PDA

Volledige versie bekijken : internetblokkering opheffen?

soulreaper
13 december 2004, 10:01
Op het bedrijf waar ik"werk",hebben ze sinds kort de internetverbinding geblokkeerd,door het feit dat enkele gefrustreerde collega's niks anders wisten te doen dan de hele nacht op pron-sites te surfen(nee,nee,wij waren het niet :tongue: )

Nu is onze vraag of het mogelijk is deze blokkering te omzeilen(vooral tijdens nachtpost is het bestaan van internet wel handig,wegens veel dode momenten)....Ik weet dat er nog enkele collega's zijn die toegang hebben tot inet,maar ze zijn dit speciaal moeten gaan aanvragen...
Hoe ze dit hebben geblokkeerd weten we niet,maar aangezien er mensen zijn die wel toegang hebben,kan dit toch niet zo moeilijk zijn...Het enige wat ik weet is dat het via het moederbedrijf in Amerika is gebeurd deze blokkade

Indien er iemand is die ons hierbij kan helpen??Mijn collega's en ik zullen jullie dankbaar zijn :rofl:

Exit
13 december 2004, 10:13
zal niets tegen te doen zijn, tis afhankelijk hoe het beperkt is ... via proxy op gebruikers namen ... via pc-naam/ip ... domein ... gebruikers groepen ...
vraag die collega's hoe ze erop geraken of vraag den baas/beheerder

soulreaper
13 december 2004, 10:16
aan de baas vragen zal geen goed idee zijn

Baas,mogen we terug op internet,we vervelen ons :lol:

De toegang op internet is,dacht ik,via gebruikersnaam en paswoord.We gebruiken 1 pc over de drie ploegen(in totaal 12 personen),en mijn collega is vakbondsmilitant en die heeft wel toegang,via diene pc

Exit
13 december 2004, 10:23
tja, dan moet ge via zijn naam inloggen of toegang vragen ... niets anders aan te doen