PDA

Volledige versie bekijken : Battlefield 2

ghostblade
23 december 2004, 12:35
this meschien niet de juiste plaats om deze thread te zetten mar ik zou niet weten waar ik die anders zou moeten zetten
weet er iemand wanneer Battlefield 2 uit gaat komen
en is het nog wel de moeite waard om BF1942 te kopen ?

stelly
23 december 2004, 12:39
bf42 en bfv zijn alle twee de moeite om te kopen, reden: die zult ge weten als ge binne 2maand op telefacts komt met als onderwerp 'afkickende battlefield gamers'

voor bf2 kan ek u verwijzen naar de thread die hier onder of boven staat, daar staat het meeste nieuws in en anders search forum

SniperSonic
23 december 2004, 12:52
Tot nu toe vind ik de gewone BF1942 nog altijd de beste. Misschien brengt BF2 daar verandering in, maar dat kan ik pas zeggen als hem er daadwerkelijk is en ik er een paar dagen mee gespeeld heb.
Mijn verwachtingen liepen met BFVietnam ook zeer hoog op en uiteindelijk is het (voor mij) een héél grote teleurstelling geworden...

Misschien komt der ook een WOII mod uit voor BF2, who knows...

Op de Telenet BF1942 server is het misschien wel niet meer zo druk, maar der zijn andere servers (met goede pings) waar wel nog steeds véél volk opzit...

Misschien als kerstcadeau BF1942 en BF2 voor pasen ;)

ghostblade
23 december 2004, 13:17
had nog niet gezien :) sorry

Coolio Jr
23 december 2004, 13:34
BF2 komt uit 25maart erges,
en ALS er een demo komt (sta nog ni vast) dan ist in februari.µ
en, ja als ge 1942 nog ni hebt ist aan te rade van da toch te doen, echt zalig spel ! ;)
BFV is iets minder, ma as ge da echt wilt kunde da ook kope

MrZodiac
23 december 2004, 14:29
BF42 was super (vooral den DC hé ;) )
BFV heb ik niet zo gespeeld (vond het niet zo goed als de 1942)

BF2 ga'k onmiddelijk kopen als em uit komt (zie de vele screens en filmpjes)

En indd zoals eerder gezegd, het is zeker nog de moeite om BF1942 te kopen, (al is't maar om de DC mod te kunnen spelen)

Darth-Falcon
23 december 2004, 17:01
BF42 was super (vooral den DC hé ;) )
BFV heb ik niet zo gespeeld (vond het niet zo goed als de 1942)

BF2 ga'k onmiddelijk kopen als em uit komt (zie de vele screens en filmpjes)

En indd zoals eerder gezegd, het is zeker nog de moeite om BF1942 te kopen, (al is't maar om de DC mod te kunnen spelen)

hoe kunde gij nu weten da bfv nie zo goe is als bf1942 als ge het nog nie eens gespeeld hebt :ironic:

stelly
23 december 2004, 17:57
lap mijne winkel begint hier slecht te draaien door mensen die hun eigen mening zeggen

bfv ownes bf42 BIGTIME :bow:

*EDIT*
om ietske meer informatie te geven:
er bestaat een bf anthology pack en da bevat originele battlefield 42 en zijn 2expansion packs, nu de meeste zullen ook weer zeggen da die expansions nie goe zijn maar ja, dus die bf anthology kost denk ik €45-€50 bij de gameboer
en bfv kost waarschijnlijk ergens rond diezelfde prijs, mss vind ge zelf ne winkel die bfanthology en bfv samen verkopen bij een aktie of zo

Samohtt
23 december 2004, 20:05
Misschien komt der ook een WOII mod uit voor BF2, who knows...

Heb gehoord dat FH ook op BF2 uitkomt.

Darth-Falcon
23 december 2004, 20:08
hij bedoelt officiele, zoals bij bfv

MrZodiac
23 december 2004, 23:13
hoe kunde gij nu weten da bfv nie zo goe is als bf1942 als ge het nog nie eens gespeeld hebt :ironic:

WTF is uw probleem?? Ik geef MIJN mening, mag dat dan niet meer?? Ik heb BFV wel degelijk gespeeld en IK vond hem niet zo goed. BF 1942 vonnek wel goe, maar ik speel het meeste DC !!!

