PDA

Volledige versie bekijken : Lonely Soldier

Jedi Yoda
15 december 2004, 07:44
Waarde gamers,

Enig idee waarom er zo weinig volk is op de tnserver van BFV?

Gisterenavond wou ik nog eens lekker spelen. Het was al bijna 3 weken geleden wegens drukte op het werk en allerhande bezigheden.

Na het installeren van 1.21 start ik het spel op en kom ik tot de vaststelling dat we maar met 3 zijn. Na 5 minuten enkel ik en BC Belgium.

Nu heb ik mij wel geamuseerd met Knifen en snipen en chopperfights met BC Belgium, maar ik vind het toch leuker met wat meer volk.

Ik weet dat BF2 eraan komt, maar nu al het einde van BFV is toch wel snel.

Komt dit ooit nog goed :sad:

Speel met mij

Tyken
15 december 2004, 12:34
Bij mijn weten hebben de meeste bferkes nu exaampjes. als je volgende week es terugkomt (of de week daarop :p) gaat er mss wel wat meer volk zijn

tony-T
18 december 2004, 00:09
yep klote examens vanaf volgende week is alles weer bij het oude :applause:

gamer1
18 december 2004, 11:59
idd exames die t spelplezier hinderen, maar voor de exaams was er ook al minder volk(lees:geen) sinds hl2 niemeer eig(tiens zou t daaraan ligge) anyway, mij zulde trg veel op telenet zien as der meer volk opzit trg(nu zittek vaak op hueyland)
Grtz 1shot

[T-RAW]Freak
18 december 2004, 12:07
Speel met mij

hihi ...

Nuja, ik heb amper tijd om te spelen, maar met 2 man in zo'n grote map is idd ook ni alles ...

Massis
18 december 2004, 22:50
hehe, ik check regelmatig, ma ze is altijd leeg... en met minder als 5 man is't gewoon nie plezant...

regelmatig ga'k gewoon "in de hoop op meer volk" 5 min rondcrossen in men eentje , ma zelden joint er iemand...

nerdbuster
18 december 2004, 23:25
1. idd examens
2. Kerstmis is geld en geld is games
3. Kerstmis is moment voor sociaal leven (wat er van overblijft)

wizard-bp
19 december 2004, 10:03
Bwa bfv de passie is er uit wars zijn ng fun public begint saai en afgezaagt te worden
@Nerdbuster niet veel je bent zofeel op ts
l0Rd_k1ll3R

tony-T
19 december 2004, 19:23
hehe, ik check regelmatig, ma ze is altijd leeg... en met minder als 5 man is't gewoon nie plezant...

regelmatig ga'k gewoon "in de hoop op meer volk" 5 min rondcrossen in men eentje , ma zelden joint er iemand...
ik denk dat het daaraan ligt niemand joint de tn server omdat er maar 6 man opzit als ze dat wel deden zou er meer volk zijn :ironic:

Jupilleke
21 december 2004, 13:34
klopt, gisteren kwartierke alleen aant chopperen geweest, ben dan ook maar naar de hollanders gegaan