PDA

Volledige versie bekijken : Opgepassen voor Bl4ckburn !!!

G@medude
10 december 2004, 20:09
Ik heb een tijdje geleden zogezegd Battlefield 1942 van hem gekocht, na de betaling zou hij het opsturen. Na anderhalve week, vroeg ik hem waar het bleef en hij zei dat hij het naar een verkeerd adres had gestuurd, maar dan hij nog een BF had liggen van zijn broer en hij zou die dan opsturen. Dit deed hij, maar het werd om een reden ( niet gekend) terug naar hem gestuurd. Omdat wa al zoveel problemen ermee hadde, beslisten we dat hij het geld gewoon terug ging stortten, en nu naar 1 maand heb ik mijn geld nog steeds niet. Hij reageert ook al niet meer op mijn mails sinds 3 weken.

Kan hij niet geblacklist worden en zou ik hiermee naar de politie moeten gaan ( het gaat echet wel om slechts 10 €) maar ik ben wel mooi afgezet.

vanrumst
10 december 2004, 20:24
hebt ge zijn adres? zoja, bel keer naar zijn ma, dan is het meestal over
en anders gewoon politie
der zijn nu namelijk pubers die denken dat ze alles mogen, heb hier ook zo toffe contacten met iemand die van dat principe is

Code_X9
10 december 2004, 22:19
hebt ge zijn adres? zoja, bel keer naar zijn ma, dan is het meestal over
en anders gewoon politie
der zijn nu namelijk pubers die denken dat ze alles mogen, heb hier ook zo toffe contacten met iemand die van dat principe is
tis echt erg aant worden eh djeezus... das de nieuwe rage zeker? werd da in de fancy gezet da mensen afzetten cool is...

ge moet toch eigelijk ma een slechte geest zijn eh, zeggen da ge iets opstuurt twee keer en eigelijk gewoon het geld binnenstrijken... kheb ook zonen toffe... ma tga pijnlijker en pijnlijker worden alstem voordoet

FreakyJP
11 december 2004, 21:34
effe poste onder mijn account, g@mdude is mijn broer de zijne

1) Spijtig genoeg ben ik zijn adres kwijtgeraakt
2) Ben ni zeker, maar ik denk dat het geen puber meer is, want hij pm'de is terug dat hij geen tijd had omdat hij weg was naar Amerika en Parijs. (wa hier van wara is, is natuurlijk iets anders)