PDA

Volledige versie bekijken : overstock panasonic breedbeeld tv

piedjie
7 december 2004, 13:15
hallo,

ik kan aan een aantal (+-15) breedbeeld tv's geraken tegen een zeer interessante prijs.

type: panasonic TX28DK1F (16/9 50HZ 28inch)

als ik er meer dan 3 stuks kan aankopen ,dan kan ik ze verkopen voor 325 euro (afgehaald). Alles is op faktuur en met garantie.

hoe meer ik er verkoop, hoe interessanter de prijs voor mij en dus voor jullie.
In veel winkels (dus via internet waar nog de nodige kosten bijkomen) worden ze nog aan 460 euro verkocht.

als ik niet aan minimum 3 stuks geraak, dan is de prijs 360 euro en dus niet interessant

interesse? mail op pieter.lernout@proximedia.be

The_Law
7 december 2004, 13:19
Niet slecht bedoeld

maar ik heb overlaatst in de Eldi een Breedbeeld gekocht 100Hz en stuff voor net iets meer dan 400€

dus betreffende RMA en co (wat zeker niet onbelangrijk is op dergelijke toestellen) denk ik dat we daar iets safer zitten

Anyhow - het is een schoon initiatief - maar enkel betreffende garantie heb ik een beetje (terecht - onterecht) vrees

piedjie
7 december 2004, 13:26
Niet slecht bedoeld

maar ik heb overlaatst in de Eldi een Breedbeeld gekocht 100Hz en stuff voor net iets meer dan 400€

dus betreffende RMA en co (wat zeker niet onbelangrijk is op dergelijke toestellen) denk ik dat we daar iets safer zitten

Anyhow - het is een schoon initiatief - maar enkel betreffende garantie heb ik een beetje (terecht - onterecht) vrees

ik garandeer garantie :) want alles is op faktuur (werk in elektrowinkel).
Faktuur op naam enz...
het gaat over panasonic en dit is toch wel een deftig merk met service.
Ik heb erop geen grote winst, maar wil een collega uit de penarie helpen die een enorme overstock heeft.

grtz

RSSD
7 december 2004, 14:11
nevermind,dacht dat et 100 hz was...

piedjie
7 december 2004, 19:13
nevermind,dacht dat et 100 hz was...

nope, maar toch een prachtige kwaliteitstv voor gn geld

BiZi
7 december 2004, 19:35
Om eerlijk te zijn vind ik de prijs ook niet zo spectaculair...

Lennerd
7 december 2004, 19:40
naar ik het kan volgen op de site van panasonic is dat een model dat niet meer gemaakt wordt :s en dan is 300+ wel veel é :s