PDA

Volledige versie bekijken : pb probleem -episode 2-

Rapturo
24 december 2004, 16:06
Omdat de vorige thread teveel off topic aan't gaan was ...

Ik heb een groot probleem met punkbuster bij bf1942.
Telkens als ik op een server connect wordt ik gekicked met deze reden:
#130000s - Attempted PunkBuster Hack
Dat is volgens pb de zwaarste overtreding, maar ik weet begot niet hoe ik zou moeten hacken, laat staan dat ik het al geprobeert heb !! Ik heb zelfs nog nooit een cheat opgezet :confused:
Ik heb al tientallen mails gestuurd naar pb, maar die willen het precies niet horen... Weet iemand hoe ik misschien van die ban kan afraken, want ik begrijp hier echt niets van. :doh:
Kheb mijn internet volledig gereconfigureerd, deed niks. Format C, deed niks, ik begrijp dit echt niet...

elke off-topic post zal verwijderd worden, de firma dankt u :)

stelly
25 december 2004, 10:50
kweet nie of dod hier nu nog rondhangt om te kijken

maar dus probeer nogmaals te mailen, en niet spammen maar mailen, da duurt voor de mensen daar ook een tijdje eer ze hun mails kunnen verwerken
niemand anders kan u helpen om eerlijk te zijn, pb werkt als een community, ge zit erin zonder eigenlijk te beseffen en eens ge deruit zijt it's pretty much done

als ge idd hebt gehacked (ik zeg nie da ge het hebt gedaan he) dan zult ge al mogen sparen voor nieuwe hardware als ge ooit van u leven nog games met pb wilt spelen

*EDIT*
probeer mensen te zoeken die een screen hebben genomen van het moment dat je werd gekicked
ga jezelf zoeken op sites zoals www.punksbusted.com, www.pbbans.com e.d.
wat je best niet doet is daar gaan posten dat je een global ban hebt en dat je niets hebt verkeerd gedaan, hou je dan klaar voor massa's flaming
ook het planetbattlefield forum raad ek zwaar af om met dit probleem te gaan

mastergamer1
13 maart 2005, 15:20
Ik begin ferm het shijt te krijgen van PB, het is niet de eerste keer dat hij mij lastig valt zonder reden.... (eerst met far cry) en nee ik heb geen hacks, cheats of andere shit want vanaf da gulle mense iets zien van a die heed probleme me pb dan denkte gulle direct: ja das nen hacker
Sinds gisteren ben ik terug begonnen met bf te spelen om mij al wat op te warmen voor BF2. Toen ik de eerste keer aant spelen was op een server kon ik normaal spelen.
Beetje later join ik een andere server en na 20-30 min wordt ik gekicked en krijg ik als reden "punkerbuster kick (for 2 min)... updating pb client.
Daarna joinde ik nog eens een server werd ik na 10 min gekicked en kreeg ik weer als reden: "punkerbuster kick (for 4 min).... updating pb client.
En daarna join ik weer een server en werd ik direct gekicked nadat ik de server joinde met als reden: "you have been kicked via punkbuster (for 0 min).... Restriction O/S privileges.
Nu hem ik vandaag bf opnieuw geïnstaleerd, naar evenbalence.com geweest en daar alles wat gedownload maar nu werd ik terug na 10 min gekicked om dezelfde reden....
Pb helpt mss wel tegen hackers maar tis vreeeeee lastig als ge het der mee aan de stok hed

Darth-Falcon
13 maart 2005, 16:21
Ik begin ferm het shijt te krijgen van PB, het is niet de eerste keer dat hij mij lastig valt zonder reden.... (eerst met far cry) en nee ik heb geen hacks, cheats of andere shit want vanaf da gulle mense iets zien van a die heed probleme me pb dan denkte gulle direct: ja das nen hacker
Sinds gisteren ben ik terug begonnen met bf te spelen om mij al wat op te warmen voor BF2. Toen ik de eerste keer aant spelen was op een server kon ik normaal spelen.
Beetje later join ik een andere server en na 20-30 min wordt ik gekicked en krijg ik als reden "punkerbuster kick (for 2 min)... updating pb client.
Daarna joinde ik nog eens een server werd ik na 10 min gekicked en kreeg ik weer als reden: "punkerbuster kick (for 4 min).... updating pb client.
En daarna join ik weer een server en werd ik direct gekicked nadat ik de server joinde met als reden: "you have been kicked via punkbuster (for 0 min).... Restriction O/S privileges.
Nu hem ik vandaag bf opnieuw geïnstaleerd, naar evenbalence.com geweest en daar alles wat gedownload maar nu werd ik terug na 10 min gekicked om dezelfde reden....
Pb helpt mss wel tegen hackers maar tis vreeeeee lastig als ge het der mee aan de stok hed
als het is om laatste reden, dan ligt het aan uwe windows, gij hebt nie de volledige rechten in windows, die moete hebben, dus ga bij uwe pa zagen daarom :scream:

mastergamer1
13 maart 2005, 17:31
euuh ik heb mijn eigen pc... en ik ben der administrator van...
maar ik heb wel al heel lang het probleem dat ik bf niet gewoon kan openen ik moet altijd "uitvoeren als" gebruiken om het te spelen... raar maar waar.... mss is het drm...

Darth-Falcon
13 maart 2005, 18:09
toch s ne format doen dan

bogy
14 maart 2005, 17:05
maar ik heb wel al heel lang het probleem dat ik bf niet gewoon kan openen ik moet altijd "uitvoeren als" gebruiken om het te spelen... raar maar waar.... mss is het drm...

daar is uw probleem ... :)

bf1942.exe wordt opgestart met admin rechten.

bf1942.exe doet een call naar pb_client.exe maar geeft de adminrechten niet door.

wat je kan doen is de rechten voor uw \progfiles\ea games\bf1942\ folder aan te passen dat IEDEREEN recht heeft om alles te doen (dus ook wijzigen van bestanden). da zou het probleem moeten oplossen.

mastergamer1
14 maart 2005, 19:32
mja nee kweenie wa het is als ik gewoon probeer te openen dan zegt ie please eject and re-insert the CD-ROM, select OK and restart application..
En hoe zou ik dat dan moeten fixe bogy?

Bengie
15 maart 2005, 08:20
gebruikt ge een image om BF te spelen, of een no-cd crack ???

Bij een image is da normaal dat ie da vraagt. Gewoon op "annuleren" drukken en dan is da probleem opgelost.
ook moet je met je mounting device (Daemon Tools) alle options en emulations ON zetten

mastergamer1
15 maart 2005, 17:05
nee ik speel het gewoon met cd maar dat werkt niet goed...
Mss dat een no-cd crack helpt :unsure:

mastergamer1
17 maart 2005, 19:59
huij khem de no-cdkey in gang gekregen en mijne bf werkt perfect :D

SniperSonic
18 maart 2005, 09:15
Onder welke nick en op welke server speel je ?

bogy
18 maart 2005, 12:59
nee ik speel het gewoon met cd maar dat werkt niet goed...
Mss dat een no-cd crack helpt :unsure:

ik speel hier gewoon met een backup cd zenne...

SyRuS.be
5 april 2005, 13:09
Waar kan ik azo nen image back up vinden ?

Bengie
5 april 2005, 14:57
ergens tussen uwe stoel en uw keyboard :ironic:

ge moet die zelf maken met cloneCD of enig ander proggie dat images kan maken

Pure_evil
6 april 2005, 01:09
Of je "mount" deze image met clonecd, deamon tools of alcohol120%

LINK (http://pureke.zattevrienden.be/Games/BF1942/Battlefield 1942.iso)