PDA

Volledige versie bekijken : Computer onderdelen op afbetaling??

mrspanky
27 december 2004, 13:02
Waar zou ik een winkel vinden met computeronderdelen op afbetaling, het gaat dan wel ineens over meerdere onderdelen natuurlijk.
Maar weet iemand z'on winkel?

Greetz Tom

Baaske
27 december 2004, 13:04
Een tip: sparen, sparen en nog eens sparen. :ironic:

ComputerVISTA
27 december 2004, 13:09
Een tip: sparen, sparen en nog eens sparen. :ironic:

Yep want na je alles hebet afbetaald heb je er nog een dikke intrest bijgedaan ook. En iets dat we allemaal niet willen is teveel betalen he ;)

The_Law
27 december 2004, 13:16
Idd

sparen is een mooie deugd maar we moeten ook eens denken aan de minder gegadigden in Belgie

Een PC is de dag van vandaag zowat onmisbaar geworden (laat ons nog maar denken aan school) maar niet iedereen heeft de mogendheid om ze daar zo op tafel te leggen

Interesten, dat is een feit - als je daar in de photohall of Excell u een afbetaling aangaat, dan kost u dat een fortuin op het eind van de maand

Wij werken zeer nauw samen met een prive-bankier voor zulke dinges

Die mens heeft een apart bureau en al, dus ge moet daar ook al niet staan te zwaaien met loonfichekes te midden een winkel

ook hebben die mensen al iets meer in de pap te brokken betreffende goedkeuringen en co

Dus als je goesting hebt - mail me eens en dan kan ik je alles uit de doeken doen.

Baaske
27 december 2004, 13:38
Een lening is eigenlijk de 'easy way' om iets te kopen, al wie een lening kan afbetalen kan sparen ook imo.
Sparen kan je doen uit vrije wil.
Bij een lening is het een verplichting geworden om de maandelijkse aflossing en de interesten te betalen. Al wie deze verplichting niet meer kan of wil nakomen...
Tja, bekijk het als een vorm van SM :woohoo: , sommige houden ervan, anderen niet. ;)

ps: enne dit zonder afbreuk te doen aan iets of iemand hé.

The_Law
27 december 2004, 13:42
Toen ik thuis vertrok de wijde wereld in (lol) had ik ook 0 euro op de rekening staan

ik had sjans want ik had al ne pc en werk, dus dat was al iets, maar ik kan me goed genoeg inbeelden dat sommige mensen een pc nodig hebben als ze in alle vlugte werk nodig hebben.

Afbetaling is niet DE way, maar het is begrijpelijk

flanger
27 december 2004, 14:29
Een winkel die u alleen onderdelen op afbetaling laat komen zal al moeilijk genoeg zijn, laat staan dat ze u van een afbetaling willen voorzien terwijl ge nog minderjarig zijt en geen (serieus) inkomen hebt (ik veronderstel dat het op uw naam komt?)

« ei »
27 december 2004, 18:23
al wie een lening kan afbetalen kan sparen ook imo.

Idd, maar met een lening hebt ge het goed toch meteen al?
En als ge moet sparen, kan het dus maanden duren eerdat ge het hebt, en als ge het dan dringend nodig hebt, "moet" ge toch wel eigenlijk lenen, niet?

One-t|M@[hINe
28 december 2004, 19:35
afbetalen is voor mensen die niet kunnen wachten op hun gerief maar niet direct de financiële middelen hebben ;)

|XcW|
28 december 2004, 21:24
Sja ja jong , ik ben nu ook aant sparen voor een pc . Alééé , sparen , ik moet ervoor gaan werken :s . Nog 280 € :p En dan hebk genoeg geld :D . Maja , sparen dus en doe u geld vooral nie op aan rommel :D . Mijn ma houd men geld bij , anders had ik al opgedaan aan andere rommel :s .