Aangezien BF2 dicht bij DC aanleunt qua "locatie settings" lijkt het me een "must buy" game. Da gij BFV goe vind, fine with me, ma don't be a little baby about it!

Der zijn toch mensen die echt NIKS verdragen precies, zielig hoor :sleep:

:offtopic:
Sorry aan de thread starter voor dit, maar kon het echt niet laten... Het zijn en blijven allemaal pareltjes van games, dus I don't see the problem here...

Rapturo
23 december 2004, 23:34
rustig, rustig :)

stelly
24 december 2004, 10:18
eh zodiac this christmas time he, relax

ge kunt ook teregt op de forums van planetbattlefield, daar zijn toch geen admins

ghostblade
28 december 2004, 19:09
deze thread mag geclosed worden hoor

Coolio Jr
28 december 2004, 19:48
deze thread mag geclosed worden hoor

... ge hoeft da ni te zeggen... ge haalt de thread weer naar boven... als er niet meer gereply'd word, verdwijnt uw threadje wel naar de achterste pagina's...
anders hebben de mods teveel werk he :)

vishnusixclix
28 december 2004, 22:16
en het zijn nogal veeleisende tijden voor die arme mensjes :D

Lord_Skul
29 december 2004, 14:11
lol @vishnu
ja mijne portemonee word er ook nie rijker op
ma, ik gaan bf 2 halen
idd een must buy voor al onze bf serie freaks :p

en ik em percies al een paar keer gelezen over ne release
eind april ofzoeit
ik kan er natuurlijk ook wel neffe hange zenne

ghostblade
29 december 2004, 21:01
ken nog een vraage BF2 gat dat SP3.0 ondersteunen ? en zal die ZEER vlottjes lopen op de R5XX cores ?

Lord_Skul
30 december 2004, 00:07
wat we weten van bf serie, patches en vlot lopen is het volgende

de eerste rauwe versie (de doos uitpakken en installeren vervolgens spelen)
zijn over het algemeen chaotisch qua ping en performance
maar de patchen zorgen ervoor dat het spel vlotter en vlotter gaat draaien
(alleen pb heet voor een dramatische wending gezorg)

nu over wat wa gaat ondersteunen weten we nog niet
maar als er iet standaart word zal da wel ondersteund worden

Darth-Falcon
30 december 2004, 00:24
wat we weten van bf serie, patches en vlot lopen is het volgende

de eerste rauwe versie (de doos uitpakken en installeren vervolgens spelen)
zijn over het algemeen chaotisch qua ping en performance
maar de patchen zorgen ervoor dat het spel vlotter en vlotter gaat draaien
(alleen pb heet voor een dramatische wending gezorg)

nu over wat wa gaat ondersteunen weten we nog niet
maar als er iet standaart word zal da wel ondersteund worden

hmja de eerste versie van bfv was in ieder geval toch al stukken beter dan die van bf1942 he, maja der was idd nog lag, ik hoop da ze in 1.3 de serieuze bugs der toch uithalen

Coolio Jr
30 december 2004, 14:07
ken nog een vraage BF2 gat dat SP3.0 ondersteunen ? en zal die ZEER vlottjes lopen op de R5XX cores ?

SP 2.0 ebk is erhes geleze op ne interview , en normaalgezien gaat da toch vlot lopen me de R5XX cores zekers... kunde nu nog nie weten denk ik he

SPEEDMAN
31 december 2004, 10:52
ook voor mij was vietnam een hele grote teleurstelling.

bf1942 vind ik nog steeds het leukst.

het laatste filmpje van BF2 vond ik ook teleurstellend :( .
het lijkt wel el alamein in moderne versie (hate that map :( )

Blueke
1 januari 2005, 18:35
BF Australië heeft 2 mensen geinterviewd die BF2 (WIP) al gespeeld hebben.

