PDA

Volledige versie bekijken : [TK] 2 boxen + versterker

teknite
17 december 2004, 16:16
Hey iedereen, ik ga mijn boxen die op m'n kamer staan verkopen en mij een paar kleinere aanschaffen, want mijn huidige zijn iets te groot voor op mijn kamertje...

Het betreft deze artikelen:
--------------------------------------------------------------------------
2 * TSX 15 (boxen)

Producer's homepage (http://www.beglec.com/)
. 250 watt max
. Trapezoiadal speakerboxes
. Nice finish with black carpet and strong frontgrill
. 2 pocket handles
. Loaded with a 15" woofer and 4 piezzo tweeters
. Incredible sound for a very low price

Nieuwprijs betaald door mij: 111€ per stuk
1 * RAM MA 400 (kwalitatieve versterker)

Handleiding (http://www.ramaudio.com/Download/MAMAN.pdf)
Producer's homepage (http://www.ramaudio.com/)
. 2* 120 watt rms
. Beveiligd tegen overhitting, gelijkstroom en kortsluitingen

Nieuwprijs betaald door mij: 275€
2 * SS1 speakerstand (staanders om speakers op te zetten)

1 speakerstand is plastieken 'tsjoepke' kwijt, andere in orde

Nieuwprijs betaald door mij: 39€ per stuk
Bijgeleverde kabels:
2 * ls hobel speacon --> speacon 15 m (2 kabels om van versterker naar boxen te gaan, 15 meter lang)
1 * cinch --> jack (om mengpaneel aan versterker te hangen)
Totale nieuwprijs: 575 €

Al dit materiaal is aangekocht op 28-09-2002, dus een dikke 2 jaar oud. Is maar een paar keer meegenomen op een feestje ofzo, dus voor de rest altijd binnengestaan in mijn kamer. Indien oprechte interesse kan ik nog altijd een paar real life foto's nemen met m'n digitale camera, enkele foto's van op de producentensite's kan je nu bekijken op deze link (http://www.student.kuleuven.ac.be/~s0159045/)
Doe mij een deftig bod op het pakket, en het is de jouwe. Liefst afhalen (nogal groot om op te sturen) in Nieuwrode (tussen Leuven en Aarschot), eventueel wil ik het ook brengen, maar dan wil ik wel een kleine vergoeding voor de naft. Het materiaal kan natuurijk getest worden bij mij thuis, of als dat voldoende is kan ik een filmpje maken van het materiaal in actie. Ik heb alle dozen en verpakkingen en boekjes die erbij zaten ook nog, dus kan ingepakt worden...

Gaat eventueel ook nog weg:
DAP Audio flightcase
4 units front, 11 units top, stevige kist, aangekocht: 30-03-2004, nieuwprijs: 120€ gaat ook weg indien ik mijn boxen verkoop, want dan is mijn versterker weg, en kan ik met de flightcase niet veel meer doen.
JBsystems PSYCHO

. 3 channel light tower. . Modulates the light output following the music. . 3 x lamp 60W included.
Nieuwprijs: 45€

Hopelijk krijg ik hier wat reactie op...
Met vriendelijke groeten, Teknite

DSK
17 december 2004, 23:17
aan welke prijs had je gedacht voor die speakers?
heb je er afmetingen van?
en zou het mogelijk zijn ze te brengen regio kortrijk?

teknite
18 december 2004, 00:25
speakers alleen doe ik niet weg: ik wil het pakket van speakers + versterker + staanders in 1 keer verkopen, anders blijf ik nog met de rest zitten...

De afmetingen weet ik niet , maar wil morgen wel eens de meter vastpakken als je wil :p

Indien je een serieus bod doet, wil ik eventueel wel eens naar kortrijk rijden...

