PDA

Volledige versie bekijken : FoM/LD v7.0, 4/5/6 Februari 2005, Wieze (Belgium)

Boreanz
6 december 2004, 21:48
Date: 4/5/6 Februari 2005
Participants: 900
Entrance: €25
Network: Large scale HP enterprise network + Internet access :niceone:
Compo's: Official(CS,RTCW,UT,...), Fun and lots more
Prices: Still looking for a cage that is big enough :cool:
Website: www.fom.be (http://www.fom.be)
Theme: To be anounced
Place To Be : Oktoberhallen @ Wieze (Routeplan (http://forum.fom.be/viewtopic.php?t=40))
Catering: Own kitchen @ student prices (breakfast"boterkoeken" can be orderd @ signup)
Helpdesk: Experienced helpdesk team at your service 24 hours a day (It is forbidden to feed the helpdeskers, approach at your own risk :D )
Extra: Expect the Unexpected :eek:

FoM 7.0 .... New Year, New Number, Same Shit :woohoo:

WiCk3y
6 december 2004, 22:31
ola fom is altijd de moeite waard imo !

V3t3r@n
7 december 2004, 14:15
love u!

embraced_one
8 december 2004, 19:07
me loves fom ^^

Ronny
8 december 2004, 21:52
Ik ga sowieso :cool:
FoM 6.2 is mij enorm goed meegevallen.

drxero
9 december 2004, 15:23
I'll be there

[NeO]-mtr
9 december 2004, 20:13
Kzal net als de ronny (\o/) der ook zijn. :)

°Roelerhond°
9 december 2004, 22:42
-mtr']Kzal net als de ronny (\o/) der ook zijn. :)
idem ^-^

-[*RSOD*]-chubby
10 december 2004, 18:22
dit word mijne eerste lanparty :applause:
hopelijk valt het een beetje mee :woohoo:

Lordofdarkness
10 december 2004, 19:59
-chubby']dit word mijne eerste lanparty :applause:
hopelijk valt het een beetje mee :woohoo:

Voor je 1e lan is FoM zeker een goede keuze :niceone:

coap
10 december 2004, 20:46
i'm cumming

The_Pacifist
10 december 2004, 21:07
FoM w00tage met Ronny
We get drunk again ... now...

An!m0
10 december 2004, 22:33
Voor je 1e lan is FoM zeker een goede keuze :niceone:
Juist ja , was ook mijn eerste... zeer goed meegevallen, spijtig dat ik op die laatste dag de begin-verschijnselen (geel zien, donkerbruine pipi, kotsen, geen honger,...) van Hepatitis A begon te krijgen :( en voila, nu één jaar later krijg ik sinds woensdag te horen da ik nu hepatits B heb :'(
maar soit genoeg over mezelf (zwam), ik zal er ook zijn (al dan niet met een nog andere versie van hepatitis ;) just joking)

-grtz

Radiance
10 december 2004, 23:41
Ik ga het wat stiller aan gaan doen qua LAN's (na volgend weekend ;) ), dus FoM zal er voor mij prolly niet bijzitten nu, maar als eerste LAN & eigenlijk gewoon in 't algemeen is FoM een absolute aanrader, met ongetwijfeld de snelste LAN keuken van ons landje.

=CID=Drone
11 december 2004, 07:54
"Ik ga het wat stiller aan gaan doen qua LAN's (na volgend weekend ), dus FoM zal er voor mij prolly niet bijzitten nu, maar als eerste LAN & eigenlijk gewoon in 't algemeen is FoM een absolute aanrader, met ongetwijfeld de snelste LAN keuken van ons landje.
"

thank you :love: :love:

Blackend
11 december 2004, 14:37
Snif :-) Kheb ook nog in de keuken gestaan op de FoM :)

Kheb nog altijd een groot litteken op mijn arm van mij te verbranden aan de pizzaoven...

"3 PIZZA'S ! ... Die keisnel van den oven halen en geven en er nieuwe inleggen.. .'sissss' :("

Go Hard Go Pro
11 december 2004, 15:14
Is er deze keer een ut2k4 compo ?