http://bfaustralia.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=3184#3184

ghostblade
16 januari 2005, 17:01
heb opnieuw een vraagje het schijnt dat er nu opwaaiend stof gaat zijn als je met een heli laag vliegt weet er hier iemand iets meer van en weet er iemand of dat nu zo is of dat het maar een gerucht is ? :)

dibo
16 januari 2005, 17:07
Dat is ook al zo bij BFV, dus vermoedelijk ook bij zijn opvolger...

brammes
17 januari 2005, 09:57
ik hoop dat bullets holes ook blijven in muren etc .. ipv de onnozele afketsingen in bf42 en bf:V

afwachten dus

Darth-Falcon
17 januari 2005, 12:24
ik hoop dat bullets holes ook blijven in muren etc .. ipv de onnozele afketsingen in bf42 en bf:V

afwachten dus

da ga prolly nooit veranderen da die na nen tijd weggaan ze, zou op den duur gewoon te veel fps drops en lag geven

Ice[Be]
30 januari 2005, 15:09
is er nog nieuw nieuws over BF2 ??

Tyken
30 januari 2005, 16:24
']is er nog nieuw nieuws over BF2 ??

dat het uitgesteld is tot het tweede kwartaal van 2005. Hier (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=4901943#post4901943) werd er al eerder over uw vraag gesproken :)

sebastos
30 januari 2005, 16:48
ik wil nen demo hebbe :(

Ice[Be]
31 januari 2005, 18:58
wie wil die demo nu niet ?

ResultsMayVary
31 januari 2005, 19:09
ik....

...ik wil het spel :@

Ice[Be]
1 februari 2005, 19:13
:)
ik wil het spel ook hoor liever dan de demo :)

Ice[Be]
6 februari 2005, 00:46
weet er iemand wanneer die BF2 demo er gaat zijn ik heb eens gelezen dat het in februari ging zijn maar WANNEER, weet er iemand dat ?

Lord_Skul
6 februari 2005, 01:19
nope
maar meestal als er iets word gereleased is da op ne vrijdag avond
en aangezien dat bf 2 zelf word uitgesteld zou ik nie verrast zen dat
den demo ook word uitgesteld

Ice[Be]
6 februari 2005, 10:54
het is te hopen dat ie ook niet vertraagt word hoor dan kunnen we ons al op het spel voorbereiden :)

sebastos
6 februari 2005, 10:58
kwil het echt is ne keer testen

Blueke
6 februari 2005, 11:14
Er zijn geruchten dat de demo eind februari komt, voorzien van 2 mp maps.

sebastos
6 februari 2005, 13:26
was dat al niet een 'echt gerucht'

Memphis
6 februari 2005, 13:53
was dat al niet een 'echt gerucht'

het komt van dezelfde bron, die een week voor de aankondiging v/h uitstel al zei dat het uitgesteld zou worden... so maybe ;)

Darth-Falcon
8 februari 2005, 13:27
nieuwe officiele releasedatum : 24 06 2005, midden in den examens :sad:

Tsjernobyl
8 februari 2005, 13:36
op den 24ste zijn de meeste exaams al gedaan, of lopen op hun eind. al goed.

SharkyXTS
8 februari 2005, 14:29
Lol, recht op mijne verjaardag :woohoo:.

vishnusixclix
8 februari 2005, 14:30
darn, ik vertrek 2 dagen later voor een maand op vakantie...

Laptop meenemen? :unsure:

>P>Rushbunny
8 februari 2005, 14:59
Dju, het ziet ernaar uit dak BF2 toch zal moette kopen :p , want mennen baby wordt geport ;)
http://forums.filefront.com/showthread.php?t=174778&page=1

Darth-Falcon
8 februari 2005, 15:13
op den 24ste zijn de meeste exaams al gedaan, of lopen op hun eind. al goed.

die van mij nie :angry:

Darth-Falcon
8 februari 2005, 18:50
nieuwe releasedate is ondertussen ontkent :wtf:

vishnusixclix
8 februari 2005, 19:03
Dubieus dan a la Half-Life² is trendy geworden, blijkbaar...

