PDA

Volledige versie bekijken : Kan iemand hier de laatste tijd nog een antwoord krijgen van Tones via e-mail?

tomswaelen
5 december 2004, 19:08
Ik heb Tones altijd een heel goeie winkel gevonden, en voor grote bestellingen ga ik nog altijd naar hen, maar de laatste tijd is het precies onmogelijk om van hen nog een antwoord te krijgen via e-mail. Ze zeggen dat ze binnen een paar dagen zullen antwoorden, maar ik heb al 2 mails gestuurd (naar hun boekhouding dan nog, zo druk zullen die het toch niet hebben), en die zijn na 10 dagen nog steeds onbeantwoord. Het ging om het annuleren van een bestelling omdat ze dringend was en zij ze niet in stock hadden. Maar aangezien er geen antwoord komt, is mijn bestelling niet geannuleerd, dus ben ik verplicht te wachten tot het artikel eindelijk leverbaar is.

Ik weet dat de mensen van Tones het heel druk hebben, maar neem dan iemand half-time aan of zo om de e-mails te beantwoorden, anders kan je je klanten toch niet tevreden houden? Ik weet wel dat je meestal best even belt en dan krijg je je antwoord wel (heb ik ook gedaan, zij zeiden me te mailen aan de boekhouding), maar als ze hun e-mail adres op hun site zetten, mogen de mensen toch ook nog antwoord verwachten?

Heeft nog iemand deze ervaring gehad? Ik heb nu al met 3 verschillende vragen naar Tones gemaild, en nooit meer antwoord gehad...

Godzilla*Akira
5 december 2004, 19:46
gewoon hier naartoe http://www.tones.be/contact.php dan bij onderwerp, wijziging/annuleren van bestelling pakken en dan gewoon de rest invullen.
dan krijgde meestal wel dezelfde dag nog antwoord of anders best gewoon eens bellen he. ik heb ook gewoon gebelt en ze hebben die dan ook direct gecancel d.

alsk ne mail stuur via mijn eigen mailbox, krijg ik meestal ook geen antwoord maar via hun eigen site krijg je meestal wel direct een antwoord.

RSSD
5 december 2004, 20:12
Gewoon bellen jong...

Baaske
5 december 2004, 20:16
ja, de wonderen van Dhr. Bell zijn soms niet te onderschatten.

Demonneken
5 december 2004, 20:24
Ik weet wel dat je meestal best even belt en dan krijg je je antwoord wel (heb ik ook gedaan, zij zeiden me te mailen aan de boekhouding), maar als ze hun e-mail adres op hun site zetten, mogen de mensen toch ook nog antwoord verwachten?

Heeft nog iemand deze ervaring gehad? Ik heb nu al met 3 verschillende vragen naar Tones gemaild, en nooit meer antwoord gehad...

Kernkwesties in dit onderwerp:

- Hij heeft dus gebeld...
- Indien een email adres gepubliceerd is, ge je je als winkel dan engageren om zo spoedig mogelijk te antwoorden of negeer je het gewoon?
- Heeft er nog iemand gelijkaardige ervaringen gehad (en hoe heb je die eventueel opgelost?)

Ben ik het of was dat nu zo moeilijk te begrijpen?

xbox
5 december 2004, 20:30
ja, de wonderen van Dhr. Bell zijn soms niet te onderschatten.
tis thomas edison...

tomswaelen
5 december 2004, 20:48
gewoon hier naartoe http://www.tones.be/contact.php dan bij onderwerp, wijziging/annuleren van bestelling pakken en dan gewoon de rest invullen.
dan krijgde meestal wel dezelfde dag nog antwoord of anders best gewoon eens bellen he. ik heb ook gewoon gebelt en ze hebben die dan ook direct gecancel d.

alsk ne mail stuur via mijn eigen mailbox, krijg ik meestal ook geen antwoord maar via hun eigen site krijg je meestal wel direct een antwoord.

Ja, ik heb wel degelijk gebeld hoor, en zij zeiden mij - omdat de bestelling al betaald was (eigenlijk zou zoiets pas mogen van je VISA gaan als het verzonden wordt, niet als het besteld wordt) - dat ik naar de boekhouding moest mailen, omdat de boekhouding dan het bedrag kan terugstorten. Ik heb dus gemaild, zowel van mijn mailbox als vanaf het formulier, en geen antwoord... Aan de telefoon zei mijn toen dat het artikel rond 9/12 weer beschikbaar zou zijn, dus nu voor dat kleine beetje zal ik ook maar wachten...

Godzilla*Akira
6 december 2004, 03:28
azo, ik zelf had nog niet betaald (rembours).
je kan ook altijd nog eens bellen en zeggen dat de boekhouding niet antwoord ofzo en gaan ze u misschien direct doorschakelen naar de boekhouding. Je kan natuurlijk ook wachten.

Baaske
6 december 2004, 09:16
tis thomas edison...

Ik denk dat gij toch ma een raar gsm'ke zal hebben zenne. :) Type telegraaf zekers.
Nieuwe nr1 kandidaat voor het posten van onzin: xbox :niceone:

GhO$T
6 december 2004, 13:49
ik heb er alleszinds nog geen probleme mee ondervonden; is wel al van begin dit jaar geleden dak nog besteld heb bij die shop

Was toen een redelijk uitgebreide bestelling met oa een 17" tft die direct betaald was bij bestelling via kbc online; was in't begin ook heel stillekes; kreeg maar geen bevestiging enzo; dan es gebeld en ze hemme mij gewoon gezegd dat ze die tft precies niet meer konden krijge of toch ferm mizerie hadden ermee; kheb dan maar beslis om nen andere (goeikopere) te pakke en't verschil is dan zonder verder mizerie te maken op men rekening beland ; alleen nog 1x moeten bellen omdat ze het precies 'vergete' ware ;) (mja welke handelaar moete nie achterzitten tegen dat ze iets voor u doen als ze zoveel werk hebbe :D ); hebbe mij dan verzekers gewoon doorverbonden met de boekhouding en da was dan een eel vriendelijke madam die da direc gechecked heeft voor mij en 2 dage later stond da op men rekening.

Ik vind het wel heel vreemd da ze u aanraden van te mailen, want zelfs mensen van tones zijden vroeger dikwijls op het forum dat de mensen moeten bellen ipv mailen omdat ze al die mails nie konde bijhoude.... ; mss isser wel iemand op vakantie van de boekhouding ofzo, maar da zouden ze dan wel mogen vermelden natuurlijk

Maar mailen zal echt nie helpen zulle; gewoon opnieuw bellen en vriendelijk uitlegge da mails nie helpen en da ge het echt wel wilt annuleren; als je het iten minste nog de moeite vindt voor nog geen paar daagskes te wachte

tfcw2000
6 december 2004, 16:49
:offtopic:
Kijk anders een bij BOOZT in Willebroek : www.boozt.be
Toffe kerels, goeie prijzen en goeie service naverkoop.

Ik breek hiermee in geen enkel geval Tones af hé want ikzelf heb er geen ervaring mee.......
:offtopic:

Greet'z

Zotten
9 december 2004, 01:09
Tja, ik heb 2x een mail gestuurd en nooit antwoord gehad. En bellen naar Tones is ook nie altijd gemakkelijk. Eer dat er daar iemand oppakt, amaai ... .

Maar soit, dit heb al met andere shops ook gehad en ik ben content van hun service en assortiment. Het zijn allemaal vriendelijke gasten (en dames) bij Tones en dat is al veel den dag van vandaag :)