LeSec
11 december 2004, 21:44
idem ^-^

goed dan kunnen wij wat "liedjes" "overkopen" van elkaar

ik zit bij dikkeTETN trouwens, Astaroth als naam :p

embraced_one
13 december 2004, 20:58
fom is altijd dikke ownage, is de grootste lan diek ooit heb bezocht, kga toch later ook eens occ proberen, maar kond in december niet wegens examens :(

en de keuken is echt zalig , ribburgers :p :p

the real yoda
14 december 2004, 12:41
fom = ownage :)

SIO
16 december 2004, 02:21
tis opnieuw in oktoberhallen, ben er es gestopt bij vrienden vorige keer (september of oktober wast dacht ik), zelf nog nooit LAN gedaan

opmerkingske wel: 6oktober terugkeer: da valt pal op carnaval AALST, en zal voor velen toch 'doorkruist' moeten worden denk ik voor de terugweg, kzou zeggen hou er ma rekening mee, of nog beter: kom eentje meedrinken! ;)

Swaefy
17 december 2004, 18:48
al naar 3 fom's geweest en altijd een feesje geweest
btw blackend komde nie?:)

Leslo
18 december 2004, 21:47
i ² that, 3e fom diek ga en it still rulez :D

MaDDie
19 december 2004, 18:47
heb al paar weke geleden betaald :p Team FFH - MaD

Close_Up
2 januari 2005, 00:52
official et compo aanwezig op fom ?

яεδ ρερρε
4 januari 2005, 02:13
twijfelt of ie zal gaan misschien moest ik vervoer hebbe vanuit gent

snoob
5 januari 2005, 20:55
ben al 4 keer geweest en elke keer al bevallen maar zou het jammer vinden als trouwe fomganger als er gene cs:source compo zou zijn, zou nog heel wat clans en spelers aantrekken

G@nonDorf
9 januari 2005, 10:56
ik kom ook !!!

alleen vind ik het een pijnlijke zaak dat men net beslist heeft om een kwart van het volk te discrimineren.

Bunz
9 januari 2005, 11:20
Discriminatie is een veel te groot woord, die gij precies iets te rap gebruikt :ironic:

G@nonDorf
9 januari 2005, 11:37
Discriminatie is een veel te groot woord, die gij precies iets te rap gebruikt :ironic:
wat is dit anders? geloof mij, nu bezorg je de rokers en veel grotere last dan die niet-rokers anders hebben, m.a.w. discrimineer je de rokers

dropkicker
10 januari 2005, 01:01
khad vorige keer wa troubles met het vinden. Het anders dat ik zocht was niet de hoofdingang.
weet iemand welke van deze 3 de ingang is voor de parking ?
Aalstersestraat 168
9280 Wieze

Nieuwstraat 1
9280 Wieze, Lebbeke

Kapittelstraat 31Z
9280 Wieze

=CID=Drone
10 januari 2005, 06:57
ge hebt maar 1 ingang v/d parking

juiste naam van de straat weet ik nie direkt, maar de staat een frietkot voor de ingang ( overkant van de straat ) dus echt missen kunt ge nu ook weer nie :)

LeSec
10 januari 2005, 20:37
khad vorige keer wa troubles met het vinden. Het anders dat ik zocht was niet de hoofdingang.
weet iemand welke van deze 3 de ingang is voor de parking ?
Aalstersestraat 168
9280 Wieze

Nieuwstraat 1
9280 Wieze, Lebbeke

Kapittelstraat 31Z
9280 Wieze

Nieuwstraat is juiste, ik woon in wieze dus ik zalt wel weten :)

dropkicker
10 januari 2005, 22:13
Nieuwstraat is juiste, ik woon in wieze dus ik zalt wel weten :)

tnx :applause:

poedel
12 januari 2005, 14:35
Duffman heeft overgeschreven :niceone:

Shello
13 januari 2005, 16:03
eerste keer fom en tzal wel vetjes worden aan de reacties te horen

poepsnoep
16 januari 2005, 00:38
Ik ga het wat stiller aan gaan doen qua LAN's (na volgend weekend ;) ), dus FoM zal er voor mij prolly niet bijzitten nu, maar als eerste LAN & eigenlijk gewoon in 't algemeen is FoM een absolute aanrader, met ongetwijfeld de snelste LAN keuken van ons landje.

