PDA

Volledige versie bekijken : al iemand zaken gedaan met deze winkel ??

fp548
21 december 2004, 21:57
is die winkel betrouwbaar ?? anders zou ik daar wa goeds kopen

http://www.itware.be/

Takashi
21 december 2004, 21:59
ik heb nog geen zaken gedaan met schoppen :unsure:

Moloch
22 december 2004, 13:17
ik heb nog geen zaken gedaan met schoppen :unsure:

waarom reageert ge tons? :ironic:

Prior
23 december 2004, 22:55
ik ken de winkel niet, maar als ik u was zou ik pas betalen als ik alle bestelde objecten zie ter plaatse en dan betalen ipv
vooraf een voorschot te betalen en ellenlange maanden te wachten als ze de bestelling niet kunnen waarmaken ...

piotke
23 december 2004, 23:03
Te vertrouwen winkel, meeste zaken snel leverbaar.

Vlotte mailopvolging/afhandeling

Havoc
24 december 2004, 00:36
Zeer tevreden van deze winkel. Vlotte en correcte afhandeling.

El-Bandido
24 december 2004, 00:45
Niet tevreden, goedkope prijzen, doch 3x moeten terugkeren omdat delen van mn oorspronkelijke bestelling "nogaltijd" niet binnen waren. Niets van antwoord op emails, enkel als je zelf telefoneerde. Een klein kotje volgestouwd met gerief, onderdelen enzo komen at random toe via dhl en worden in dozen binnengegooid.
rekeningnr stond nog op naam van de vorige winkel die overkop gegaan was. Mij zien ze niet meer terug, ik betaal liever iets meer en ben zeker van een goede, blijvende service/garantie & klantenbehandeling.

2 Weken nadat ik eindelijk alles had (hetgeen ~1.5-2 weken na mn bestelling was) - 1 hd die ik dan maar ergens anders gaan kopen was, want ik had er al 2x voor niets gestaan hoewel het die dag ging binnenzijn - kreeg ik een mail binnen dat mn bestelling klaarstond. Ik heb vriendelijk geantwoord dat ik mijn bestelling reeds veel eerder in stukjes en beetjes was komen ophalen. Het getuigde niet echt van professionalisme en goede organisatie imo.

Ik spreek over september dit jaar, misschien is het ondertussen al verbeterd...

waffel
24 december 2004, 14:00
Zeer tevreden van deze winkel. Vlotte en correcte afhandeling.

jij bent mij wel een grapjas hé jonge, op de games.telenet.be hoe moet ik me gedrage daar

Havoc
24 december 2004, 15:28
jij bent mij wel een grapjas hé jonge, op de games.telenet.be hoe moet ik me gedrage daar

Ik had nog nooit zoveel mensen gebanned als gisteren, en 'kwas het beu. Dus zodoende :) Want, geloof het of niet, ik blijf nog steeds liever weg van die banknop...

Dit natuurlijk geheel :offtopic: