PDA

Volledige versie bekijken : Werken met nieuwjaar

Chimmy
9 december 2004, 17:52
Ik denk eraan om mss met nieuwjaar te gaan werken deze keer. Ik heb gehoord dat daar veel geld mee te verdienen valt, en eigenlijk vind ik het niet zo erg om die avond eraan te geven. Zijn er nog mensen die dit van plan zijn of al hebben gedaan ? Tips/adviezen ? Waar beter niet of waar juist wel ?

greets

botchla
9 december 2004, 17:53
Ik werk de 31ste.. 't fijne eraan is da ge 200% betaald wordt op ne feestdag (normaal)

noreeeee
9 december 2004, 17:55
geld :unsure: belangrijker als uw familie of vrienden goed bezig :wtf:

Chimmy
9 december 2004, 18:00
howhow
ik heb helemaal niet gezegd dat geld belangrijker is als familie of vrienden :ironic:
Nieuwjaar wordt gewoon zo groot opgeklopt, het is "de nacht", iedereen moet zich te pletter amuseren... :ironic: Er zijn 364 andere nachten waarop ik mij kan amuseren met vrienden of familie, daar heb ik geen aftelling naar een ander jaar voor nodig. Waarom laat ik andere mensen in de steek als ik juist die avond ga werken ?

Tha Master
9 december 2004, 18:01
me zit lekker bij de famillie :D
lekker een familliefeestje tot half 2 's nachts...
een hoop pakjes ontvangen etc...

Time
9 december 2004, 18:02

niet iedereen kan de "ooooeoeee ma gij zijt toch nen grooooten geworren, en oe ist op schoooooooool???" evengoe verdragen
als ik geen werk hem blijf ik gewoon thuis, familie kan de pot op ;)

Tha Master
9 december 2004, 18:03
niet iedereen kan de "ooooeoeee ma gij zijt toch nen grooooten geworren, en oe ist op schoooooooool???" evengoe verdragen
mjah wette, die meense zien u es enkele keere per jaar, is da nu zo erg om daar es enne te gaan.. :ironic:
voor die meense is da ok wel es tof om uv terug te zien za!

Nujah, leve de familliezzz :D

Time
9 december 2004, 18:05
mjah wette, die meense zien u es enkele keere per jaar, is da nu zo erg om daar es enne te gaan.. :ironic:

gij kent mijn familie ni, tis elk jaar gezaag over tzelfde

Ikarugabhytre
9 december 2004, 18:05
Tja als je dat geld echt nodig zou hebben,dan zeg ik go for it.
Anders ist maar wat etra geld he :)

Chimmy
9 december 2004, 18:07
Tja als je dat geld echt nodig zou hebben,dan zeg ik go for it.
Anders ist maar wat etra geld he :)
het is extra geld dat ik nodig heb :p
kotleven en audio apparatuur is duur :sad:

Radiance
9 december 2004, 18:18
Kerstmis is bij ons al het grote familiegebeuren, Nieuwjaar hangt wat van jaar tot jaar af wat ik daar mee doe, eens weggaan en meestal daarvoor hier thuis iets eten. Maar moest ik nu een goed voorstel hebben om den 31e serieus wat geld te verdienen zou ik daar absoluut niks mee inzitten. Imo is dat een dag als alle anderen eigenlijk, ok mooie kans om je te amuseren, maar voor mij hoeft dat echt niet :)

TheOrdreMan
9 december 2004, 18:24
ik weet ni wa doen die dag

mezelf vervelen waarschijnlijk

grungywout
9 december 2004, 18:35
je moeder tom

Tazz_
9 december 2004, 18:36
Ik denk eraan om mss met nieuwjaar te gaan werken deze keer. Ik heb gehoord dat daar veel geld mee te verdienen valt, en eigenlijk vind ik het niet zo erg om die avond eraan te geven. Zijn er nog mensen die dit van plan zijn of al hebben gedaan ? Tips/adviezen ? Waar beter niet of waar juist wel ?

