PDA

Volledige versie bekijken : dvdzone2.com

TatuObsessed
15 december 2004, 10:59
ongeveer een week geleden nl donderdag had ik 2 games laten bestellen via deze site, ze hadden gezegd dat het binnen de 48 uur zou worden opgestuurd

nu is het woensdag 6 dagen later en men bestelling werd nog steeds niet verstuurd, kan ik men bestelling nog laten schrappen?

heb met visa betaald btw

YuRiPa
15 december 2004, 11:01
Als ge al betaald hebt gaat ge nie veel kans hebben om uw geld weer terug te krijgen denk ik.. Maja, ge kunt altijd proberen, mss heeft uw bestelling wa vertraging opgelopen en komt ie nog.

Succes iig! ;)

Moloch
15 december 2004, 11:01
http://www.dvdzone2.com/dvd/services.asp?id=13#modif5

TatuObsessed
15 december 2004, 11:05
als het is via da modify dan gaat da ni, telkens ik de quantity op 0 wil zitten zegt hij "an error has occured" :doh:

BaLizt0
15 december 2004, 17:38
stuurt ne mail naar klantendienst he

TatuObsessed
15 december 2004, 23:21
ja had ik gedaan, iig tis allemaal in orde nu

kreeg wel ne mail terug

Best Thierry

U bestelling stond op het punt te vertrekken, maar geen nood ik heb hem nog tijdig kunnen anuleren

:doh:

xbox
16 december 2004, 17:22
ja had ik gedaan, iig tis allemaal in orde nu

kreeg wel ne mail terug

Best Thierry

U bestelling stond op het punt te vertrekken, maar geen nood ik heb hem nog tijdig kunnen anuleren

:doh:
Euhm, ik heb da ook al voorgehad, komt gewoon omdat de leverdatum niet juist was geschat, 3 dagen later was hij er :ironic: gewoon geduld hebben, van m'n 20 bestellingen bij dvdzone is er nog geen slecht gegaan of kwijt geraakt (of toch niet bij dvdzone)

Mr.Fatal
19 december 2004, 19:12
idd ook al veel bestelt nog geen enkel probleem mee gehad je zal het wel krijgen ;)