Can't say i like it :unsure:

Lord_Skul
8 februari 2005, 23:47
als da zo voort blijft doen gaan we de zomer van 2006 halen
ik weet nie waarom maar ik denk dat we in maart nog geen bf 2 demo spelen
:p

Monoke
25 februari 2005, 20:13
this meschien niet de juiste plaats om deze thread te zetten mar ik zou niet weten waar ik die anders zou moeten zetten
weet er iemand wanneer Battlefield 2 uit gaat komen
en is het nog wel de moeite waard om BF1942 te kopen ?

Battlefield 2 (http://www.gameorder.be/battlefield-2-p-410.html) komt 24 maart, dat ruleert weer.

wecker
25 februari 2005, 20:24
als da zo voort blijft doen gaan we de zomer van 2006 halen
ik weet nie waarom maar ik denk dat we in maart nog geen bf 2 demo spelen
:p
nu heb ik toch wat meer tijd om een nieuwe computer te kopen :p:)

Blueke
26 februari 2005, 10:35
Battlefield 2 (http://www.gameorder.be/battlefield-2-p-410.html) komt 24 maart, dat ruleert weer.

Battlefield 2 komt pas in juni 2005 uit. Dit stond te lezen in het finaciële jaarrapport van 2004 (http://global.dice.se/finance/reports/?article=ccdcb635-458c-4d1a-8f94-d5b9f6475b78)

The release date of Battlefield 2 has now been set to June 2005.

Foose
26 februari 2005, 11:00
Was er eerst niet zo in geïnteresseerd maar na verloop van tijd snak(te) ik er toch naar :)
WO II is wel de "leukste" en interessantste oorlog maar das verleden tijd he (bij BF)

Ice[Be]
27 februari 2005, 18:18
**OFFTOPIC** this ier wel maar stillekes hoor op dees furom :)

Ice[Be]
9 maart 2005, 13:53
ondertussen al iets nieuwe bekend ? behalve dat ze in de loop van volgende wee keen release datum van de demo gaan zeggen ?

sebastos
9 maart 2005, 14:53
nee ni veel eigenlijk
buiten een 56 minuten lang filmke en de 'explosive trailer'

Ik wil wel snel nen demo hebben
ik kan ni wachten

sandersthomas
9 maart 2005, 15:56
wat is precies de oorzaak van de nieuwe release datum?

volgens 'de boekjes' zou hij tegen maart uitkomen, maar dat is ook al naar april veranderd?

dibo
9 maart 2005, 16:14
naar 30 juni... :sad:

sneaky001
9 maart 2005, 16:16
wat is precies de oorzaak van de nieuwe release datum?

volgens 'de boekjes' zou hij tegen maart uitkomen, maar dat is ook al naar april veranderd?

nau weet ik niet meer wat ik moet geloven. Nau hadden ze gezegd het is uitgesteld mer er werd me dan verteld dat dat niet waar was en officieel was verklaard dat BF2 zeker in maart zou uitkomen. Gaat dit nu niet het geval zijn of zo... ik weet het niet meer...

GameLover
11 maart 2005, 15:39
Misschien komt de demo uit na de release van de game zoals het geval was met een paar games.

Darth-Falcon
11 maart 2005, 16:36
Misschien komt de demo uit na de release van de game zoals het geval was met een paar games.

zucht ...

sebastos
11 maart 2005, 16:38
da denk ik toch niet

Tsjernobyl
11 maart 2005, 17:00
dat zou een slechte zet zijn. Velen zullen pas het spel kopen als ze iets of wat prestatatie hebben gezien.

PS:kunnen deze tread niet beter verderzetten in de ander BF2 tread?

vishnusixclix
11 maart 2005, 18:20
Ach, als er dagelijks nieuwe threads gaan verschijnen, komt er waarschijnlijk wel een nieuw forum... :)

Dan hebben de mods ook nog eens iets te doen :D

Lord_Skul
11 maart 2005, 18:51
Ach, als er dagelijks nieuwe threads gaan verschijnen, komt er waarschijnlijk wel een nieuw forum...

Dan hebben de mods ook nog eens iets te doen

zoals de deze sluite :D

Ice[Be]
16 maart 2005, 14:54
weet er iemand of ik BF2 ga kunnen draaien met mijn pc (zie sign.)

Rapturo
16 maart 2005, 15:07
lol 'k denk niet dat dat een probleem gaat zijn :)

Ice[Be]
16 maart 2005, 15:25
enop high ? zal dat een probleem zijn ?