Alé jong, ik leech altijd kei veel van u :sad:

:D

[F6]Viper
18 januari 2005, 15:20
betaald: 932/960

FoM is weer eens beetje gegroeid :)

=CID=Drone
18 januari 2005, 17:12
we rule :cool::cool::cool:

Ronny
18 januari 2005, 18:57
Grootste lan van België atm ?

=CID=Drone
18 januari 2005, 19:37
yup :p

[F6]Viper
19 januari 2005, 00:38
altijd al gezegd : Oost-Vlaanderen is het hart van de lan-scene in Vlaanderen :D

kous
19 januari 2005, 16:07
bah, ben te laat met betalen :<... Toevallig iemand die niet kan gaan waarvan ik het ticket kan kopen? :(

Leslo
19 januari 2005, 18:29
fom gaat zo rulen ^^

Edit

Viper']altijd al gezegd : Oost-Vlaanderen is het hart van de lan-scene in Vlaanderen :D

So true ^^

Canniball
19 januari 2005, 19:33
klote te laat KAK

Audience
20 januari 2005, 00:13
Zit da na al vol ofwa?
Wajoew, properkes :-)

Maja er zijn nog andere LAN's om je ding te doen... :D

BaNoRaC
20 januari 2005, 18:12
Viper']altijd al gezegd : Oost-Vlaanderen is het hart van de lan-scene in Vlaanderen :D

amen broeder, amen

Dirty Harry
21 januari 2005, 19:55
Fom gerelateerde vraag: iemand interesse in een 120gb sataschijf van maxtor? Paar maanden oud, en ze mag weg uit geldgebrek :)

=CID=Drone
21 januari 2005, 20:33
hoeveel vraagt ge? :)

en dees hoort op buy en sell eigelijk ;)

Dirty Harry
21 januari 2005, 20:40
hoeveel vraagt ge? :)

en dees hoort op buy en sell eigelijk ;)

vanaf €50 wordt er al eens nagedacht :)

enja ze hoort op buy en sell eigenlijk, maar ik wil ze zowieso op FOM verkopen, niet public.

=CID=Drone
21 januari 2005, 20:43
als ge factuur enzo nog hebt ist goe :p

krijgt FoM crew geen korting? :D :D

Dirty Harry
21 januari 2005, 20:58
als ge factuur enzo nog hebt ist goe :p

krijgt FoM crew geen korting? :D :D

die is gekocht geweest op pcbeurs in gent, ik denk/ben zeker dat ik dat factuurtje met zak en al weggesmeten heb.

voor garantie maakt dat toch niet uit?

=CID=Drone
21 januari 2005, 21:15
zonder aankoopbewijs/factuur geen garantie he ;)

mor voor mij ist anders goe als ge meer detaisl kunt geve ( rpm; cache enzo :p )

Dirty Harry
23 januari 2005, 19:20
zonder aankoopbewijs/factuur geen garantie he ;)

mor voor mij ist anders goe als ge meer detaisl kunt geve ( rpm; cache enzo :p )

7200rpm en 8mb cache. Voor €55 is ze nu van u, m'n nonkel wilt nu ook blijkbaar 50€ geven.

poepsnoep
27 januari 2005, 19:14
Grootste lan van België atm ?

Nee denk da OCC groter is, ni ? Nog nooit geweest tough.

Vraagje: wnr verkoopt FoM ook eens T-shirts, OCC doet dat of heeft dat ooit eens gedaan dacht ik.

[F6]Viper
27 januari 2005, 19:22
Nee, deze komende editie maakt FoM de grootste, met 960 man. OCC is 900 man.

An!m0
27 januari 2005, 20:01
was occ ni 1200? dnu :p
grtz ArB.

btw Wickey doede carpooling ? kwoon ook in merksem :p
yo

=CID=Drone
27 januari 2005, 20:11
occ kersteditie = 900

FoM 7.0 = 960

:)

[F6]Viper
27 januari 2005, 21:31
was occ ni 1200? dnu :p
grtz ArB.

kheb nog maar bitter weinig occ's en fom's gemist, so trust me :p
1200 was het getal ooit van de illustere m² in de nekkerhallen :s

=CID=Drone
27 januari 2005, 21:46
1500 = M² in die loodsen, grootste flop party in de belgische LAN geschiedenis :)

