PDA

Volledige versie bekijken : headset micro input probleem, ligt norm aan software?

noisy assascin
22 december 2004, 21:14
ik speel met een sennheiser pc 130 , cs

deze avond op een of andere manier kon ik in ventrilo(online voice-comm programma, zoals teamspeak) niet meer praten, omdat ik niet 'het groene microtje bij het spreken niet meer zie, ook niet als ik geen push-to-talk-key gebruik, in msn audio kan ik ook niet praten, ik hoor alles maar ik kan gwn niet iets trgzeggen, BEHALVE als ik in cs zit en daar via in-game voice-comm iets zeg, maar dit is nogal kut, het ligt niet aan mn hardware dat ben ik zeker, kem al paar keer reboot gedaan, ad-aware enz en al die handel

kan iemand me uit de nood helpe?
:help:

Spacewide
22 december 2004, 22:05
1) Je microfoon steekt niet goed in.. (wat wss niet het geval is)
2) Heb je de nieuwste driver?
3) Open Recording Control paneel (Ik heb engelse software, dus je moet verder je plan trekken :) )
-> Start -> Control Panel -> Sound & Devices -> Audio tabblad -> Je ziet ergens Sound Recording (klik dan op VOLUME knop)
-> speel met de instellingen tot het werkt :)
4) ...?

noisy assascin
22 december 2004, 22:16
da va da sound panel snappek ma wa moet ik dan met die balskes doen of wa moet ik aanvinken enz?

en drivers? ik denket ni, btw geen usb headset

Spacewide
22 december 2004, 22:28
en drivers? ik denket ni, btw geen usb headset
Dit maakt nix uit.

http://users.pandora.be/safia/input.jpg

Mijn instellingen.

XPlosiv
23 december 2004, 10:57
das groote shit als uwe micro niet meer gaat om da goed te krijgen. met al die stomme instellingen enzo. ik heb daar ook last van gehad. en na vele uren alles eens verzetten dan werkte het weer. ge neemt dan best print screens en dan slaat ge die op ;) tis vooral in de volumeregeling en de eigenschappen daarvan dat het em zit

noisy assascin
23 december 2004, 12:01
mja het klote is dak in cs via voice-comm wel kan klappe en in bv ventrilo of msn niet, bij welke sound options moet ik dan zijn want der zijn der meerdere

noisy assascin
23 december 2004, 12:10
en als ik nu ff in msn audio-shit wil starten zegt hij uiteindelijk :

Er zijn problemen met het netwerk dat je wilt bereiken of met de computer die je wilt bereiken. Probeer het later opnieuw.

dezen error ligt prolly aan mij

maj network? i dont think so wa eeft da er mee te maken?

noisy assascin
23 december 2004, 13:42
plz really need some help ! :(

Exit
23 december 2004, 14:32
probs bij het msn network of service die ge wilt bereiken ....
in die progs de mic aangeduid enzo?

noisy assascin
23 december 2004, 15:10
ja daar ebbek nix aan veranderd, het gebeurde opeens

miss is het een bep process of dll ofz dat nimee werkt?

noisy assascin
23 december 2004, 16:02
maar alsik bv in ventrilo of teamspeak in de options een test van mn mic en settings enz doe dan kannek mn eigen wel horen

Exit
23 december 2004, 19:54
firewalls, .... spyware free?