EagleEye
16 maart 2005, 15:29
ge komt gewoon stoefe me u systeem, geef maar toe :p

Ice[Be]
16 maart 2005, 16:51
eh ... NOPE!
iedereen kan dagelijks mijn systeem zien waarom zou ik er dan nog mee stoefen ?

sandersthomas
18 maart 2005, 19:51
dat zou een slechte zet zijn. Velen zullen pas het spel kopen als ze iets of wat prestatatie hebben gezien.

kweetniet direct hoor.
van half life 2 komt er ook nog een demo uit, voor gamers die het spel nog niet hebben gekocht te overtuigen :)
ma kvind het wel beter dat we een demo krijgen voor de release, omdat we dan al een groot gedacht hebben van wat we kunnen verwachten.

grtz

ictoegok
18 maart 2005, 22:16
Lol, recht op mijne verjaardag :woohoo:.
was weer zo nen subtielen hint :p

On-topic: ik zou me bf42 niet meer kopen, spel is aan zn einde.
BF2 iz da future ;)

Pol de Crossmol
18 maart 2005, 23:21
On-topic: ik zou me bf42 niet meer kopen, spel is aan zn einde.
BF2 iz da future ;)

Kheb gelijkaardige commentaren gelezen toen BF:V eraankwam... en ze zaten er goed naast...

Als iemand geïnteresseerd is in da spel zou ik het sowieso kopen, want bf42 gaat er nooit aan. Alleen stoppen de meeste lamers met het te spelen omdat het niet "in" is of "cool" om een outdated spel te spelen. Dus het kan mij (ons) enkel maar ten goede komen dat anderen het niet meer kopen, maar om te stellen dat het de moeite niet meer is, laat de echten bf'ers maar toetreden ;)

massief
18 maart 2005, 23:35
bf42 net geinstallt (opnieuw é)

Darth-Falcon
18 maart 2005, 23:35
Kheb gelijkaardige commentaren gelezen toen BF:V eraankwam... en ze zaten er goed naast...

Als iemand geïnteresseerd is in da spel zou ik het sowieso kopen, want bf42 gaat er nooit aan. Alleen stoppen de meeste lamers met het te spelen omdat het niet "in" is of "cool" om een outdated spel te spelen. Dus het kan mij (ons) enkel maar ten goede komen dat anderen het niet meer kopen, maar om te stellen dat het de moeite niet meer is, laat de echten bf'ers maar toetreden ;)

en die echte bf'ers zijn vind ik ook de ergste, die breken dan eender welk ander spel direct af na 5 min te spelen, bij counterstrike is het even erg

Tsjernobyl
19 maart 2005, 11:44
Ik ben altijd zot geweest van BF2,maar hoe meer ik er over lees e.d , hoe meer ik denk dat het niet echt innovatief is. Ze spreken wel over de commander mode, en sqauds. Maar heb je al een previewer gezien die dat een ongeloofelijke innovatie vond? Of een previewer die zei dat er totaal niewe aspecten van gameplay aan bod komen.
Als je alle boekjes moet geloven zit iedereen mooi met headset over voip met elkaar in teams te spelen. Allemaal wat rooskleurig.

Volgens mij wordt Bf2 gewoon een mooie game waarmee je veel plezier beleeft. Het lijkt me een iddeale basis voor velen mods, want de editor lijkt me wel goed. Maar ik vrees ervoor dat de echte bffers niet hun nieuw spel zullen vinden in Battlefield 2.

ictoegok
19 maart 2005, 11:46

BF42 blyft goed als klassieker maar is deze community is ze niet veel soeps meer. daarom gaat men aandacht ervoor weg, zoals by de meeste.
ik dacht ook niet dat er een demo was by bfv. nauja 'NORMAAL' komt er 1tje uit by bf2, weet je snel of tspel u aanspreekt of niet

sandersthomas
19 maart 2005, 20:24
Ik ben altijd zot geweest van BF2,maar hoe meer ik er over lees e.d , hoe meer ik denk dat het niet echt innovatief is. Ze spreken wel over de commander mode, en sqauds. Maar heb je al een previewer gezien die dat een ongeloofelijke innovatie vond? Of een previewer die zei dat er totaal niewe aspecten van gameplay aan bod komen.
Als je alle boekjes moet geloven zit iedereen mooi met headset over voip met elkaar in teams te spelen. Allemaal wat rooskleurig.