greets
mijn pa werkt in de nacht (in ploegen dus) op nieuwjaar.. gevolg is dus dat em bijna 3 keer zoveel betaald dan normaal of zo, net hetzelfde met kerstdag..
kvind da eigenlijk nogal makkelijk verdiend, ik zou het er iig ook voor over hebben.. 2 dagen gaan werken tegen de prijs van 6
en anders zit em toch maar thuis op die dagen, kerstmis vragen we de familie om 's middags te komen en op nieuwjaar komt iedereen pas 's avond samen, dus tussendoor gaat em wa geld binnenrijven :D

TheOrdreMan
9 december 2004, 18:37
mijn moeder gaat dan weg, met mijn pa ...waarschijnlijk met volk van de "voetbal"

heel leuk hoor

slijpschijf
9 december 2004, 18:39
mijn moeder gaat dan weg, met mijn pa ...waarschijnlijk met volk van de "voetbal"

heel leuk hoor

This overal fuif op 31 dec. :)

TheOrdreMan
9 december 2004, 18:41
en wat is uw punt?

Mr. Jack!
9 december 2004, 19:06
Ik werkte vorig jaar in BBC met nieuwjaar en idd goed verdient toen, laten we zeggen dat 15€ per uur er niets tegen was ;)
kga nu geen bedragen noemen.

bosko11
19 december 2008, 21:36
Ik ben van plan te werken met Nieuwjaar. Weet er soms iemand waar er nog mensen gezocht worden en die als het kan een beetje goed betaald?
merci

Stancke
19 december 2008, 21:37
Horeca

puni
19 december 2008, 22:37
Inderdaad. En tis niet zo moeilijk om zelf uw research te doen op dat vlak. :)

marle
19 december 2008, 23:10

Bij ons is het de 1ste januari familiefeest. Nieuwjaar is zo'n cliche, voor wat viert ge feest? gewoon een dag als een andere, kerstmis heeft tenminste nog een betekenis.

Stimpy
20 december 2008, 00:26
Bij ons is het de 1ste januari familiefeest. Nieuwjaar is zo'n cliche, voor wat viert ge feest? gewoon een dag als een andere, kerstmis heeft tenminste nog een betekenis.

welke ?

Carrion
20 december 2008, 00:31
geboorte van jezus he :p

boogje
20 december 2008, 00:36
Jezus was niet eens de 25ste geboren.

sink
20 december 2008, 00:40
wow, wat een gigantische threaddig.. :unsure:

Forze
20 december 2008, 01:26
hehe ;)

enige voordeel voor mij voor nieuwjaar is dat ik een uur vroeger gedaan heb met werken: voor de rest opgeklopten boel terwijl ik ws weer om 11u in slaap val voor den TV (met nen dvd of divx op ;) ).

als ge het leuk vind, voor mij ook ok he ;)

Carrion
20 december 2008, 01:33
Jezus was niet eens de 25ste geboren.

toch viere we met kerstmis de geboorte van jezus ^^

Skoran
20 december 2008, 02:26
toch viere we met kerstmis de geboorte van jezus ^^

En zijn alle gebruiken, inclusief de datum, gepikt van de germanen :(

Carrion
20 december 2008, 03:02
maakt nie uit, kerstmis draait toch op de pakskes :p

jeronimo_jd
20 december 2008, 13:17
Nieuwjaar is voor studenten gewoon een goede gelegenheid om nog is een laatste keer te zuipen en schranzen tot ge er bij neervalt, alvorens een maand in isolement te gaan voor de examens.

SweetEmmaRose
20 december 2008, 13:59
Waarom ni? Ik zou het al te graag doen mocht ik weg van huis gaan op nieuwjaar -_-
Iedereen is dan zat en luid, no thank you.

puni
20 december 2008, 17:52
Waarom ni? Ik zou het al te graag doen mocht ik weg van huis gaan op nieuwjaar -_-
Iedereen is dan zat en luid, no thank you.