DSK
18 december 2004, 00:27
mja, heb al een goede versterker.
ben nog op't gemak aan't zoeken naar goede speakers ervoor.
heb er nu tijdelijk wa oudere aanhangen

toch bedankt

Spike
18 december 2004, 16:22
yo kerel,

ik ben geweldig geintresseerd, is da zoms mogelijk om mij toe te voegen op msn of een mailtje te sturen ? unreal_thomas@hotmail.com indien ik koop, is het wel pas binnen een week, na rapport :)
maar ik ben echt wel heeel geintresseerd :)

grtz Spike

Spike
18 december 2004, 16:28
ahja nog een vraagje : is er een mogelijk heid om daar gemakklijk een micro op aan te sluiten, tis voor beatbox. en de boxen zullen vooral voor DnB gebruikt worden op mijn kamer. Plz e-mail of msn dude :)

teknite
22 december 2004, 10:47
Stond al op pagina 3, dus is ff een bumpke geven...

teknite
24 december 2004, 17:58
Voor 450 à 400 euro moogt ge't pakket hebben... (2 boxen + versterker + statieven + kabels) Ik vind dit persoonlijk wel een milde prijs aangezien ik er 2 jaar geleden 575 aan betaald heb... Nog in goeie staat.

Laat maar iets weten,
vriendelijke groeten, Teknite

Spike
27 december 2004, 16:10
Yoyo, sry dak zo lang niets heb katen wete van mij. Voor 400€ wil ik wel eens kome checke en wss meepakke ja :)

mss kunt ge mij uw gsm nummer via mail of zo geven dak u gemakklijk kan contacteren.

Grtz Spike

teknite
27 december 2004, 20:59
Ben toevallig vandaag nog is langsgeweest in de winkel waar ik al die gear gekocht heb (onze pa moest nieuwe autoradio hebben) en ik heb dan maar rechtsreeks de nieuwprijzen van de spullen gechecked, hoeveel ze nog kosten, en ik kwam iets verassends te weten. Toen ik 2 jaar geleden alles ginder aankocht, heb ik 4-5 weken moeten wachten op de versterker die ik normaal ging kopen (een van jb-systems), maar omdat die niet geleverd werd, hebben ze mij uiteindelijk deze gegeven die ik nu heb... (RAM AUDIO MA 400) ze zeiden tegen mij dat die kwa wattage even sterk was, maar dat die betere kwaliteit was. Maar ik wist niet dat die zo'n goeie kwaliteit is dat die nu nog 499€ kost. Ik heb een prijslijst meegenomen en der stond de site op van de leverancier, ge kunt gaan checken als ge wilt (www.topm.be en dan bij pro sound RAM audio aanklikken, dan versterkers en daar bovenaan staan ze, ram ma 400 is de versie die ik heb en dan kun je de prijs zien: 499€). Dus zeer goeie klantenservice vind ik :)
Maar als de versterker alleen nu nog 499€ kost vind ik 400 voor het pakket toch nog wat weinig hoor... De versterker is nog in perfecte staat, is altijd ingebouwd geweest in een flightcase, en maar een paar keer gebruikt geweest op fuifjes...
Je krijgt dan een kwalitatief heel goede versterker, 2 boxen, 2 statieven + alle nodige kabels...

! Ik heb on-line alle nieuwprijzen opgezocht en zijn als volgt:
*versterker: 499 (www.topm.be)
*box per stuk: 99,54 (link naar new-line.nl (http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13232) ) (ik weet dat er geen foto bijstaat enzo, maar het zijn die)
*statief per stuk: 34€ (link naar piens musicplanet (http://www.piens.com/product.lasso?pr=015910) ) (de prijs daar vermeld is 28.1€ zonder btw, wat neerkomt op 34€ inclusief btw)

Nu een simpel (afgerond) rekensommetje:
Prijs als men deze producten op dit moment nieuw zou aanschaffen:
500 + 100 + 100 + 35 + 35 = 770€ (plus dat je nog eens alle kabels meekrijgt)
Nuja, we zullen afronden op 750 omdat aan 1 speakerstand een plastic dopje ontbreekt enzo
Als ik nu zie dat het materiaal nog maar ! 2 jaar oud is, en het nieuw tesamen 750€ kost, zou ik toch eerder een prijs willen van rond de 550€, maar je bent natuurlijk vrij om een bod te plaatsen naar jou schattingen en budget. Ik zie dan wel of ik er op inga...

Spike
28 december 2004, 11:20
omdat je eerst zei rond de 400-450 ga ik momenteel niet hoger dan 450€, dit ligt beter binnen men budget en ik had hier al een beetje naar gerekend. Maar kijk, ik laat je zeker nog iets weten. Nu ben ik wel 3 dagen op naar de zee ( Knokke, kweetnie ofda dicht of ver van jou is ) en daarna laat ik iets weten. Als ge mij wilt bereiken op gsm 0498765999

Grtz Spike