Volgens mij wordt Bf2 gewoon een mooie game waarmee je veel plezier beleeft. Het lijkt me een iddeale basis voor velen mods, want de editor lijkt me wel goed. Maar ik vrees ervoor dat de echte bffers niet hun nieuw spel zullen vinden in Battlefield 2.

kvind dat je maar kan oordelen als je het spel zelf hebt gespeeld.dann kan je er zelf over oordelen.
zelf over oordelen.

grtz

Memphis
19 maart 2005, 23:30
kvind dat je maar kan oordelen als je het spel zelf hebt gespeeld.dann kan je er zelf over oordelen.
zelf over oordelen.

grtz

al zat om 20u? :p

Aexis
20 maart 2005, 02:57
al zat om 20u? :p

:rofl:

NeoCracer
20 maart 2005, 10:30
in BF2 gaat er een voce over IP zijn , spreken via BF2, cool

massief
20 maart 2005, 11:24
:ironic: ts2win of vent2win

Darth-Falcon
20 maart 2005, 12:00
:ironic: ts2win of vent2win

achterlijkste wa ge kunt doen in bf2 :ironic:

probeer maar deftig in sqauds te spelen dan met voip als ge heel u team (10 man of meer door elkaar hoort praten)

massief
20 maart 2005, 12:13
elk team vss channels en met whisper to tssn de squadleaders

Darth-Falcon
20 maart 2005, 12:18
elk team vss channels en met whisper to tssn de squadleaders

en als die squads veranderen allemaal na windows op te veranderen, ondertussen crashen der een paar :ironic:

Aexis
20 maart 2005, 13:26
die functie uitschakelen in uw opties en gewoon TS gebruiken :p

Memphis
20 maart 2005, 21:25
en als die squads veranderen allemaal na windows op te veranderen, ondertussen crashen der een paar :ironic:

of ge gebruikt ingestelde keys :ironic:

Ice[Be]
23 maart 2005, 13:27
oe zit het nu eigelijk met die game begin ligten mijn geduld te verliezen

massief
23 maart 2005, 14:20
nog een geluk da in wars de planers in nen tank gaan stappen :ironic: ( :ironic: 2pwn)

Rapturo
23 maart 2005, 17:59
we zullen wel zien wat het geeft hé

bij de server instellingen zal je die optie ook wel op en af kunnen zetten veronderstel ik, dus waarschijnlijk zullen niet alle publics dat gaan ondersteunen.

en vraag mij aub niet wat ik van plan ben met een eventuele telenet server ;)

Tyken
23 maart 2005, 18:23
en vraag mij aub niet wat ik van plan ben met een eventuele telenet server ;)

geen probleem. we weten toch dat hij er zal komen, met of zonder het opsturen van anthraxbrieven ter waarschuwing :p

ResultsMayVary
23 maart 2005, 19:34
geen probleem. we weten toch dat hij er zal komen, met of zonder het opsturen van anthraxbrieven ter waarschuwing :p

Althans dat hopen we :scream: :rofl:

Rapturo
23 maart 2005, 22:40

the usual dus :)

massief
24 maart 2005, 19:49
waspoeder xD

Tyken
25 maart 2005, 19:07
waspoeder xD

sssssssssssssssst, nu weet hij het :unsure:

massief
26 maart 2005, 13:11
oepsie

Slim_Shady
26 maart 2005, 14:46
iemand die Dit (http://vengy.zattevrienden.be/BF2.JPG) kan verklaren? :unsure:

overlaatst nog iets op mirc over gehoord dat iemand anders dit ook zag

L@TrO
26 maart 2005, 15:17
iemand die Dit (http://vengy.zattevrienden.be/BF2.JPG) kan verklaren? :unsure:

overlaatst nog iets op mirc over gehoord dat iemand anders dit ook zag

ja, ik :) Met Xfire is het mogelijk om vanalles in te stellen, en het is dus ook mogelijk om battlefield2 naast het xfire icoontje te laten verschijnen. Dit is gewoon een laag uitgevallen grap van iemand die de rest op de zenuwen wil werken door te doen alsof hij battlefield 2 speelt :ironic:

Jinne
26 maart 2005, 17:46
Mmm...?