1500 man en der was zo 1 wc wagen ( gelijk da ge op evenementen soms ziet ), waarbij de afvoer gewoon op de parking liep :help:, het eten schandalig duur was :help: en men van uit de achterste zaal naar buiten vooraan moest gaan om eten :cry:, laten we dan maar zwijgen over de slechte service van de 'crew' :(

An!m0
29 januari 2005, 00:10
rofl dan voelt ge u eige zeker slechtste als organisator :p

An!m0
2 februari 2005, 22:38
Nog niemand kriebels in buik voor FoM ? (2daagjes :))

[NeO]-mtr
2 februari 2005, 22:40
Bwah nie echt, atm zit het school me dik tegen en de dagen gaan ooo zoo traag voorbij, ma bon 2 dagen is nie lang nemeer, kzien der al naar uit. :)

spikie
3 februari 2005, 00:23
fom komt alsmaar dichter :p ik kijk er echt al naar uit :D
fom owns alle lan's imho :)

=CID=Drone
3 februari 2005, 07:45
de opbouw gaat toch al goed vooruit ze ;)

Darth Speed
6 februari 2005, 20:08
Bijna 2 uurtjes terug vanuit Wieze,

Het was geweldig. Mijn grootste LAN tot hier was 100 man als je dan op zo'n LAN voor 960 man komt kijkte wel effe rond.
Zwaar afgegaan in de groupsfase van de Fifa 2005 compo :'( mer wel 2de in down- & upload compo. Goe veur een hele LAN gratis te kunnen drinken :-)

Ik heb iets opgevangen van de crew dat ze volgende keer nog een extra haal erbij gaan nemen en de capaciteit gaan optrekken naar 1500. Mij allemaal om het even, ik ga zeker terug naar ginder, twas gewoon TE goe

poepsnoep
6 februari 2005, 21:57
Bijna 2 uurtjes terug vanuit Wieze,

Het was geweldig. Mijn grootste LAN tot hier was 100 man als je dan op zo'n LAN voor 960 man komt kijkte wel effe rond.
Zwaar afgegaan in de groupsfase van de Fifa 2005 compo :'( mer wel 2de in down- & upload compo. Goe veur een hele LAN gratis te kunnen drinken :-)

Ik heb iets opgevangen van de crew dat ze volgende keer nog een extra haal erbij gaan nemen en de capaciteit gaan optrekken naar 1500. Mij allemaal om het even, ik ga zeker terug naar ginder, twas gewoon TE goe

Bah 2 zale... :tongue:

Dan edde zo'n volle zaal vol sfeer en nog zo'n zaal waarda get gevoel hebt op een thuislanneke te zitte (wel overdreve ma toch :p). Verbrod de sfeer imo, der is toch altijd iets te doen in de hoofdzaal, enz.... vond 960 man meer dan genoeg, plaats was ma nipt. K zou zegge ni meer volk pakke want dan wordt het wat TE. (golle verdient nu al genoeg :D)

In elk geval, FoM was zoals altijd very good.

BTW: gratis t-shirt was ook wel fijn, alleen spijtig dat er echt NIKS op de voorkant sta, imo konde er toch int klein op tepelhoogt FoM of Frag-O-Matic opzetten, ni ? :)

Grtz ;)

[F6]Viper
6 februari 2005, 22:03
Bah 2 zale... :tongue:

Dan edde zo'n volle zaal vol sfeer en nog zo'n zaal waarda get gevoel hebt op een thuislanneke te zitte (wel overdreve ma toch :p). Verbrod de sfeer imo, der is toch altijd iets te doen in de hoofdzaal, enz.... vond 960 man meer dan genoeg, plaats was ma nipt. K zou zegge ni meer volk pakke want dan wordt het wat TE. (golle verdient nu al genoeg :D)

In elk geval, FoM was zoals altijd very good.

BTW: gratis t-shirt was ook wel fijn, alleen spijtig dat er echt NIKS op de voorkant sta, imo konde er toch int klein op tepelhoogt FoM of Frag-O-Matic opzetten, ni ? :)

Grtz ;)

nie vergeten da in die 2e zaal in wieze er ook pakweg 500 man in kan, alst nie meer is.... dus als ze da wa schoon verdelen zal da wel in orde zijn.

