al Capone van Telenet worden ?

Takashi
28 december 2004, 11:31
en zelfs na zijn ban blijft de naam "Zolderkamer" terug opkomen als het om ripp-off en louche zaken gaat

wat probeert die mens te forceren - de nieuwe Al Capone van Telenet worden ?
en zeggen da ik nen IP en perm ban kreeg voor een eigen mening te hebben op general ..

Takashi
28 december 2004, 11:34
of ik waarschuw uw ouders van uw praktijkjes

het lef :doh:

soulfire
28 december 2004, 11:38
mo, ik dacht dat ge niemeer op dees noob forum zat

zolderkamerke of glennx, of ist nu soulfire? :tongue:

dat mense nog durven deals doen me u

ge verkocht ook es games voor 5€ aan nen dries en da was ook heel kapot en vol krasse.

met nen reputatie als den uwe denkte nog da wij de goederen eerst gaan opsturen zekers :doh:

btw, durfde je nie naar buiten komen te vant weekendLOLS games van 5 euro? zeg me eens welke ?PS NEIT NAAR BUITEN KOMEN? kheb een lief mischien , en ga nie elke week me dezelfde mensen weg mischien eikel?

Takashi
28 december 2004, 11:43
LOLS games van 5 euro? zeg me eens welke ?PS NEIT NAAR BUITEN KOMEN? kheb een lief mischien , en ga nie elke week me dezelfde mensen weg mischien eikel?
like you dont know :ironic:

dries me zen krulhaar fzo

soulfire
28 december 2004, 11:46
like you dont know :ironic:

dries me zen krulhaar fzolol ik heb nooit niets verkocht aan hem ...ten eerste ken ik em goed en veel beter dan u dus bekje dicht aub? als je er niets van weet?

[i]cute_
28 december 2004, 11:49
erm, hello glenn , johan iere :) kem met dries int heksenkotje gezeten vantweekend en kzei zo "jah glenn verkoopt ook schone spellen é dooske gekrakt en cd's vol me krassen" en dries zei "idd hij wouw ook spellen aan me verkopen voor 5€ vol met krassen enzo o_O"

soulfire
28 december 2004, 11:55
cute_']erm, hello glenn , johan iere :) kem met dries int heksenkotje gezeten vantweekend en kzei zo "jah glenn verkoopt ook schone spellen é dooske gekrakt en cd's vol me krassen" en dries zei "idd hij wouw ook spellen aan me verkopen voor 5€ vol met krassen enzo o_O"euhm sla je door ofzo? ik heb ten eerste nooit games getoond van ik aan hem? ...

[i]cute_
28 december 2004, 11:56
euhm sla je door ofzo? ik heb ten eerste nooit games getoond van ik aan hem? ...

ERRRRRRRRR... Wie slaater ier door? o_O
gow wacht tot volgend weekend nie tweekend van nieuwjaar en ge zultet uit de mond van dries zelf horen :p

The_Law
28 december 2004, 11:59
Djeezes man - zolderkamer - wanneer gade het leren ???

Ge doet dus continue gewoon NIKS anders dan mensen afzetten - zoekt u dan conversaties die er nooit zijn geweest en komt hier dan schaamteloos liegen en de schuld in een andermans schoenen draaien

man - ge kunt mij niet zeggen dat je gewoon ZO achterlijk bent - dat bestaat gewoon niet

zelfs uwen eigen dubbelaccount kunde niet camoufleren door uw dwaas en volledig uit proportie getrokken taalgebruik en de manier waarop je de schuld op iemand anders steekt

gij zijt gewoon psychotisch jong !

piotke
28 december 2004, 11:59
en ga nie elke week me dezelfde mensen weg mischien eikel?

OI, ni flamen eh makker !

Zolderkamer / GlennX / Soulfire zijn een en dezelde person, en waarschijnlijk heeft hij nog een hoop accounts, is zowat de meest crappy en niet te vertrouwen koper/verkoper op dit forum. T'is bijna een plicht om melding te maken dat hij terug op telenet forum zit..

28 december 2004, 13:10
Ik zal mijn vriend piotke de ban knop nog eens moeten tonen :woohoo:

Zolderkamer, glenndinges, Soulfire

u ontvangt weer een perm ban op het forum!!!
Als je blijft terugkomen licht ik de abuse dienst in van uw provider dat je herhaaldelijk ons forum lastig valt

een perm ban is een perm ban, zeker voor mensen zoals u een teken om een ander forum te zoeken.

PERMBANNED, het mooiste nieuwjaarsgeschenk :music:

The_Law
28 december 2004, 13:19
een leuke opmerking voor iedereen

net na nieuwjaar steek ik eens over naar Veurne naar die "gevaarlijke" irish pub

ik lig nog zwaar op de maag met iets en ie mag dat in mijn gezicht eens uitleggen

dus mensen die nog iets moeten hebben van die mens - jullie weten me wonen !

eerwaarde zolderkamer gelooft het nog steeds niet - maar hij zal de gvolgen dan zelf maar moeten dragen

en ik hou me nog serieus in om mijn gedacht NIET te posten !

piotke
28 december 2004, 13:38
Ik zal mijn vriend piotke de ban knop nog eens moeten tonen :woohoo:

Hey, ik was dan nog zo lief om de mening van anderen te vragen.

case closed :)