Ik kan wel zelf iets gek instellen, zoals 'k'ben gaan eten' of zo, maar dat kunnen friends of friends niet zien, zij zien enkel mensen die echt aan het gamen zijn...

Vandaar denk ik dat het niet klopt wat jij daar zegt...
Of heb ik het hier mis?

L@TrO
26 maart 2005, 17:58
mja, da is gewoon een screen he , zolang dat ge da ni zelf gezien hed via xfire kan die persoon da evengoed zelf getrokken hebben he . Mja, kijk anders een naar de uitleg op totalbf2.com een paar weken geleden ging et er over.

C4PROOF
28 maart 2005, 01:42
24 juni, dus was het, niet?

Jinne
28 maart 2005, 04:12
Ik zelf heb ook x-fire, in mijn lijst komen meer en meer mensen die BF2 aan het spelen zijn (friends of friends) Weinige reageren, maar een paar vrienden van me hebben er toch een te stekken gekregen...

Ze blijven volhouden, dat ze van ea een e-mail gekregen hebben...
En ze echt de demo aan het testen zijn, ik geloof het niet echt maar bon

Volgens een zouden er dus 2 maps inzitten, een stadsmap en een meer open map...
Volgende week (eerste week van april) zou ea meer info vrijgeven. Lijkt me sterk dat het zo is, maar wie weet...

Ik blijf er de 'ballen' van geloven...
Nog al iemand iets over deze BF2 X-fire ghosts?

lijstje met x-fire personen die in mijn friends of friends staan:
Wedge (http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=XFire&file=profile&uname=xgwedge)
simek1987 (http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=XFire&file=profile&uname=simek1987)
artbi2000 (http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=XFire&file=profile&uname=artbi2000)
boby7 (http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=XFire&file=profile&uname=boby7)
gokupl (http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=XFire&file=profile&uname=gokupl)
...

Wat denken jullie hiervan?

HIFO.BE
28 maart 2005, 08:48
denk dat het waar is,zijn lijk een beetje teveel mensen om hoax te zijn

L@TrO
28 maart 2005, 08:54
nee, het is dus echt wel een hoax ze ( geloof me , ik wil da ook graag geloven). Trouwens, de info da ze geven over die 2 maps wist toch iedereen al

HIFO.BE
28 maart 2005, 09:11
ff gezocht denk van niet

http://bf-2.de/index.php?templateid=news&id=546#Schreiben

anders zou wel veel werk zijn om dat te faken

L@TrO
28 maart 2005, 10:00
mja, en het is gefaked :) Die gast vond da gewoon plezant om iedereen te pesten ( trouwens , om die reden is bf2.net moeten sluiten, omdat ze zeiden dat het nieuws was , terwijl ze de mensen er enkel ongeduldig mee maakten)

LiQuiDe
28 maart 2005, 12:34
is fake, ge kunt da doen met fotoshop, ne maat van mij had dat ook gedaan

vishnusixclix
28 maart 2005, 12:49
Mja, mijn piraatbronnen geven ook totale stilte aan vanuit dit front...

Slim_Shady
28 maart 2005, 13:56
intussen hebk vernomen dat als ge bvb ventrillo ofzo hernoemt naar BF2.exe en da opstart, xfire dat ziet als BF2

voila -_-

Jinne
28 maart 2005, 20:32
Yip, 2de heb ik ook vernomen!

Probleem is opgelost, die gasten zijn ons gewoon aant beetnemen...
wel moet je ietsje dieper zoeken, want enkel iets bf2.exe noemen heeft niet genoeg overeenkomsten om daadwerkelijk mee te tellen als een game...

Maar dit zou echt wel een van de meest logiche verklaringen zijn.

Slim_Shady
28 maart 2005, 20:53
Yip, 2de heb ik ook vernomen!