Gij moogt ni weg van huis op Nieuwjaar? Allez van oud op nieuw eh, want da is me dunkt wat de TS bedoelt. :)

SweetEmmaRose
20 december 2008, 18:25
Gij moogt ni weg van huis op Nieuwjaar? Allez van oud op nieuw eh, want da is me dunkt wat de TS bedoelt. :)

Nope -_-
Ni da ik het zou wille, die drukte is gewoon ni te doen, tis al erg genoeg om gewoon thuis te komen.
Liefst vanal zou ik gewoon vroeg in mijn bed kruipe maar da zal zeeeeeker ni gaan middenin tstad -_-

pie-jie
21 december 2008, 12:35

ik kan u volgen in het feit dat uw familie de pot op kan, maar er is toch nog altijd zoiets als gezellig fuiven met VRIENDEN?

solix
21 december 2008, 12:43
ik kan u volgen in het feit dat uw familie de pot op kan, maar er is toch nog altijd zoiets als gezellig fuiven met VRIENDEN?

Dat was vier jaar geleden...:unsure:

xxxracexxx
21 december 2008, 12:46
Dit jaar moet ik den 31e werken met de late, dus valt nog mee om oud/nieuw mee te maken... Maar denk op't gemakske thuis gezellig filmke zien ofzo met de vriendin, ze heeft den 1e trouwens een vroege, dus laat zou het niet worden voor haar.

Is niet extra betaald die feestdagen, is allemaal geglobaliseerd.

Grtz

Xitra
21 december 2008, 13:14
wel, nieuwjaars avond voor mij: Get laid or get paid?

pie-jie
21 december 2008, 13:14
Dat was vier jaar geleden...:unsure:

ow ^^ nooit gezien.
gelukkig is dit niet even belachelijk als bieden op een topic van 5 jaar terug :crazy:

puni
21 december 2008, 13:32

Zelfs al was het vier jaar geleden, moet ge uitgaan om Nieuwjaar te vieren? Als er één overschat feestje is, is het oud op nieuw wel.

Yasutoko
21 december 2008, 13:34
Ik MOET die dag gaan werken ..
Damn mobistar , waarom moet die helpdesk open zijn voor mensen die nie wete hoe ze een modem insteken verdomme toch!!

biertap
31 december 2008, 16:12
true...serieuzen opgeklopten boel da nieuwjaar...iedereen da ge anders nooit ziet in den uitgang komt dan buiten...en laat het nu net die mensen zijn da ik nie afkan :D

Pilatus
31 december 2008, 16:17
bwa, ik denk dat nieuwjaar voor mensen met blok wel spéciaal is

Memphis
31 december 2008, 16:34

nog ne keer goe uitgaan, uhu!

felixdraait
31 december 2008, 16:34

Denk ik ook, ik kijk al twee weken uit naar vanavond...

boostah
31 december 2008, 16:35
Zelfs al was het vier jaar geleden, moet ge uitgaan om Nieuwjaar te vieren? Als er één overschat feestje is, is het oud op nieuw wel.

kvind kerstmis dan nog erger tbh. De geboorte van een persoon vieren, waarin bijna niemand (in mijn familie/vriendenkring) nog gelooft? lekker hypocriet vind ik.

Tis wel waar da vieren da een getalleke verandert nu ook ni zo'n grote betekenis heeft :p

metaphore
31 december 2008, 16:35
Ik kijk er ook al veel te lang naar uit :)

Nix leuker dan nog ne keer goe te feesten om de examens echt in te zetten.

RoopX
31 december 2008, 16:47
Al goed zijn er mensen die willen werken met Nieuwjaar..