2330326
29 december 2004, 00:02
Idd

Interesten, dat is een feit - als je daar in de photohall of Excell u een afbetaling aangaat, dan kost u dat een fortuin op het eind van de maand

Aangezien ik zelf in de photohall werk wil ik hier toch ff wat over kwijt =

zowel photohall als excell bieden o% interest

photohall werkt samen met cetelem en citybank ik schrijf bijna dagelijks zulke afbetalingen uit en heb nog nooit klachten van klanten gekregen ivm verborgen interesten of afbetalingen.Onder de 1600€ hebben we zelfs geen loonfiche nodig. je hebt 2 mogelijkheden =

afbetaling in 3x zonder voorschot

afbetaling in 12 maanden met 20% voorschot

de criteria zijn :
-werk hebben (liefst vast contract)
- minimum 1000€ netto
en uiteraard niet op de zwarte lijst staan van de nationale bank

zo een kredietaanvraag gebeurt online en dus krijg je rechstreeks de beslissing en kan je dus alles meteen meenemen.

hoop dat je nu wat meer weet

GhO$T
29 december 2004, 10:23

ik wil niemand afbreken ofzo, maar 't is algemeen geweten dat je zelfs zonder interest nog steeds massa's afgeript wordt in winkels zoals excell natuurlijk :D

maarja het verschil zal ergens moeten liggen inderdaad, cheapo winkeltjes die tegen een minimale winstmarge werken gaan geen leningen tegen 0% kunnen geven, als ze überhaupt zelfs al willen verkopen op afbetaling...

de threadstarter zou best es uitzoeken wat hem het meest zal kosten, duurdere producten tegen 0% intrest of goeikope winkel maar dan met intrest op zen afbetaling :)

xpr·k
29 december 2004, 17:47
http://www.jes-computer.de/ , geen idee of ze financieringen doen met buitenlanders . Die kans is bijzonder klein IMO , das roepen om opgelicht te worden .

flanger
29 december 2004, 23:13
Aangezien ik zelf in de photohall werk wil ik hier toch ff wat over kwijt =

photohall werkt samen met cetelem en citybank ik schrijf bijna dagelijks zulke afbetalingen uit en heb nog nooit klachten van klanten gekregen ivm verborgen interesten of afbetalingen.Onder de 1600€ hebben we zelfs geen loonfiche nodig. je hebt 2 mogelijkheden =

afbetaling in 3x zonder voorschot

afbetaling in 12 maanden met 20% voorschot

de criteria zijn :
-werk hebben (liefst vast contract)
- minimum 1000€ netto
en uiteraard niet op de zwarte lijst staan van de nationale bank

zo een kredietaanvraag gebeurt online en dus krijg je rechstreeks de beslissing en kan je dus alles meteen meenemen.

hoop dat je nu wat meer weet

Allemaal goed en wel, maar waarom zou Cetelem in godsnaam interesse hebben in een samenwerking met Photohall voor de afbetalingen af te halen als men er geen rotte frank naar toe verdient. En ik denk ook niet dat het financieel interessant zou zijn mocht Photohall die kosten op zich dragen.

The_Law
29 december 2004, 23:18
Allemaal goed en wel, maar waarom zou Cetelem in godsnaam interesse hebben in een samenwerking met Photohall voor de afbetalingen af te halen als men er geen rotte frank naar toe verdient. En ik denk ook niet dat het financieel interessant zou zijn mocht Photohall die kosten op zich dragen.

voila en touche ;)

xpr·k
30 december 2004, 16:25

tja waarom zou een bank interesse hebben in geld beheren ve international Oo

FeNiX4LiFe
30 december 2004, 16:27
eigenlijk zou krediet voor consumptie verboden moeten worden maar that's just my 2 cents :)

31 december 2004, 10:21
nooit op afbetaling kopen!

2330326
31 december 2004, 14:37
photohall laat 1 à 2 % vallen op het totale bedrag , dat is iets minder winst maar zo trekt ge wel veel mensen over de streep om dure producten te kopen die ze eigenlijk niet rechstreeks kunnen betalen

The_Law
31 december 2004, 14:39
photohall laat 1 à 2 % vallen op het totale bedrag , dat is iets minder winst maar zo trekt ge wel veel mensen over de streep om dure producten te kopen die ze eigenlijk niet rechstreeks kunnen betalen

daar zeg je het dan ook

onrechtstreeks is dat mensen pushen om te kopen wat ze niet nodig hebben en ze dan een schuld aan te smeren voor iets dat ze niet nodig hadden.