Probleem is opgelost, die gasten zijn ons gewoon aant beetnemen...
wel moet je ietsje dieper zoeken, want enkel iets bf2.exe noemen heeft niet genoeg overeenkomsten om daadwerkelijk mee te tellen als een game...

Maar dit zou echt wel een van de meest logiche verklaringen zijn.

daarom dat het bij mij is gelukt en 10 man is komen vragen vanwaar ik BF2 haal :p

>P>Emperor
28 maart 2005, 21:26
lol bf2 gi mutten veng :scream:

mastergamer1
29 maart 2005, 09:19
en na int nederlands???

Aexis
1 april 2005, 13:57
1 april .. toch geen BF2 demo te zien.
Bloody geruchten

d.C.
1 april 2005, 13:59
1 april ..

Verklaart alles :D

Ice[Be]
13 april 2005, 17:52
als iemand iets te weten gekomen over die demo ondertussen ?

Slim_Shady
13 april 2005, 18:27
neen, maar ik vermoed dat ze dat gaan aankondigen op de komende E3

let op mijn woorden :cool:

L@TrO
13 april 2005, 18:29
zoals ik al zei, tussen 30 april ( april newsletter ) en 16 mei ( E3) zal je de demo kunnen downloaden. Daar ben ik 100% zeker van. E3 is voor EA de beste moment om het te releasen, maar iets er voor kan ook volgens de geruchten.

vishnusixclix
13 april 2005, 18:34
Ik zal het jullie laten weten, want ik zal eens bij DICE binnenspringen op 30 april :)

L@TrO
13 april 2005, 18:49
waar binnenspringen op 30 april?

BlackShadow
13 april 2005, 19:08
Bij DICE zei hij, kunde ni leze :rofl:

vishnusixclix
13 april 2005, 19:23
... edit... :p

L@TrO
13 april 2005, 19:37
ow, er stond nog niet dat ge naar dice ging :) Alé , zeker doen, ik ben ook al in Stockholm geweest, em nen vriend daar

ozkaaan
17 april 2005, 17:19
wnr komt de volledig spel nu uit?

[deleted]
17 april 2005, 17:36
[deleted]

massief
17 april 2005, 17:42
morgen jongen ... morgen :ironic:
nie zeveren é

overmorgen

Darth-Falcon
17 april 2005, 17:51
bf2 is gecanceled wegens bedreigingen van china

d.C.
17 april 2005, 17:52
bf2 is gecanceled wegens bedreigingen van china

Right... en ik word de nieuwe paus :wtf:

[deleted]
17 april 2005, 18:05
[deleted]

BlackShadow
17 april 2005, 21:03
Right... en ik word de nieuwe paus :wtf:
vergeet het, ik ben populairder :applause:

Ice[Be]
20 april 2005, 18:31
je bent blijkbaar niet populair genoeg :p
die nieuwe paus is gvd 78jaar :doh:
die zal lang meegaan zekers :)

BlackShadow
20 april 2005, 20:27
bah nog 10 jaartjes en ik geraak der wel :D

[deleted]
20 april 2005, 20:29
[deleted]

Ice[Be]
20 april 2005, 20:40
:naughty: das flauw je geeft ons valse hoop

Punker
20 april 2005, 20:48
:sop:

massief
20 april 2005, 21:50
:oink: ge kunt overdrevijven zeh :p

[deleted]
20 april 2005, 21:53
[deleted]

BlackShadow
20 april 2005, 22:12
slap!! Osi stuikt over een baksteen en heeft zijn tanden verloren.

Jedi Yoda
28 april 2005, 10:29
Verveelde mij en heb dan nog maar eens alle trailers en gameplaymovies bekeken.

Ziet er toch wel veelbelovend uit.

zorbapol
28 april 2005, 11:58
Wie die Fansite BF-News.de berichtet, soll der Multiplayer-Shooter ab dem 23. Juni 2005 in den Läden stehen.

Dus nog ff w8ten ;)

Ice[Be]
10 mei 2005, 21:19
wrm sluite ze deze thread niet ????? ie is toch overbodig nu !

Rapturo
10 mei 2005, 23:05
u vraagt, wij draaien :)