Anders, waar moesten wij feestende mensen dan heen gaan, als alles gesloten is ;-)

schep
31 december 2008, 16:50
ik werk vandaag ook, nie met volle goesting wel nie

in horeca, dus ge kunt er nie onderuit

sneax
1 januari 2009, 19:51

Spijtig voor u dat ge enkel vrienden en familie hebt op nieuwjaar. Als mensen geld uitgeven valt er veel geld te rapen. Ik ga bv. werken op Aalst Carnaval, voor u wilt da wss niks zeggen maar in Aalst is da nog veel 'erger' dan op nieuwjaar werken. Op een nachtje 300EUR verdienen, waarom niet, vrienden blijven, die leuke nacthjes waarop mensen geld te veel lijken te hebben, die zijn maar af en toe.

[deleted]
27 november 2010, 09:56
[deleted]

Straddle
27 november 2010, 10:15
Ik werk de 31ste.. 't fijne eraan is da ge 200% betaald wordt op ne feestdag (normaal)

Is bij ons op de bank een gewone werkdag, hoor. Nu ja, ik moet werken tot 17.00 ongeveer en ga pas rond 23.00 op stap en heb er dus geen probleem mee.

boeffel
27 november 2010, 11:12
ik wil op oudjaar werken, weet iemand war ze mensen zoeken ongeveer (liefst geen horeca sector), maar mijn broer heeft ooit responsible young drivers enzo gedaan

reedle
27 november 2010, 13:21
ik wil op oudjaar werken, weet iemand war ze mensen zoeken ongeveer (liefst geen horeca sector), maar mijn broer heeft ooit responsible young drivers enzo gedaan

responsible young drivers is vrijwilligerswerk... daar gaat ge niet veel aan verdienen hoor.

boeffel
27 november 2010, 13:38
responsible young drivers is vrijwilligerswerk... daar gaat ge niet veel aan verdienen hoor.

ja, ben ik ook ineens teweten gekomen :doh:

pff, best eens naar randstad ofzo gaan voor jobke den 31ste? :unsure:

[deleted]
27 november 2010, 13:41
[deleted]

boeffel
27 november 2010, 13:43
Ze krijgen (volgens mij) wel een mooie fooi (niet meer dan terecht natuurlijk), maar verwacht nog altijd geen schatten.

en als ge ne zatte kloot naar huis rijdt die da dan ni geeft :unsure:

Dr. Doezel
27 november 2010, 14:13
en als ge ne zatte kloot naar huis rijdt die da dan ni geeft :unsure:

Dan zet ge hem paar straten verder af? :)

BeeLz
27 november 2010, 16:11
Voor 15+euro/uur zou ik ook wel willen werken, maar gezien de gierigheid v an de horeca zal dat wel niet zo zijn..

Bwa, 15euro per uur inclusief fooi is makkelijk te vinden in de horeca.
Ik ga mss met oudjaar werken en dan reken ik toch 20-25euro per uur.
Op nen normale drukke avond int jaar zit ik al aan 15-20 per uur.

mla
27 november 2010, 17:09
Ik wil ook wel gaan werken met de feestdagen als het meer betaald wordt. Het lijkt mij alleen niet echt evident om in de horeca te gaan werken tijdens de feestdagen als je nog geen ervaring hebt...

hatetn
27 november 2010, 17:19
kvind kerstmis dan nog erger tbh. De geboorte van een persoon vieren, waarin bijna niemand (in mijn familie/vriendenkring) nog gelooft? lekker hypocriet vind ik.

Tis wel waar da vieren da een getalleke verandert nu ook ni zo'n grote betekenis heeft :p

jezus is in de zomer geboren en ze hebben zoals elke katholieke feestdag gewoon een bestaande genomen om het niet te moeilijk te maken. hij is dan nog een gebaseerd op een ander persoon dus wat maakt het uit

voor mij en velen is het wss gewoon een commerciële bedoening waar je op u gemak eet/feest tot je ziek bent. we hebben dit jaar al geluk dat we meer dan 2 dagen kunnen bekomen