Mr.Fatal
6 februari 2005, 22:46
buiten da er water binnenstroomde via dak + worm en virus op onze hub en voor de rest viel et mee :p

AssholeKillah
6 februari 2005, 22:50
lol idd, da lekkend dak was wel wa vervelend :P en van da virus heb kik ook iets gemerkt, kzijn nu pc aant scannen op viruskes en spyware... kzit al aan 5 virussen en 52 spyware bestanden :D

[F6]Viper
6 februari 2005, 23:19
buiten da er water binnenstroomde via dak + worm en virus op onze hub en voor de rest viel et mee :p

correctie : virus bij de mensen, nie op den hub ;)

Mr.Fatal
7 februari 2005, 13:54
best dat ik virussen had éh. + dat plotseling iedereen van onze rij da virus had. sure virus mensenvolgens mij vet virus via hub op onze rij verspreid ofzo iets

agent #2
7 februari 2005, 14:59
Wast geen condens ofzo?

$!t_n_DucK
7 februari 2005, 15:04
bwa positief:
-vree snel netwerk
-fun met het groepke waar ik zat
-rokershoek, was gezellig

bwa negatief:
-internet
-het lange wachten bij de catering
-diene klojo met zijn gabber toestanden en zijn boxen (hier kan de orga natuurlijk niks aan doen)

en ja die condens da heb je nu eenmaal als het vriest en het pokke warm is binnen, ma is toch al bij al meegevallen peinsk

[NeO]-mtr
7 februari 2005, 15:45
Precies veel mensen kwaad op mensen die es hun boxen aangezet hebben om de stilte es te doorbreken want dat was het soms téveel naar m'n goesting. -_-"

Zolang ze niet overdrijven derin kan het me niets schelen welke muziek ze ook draaien tbh. =/

$!t_n_DucK
7 februari 2005, 16:56
ik heb er niks op tegen dat er muziek word gedraait en da ge uw boxen meezeult
Mar ik kan geen 48u aan 1 stuk hardcore gabber gedoe aanhoren, en zeker ni snachts wanneer ge is 3u wilt slapen.
aan de andere kant(gedeelte da bij de winkel in de buurt zat) heb ik bij wa mensen gezeten omdat het daar wa gezelliger was kwa muziek die gedraait werd.

[NeO]-mtr
7 februari 2005, 16:58
Ik heb wel mensen gehoord wiens boxen opstonden maar nooit overdreven hebben en zeker niet constant gabbermuziek hebben zitten draaien. :]

maT'
7 februari 2005, 17:36
voor mij zeker een geslaagde fom, maar vergeleken met vorige edities vond ik het minder sfeer hebben. (still searching for the reason)

rokershoekje was best gezellig, zalige sofa's =D
lekker netwerkje (bijna continu @ 11Mb/s), daar zeker niet te klagen van :)

als de crew van plan is naar 1500 man te gaan, raad ik het af:
vorige FoM's (die van 450 man), vond ik imo veel plezanter dan deze (960 man), geen idee of de reden ligt aan het aantal mensen, maar ik geloof van wel.

De die-hard lanners betalen altijd zo snel mogelijk, dus als je maar 450 man kan zetten, ben je zeker dat de echte lanners er geraken, nu zitten er ook mensen bij die er naar mijn zinnen niet thuis horen, maarja, personal oppinion natuurlijk ;)

[NeO]-mtr
7 februari 2005, 17:45
Meer mensen betekent inderdaad niet meteen meer plezier, trouwens ik denk niet dat ze meteen voor 1500 man gaan, eerder 1000. ;)

DJefke
7 februari 2005, 19:03
1500 = M² in die loodsen, grootste flop party in de belgische LAN geschiedenis :)

1500 man en der was zo 1 wc wagen ( gelijk da ge op evenementen soms ziet ), waarbij de afvoer gewoon op de parking liep :help:, het eten schandalig duur was :help: en men van uit de achterste zaal naar buiten vooraan moest gaan om eten :cry:, laten we dan maar zwijgen over de slechte service van de 'crew' :(
Tis dat die met 1250 man in de Nekkerhallen al zo een succes was eh. Ik zen ene keer crew geweest voor die mannen, en da was meer dan genoeg. 5 dagen mijn kloten afgedraaid terwijl 90% van de crew geen kloten deed. Ocharme 4 drankbonnekes gekregen, en achteraf nog scheef bekeken geweest door den organisator omdak om 23u al weg was met den afbraak.

Tis gewoon een feit: FoM roelt gewoon. Die groeien misschien wat traag, maar das gewoon omdat die de kwaliteit willen kunnen blijven verzekeren.

uSo-dragon
8 februari 2005, 00:00
waar blijven de FOM foto's

Darth Speed
8 februari 2005, 00:22
Ik heb zaterdag ochtend met die "plaatselijke regenval" mijn kameraden wel aan het uitlachen geweest. Ik zat der rustig met mijn TFT schermke en die mannen uldere CRT vanboven maar proberen afdekken :D .

Over de uitbreiding: persoonlijk vin ik dat alles in 1 grote zaal moet gebeuren. Niet zozeer voor de sfeer want die is er ook in die wat kleinere zaal maar wel voor aankondigingen enzo. Dan staan de mensen die in de kleinere zaal zitten daar, die kunnen den op hun kin kloppen.

De bars waren toch redelijk snel vond ik. Op mijnen drank moest ik nooit meer dan 2 minuten wachten zene en als ge voor eten een beetje uitkeek en in rij ging staan als der maar ne man of 15-20 stond dan hadde op 5 minuten toch wel u eten. Den stonde ineens eens recht want 48uur op uwen stoel zitten is niet echt zo gezond denk ik :D

En als laatste de boxen, zaterdagavond had er achter mij ook iemand wat muziek opgezet. Nogal afwisselend kwa genre en zeker niet hard dus geen probleem veur mij. Ge had iets moeten gaan zeggen tegen de crew van die gabbermuziek hé, ik dacht dat boxen verboden waren op FOM? zeker snachts... In ieder geval zoiets getuigd van "GEBREK VOOR RESPECT VOOR U MEDEMENS", daarom vond ik een aparte rokersruimte ook heel positief en er zijn dan ook geen mensen die dat aan hun laars lapten :niceone:

poepsnoep
8 februari 2005, 18:57
voor mij zeker een geslaagde fom, maar vergeleken met vorige edities vond ik het minder sfeer hebben. (still searching for the reason)

rokershoekje was best gezellig, zalige sofa's =D
lekker netwerkje (bijna continu @ 11Mb/s), daar zeker niet te klagen van :)

als de crew van plan is naar 1500 man te gaan, raad ik het af:
vorige FoM's (die van 450 man), vond ik imo veel plezanter dan deze (960 man), geen idee of de reden ligt aan het aantal mensen, maar ik geloof van wel.

De die-hard lanners betalen altijd zo snel mogelijk, dus als je maar 450 man kan zetten, ben je zeker dat de echte lanners er geraken, nu zitten er ook mensen bij die er naar mijn zinnen niet thuis horen, maarja, personal oppinion natuurlijk ;)

Hoe komt gij aan zo'n snelhede man :eek: Schommelde bij mij meestal tussen de 1 a 5 mb (soms meer en soms zelfs minder).

Sfeer was ook goed zoals altijd imo, maar er was gewoon wa minder animatie dan vorige edities: daarmee bedoel ik openingsshow... was die er deze keer wel ? vorige editie die percussie groep da was gewoonweg zalig (me die vlammekes :p) en dien beatbocer enzo... nu nx. Voor de rest wast eel goeie sfeer, air-hockey tafel enzo was een goei idee. De gathering ging deze keer ook wa trager (wss door het vele volk), want fom staat er toch ook een beetje bekend om zijn gathering èh. Maar ja... das toch maar een paar keer da ge ete ga halen èh, drinke ging heel snel.

Ik zou 960 man behoude, ni meer en minder moet ook ni. Kunde meer leeche :p

MaDDie
9 februari 2005, 00:59
wnr is next fom ?

pay&go
9 februari 2005, 11:10
in juni ergens als ik mij ni vergis

=CID=Drone
9 februari 2005, 14:38
laatste weekend zelfs van juni ;)

uSo-dragon
12 februari 2005, 00:01