PDA

Volledige versie bekijken : skampy - Scroll Back (scratch track)

skampy
29 november 2004, 19:13
Voilà, nog is een scratch sessieke van mij. Beat is natuurlijk niet van mij (Jurassic 5), enkel de cuts.

Gear bestaat nog altijd uit Vestax pdx-2000's en een Vestax pmc-05 Pro II, ondertussen wel uitegrust met een penny & giles crossfader.

Check it en geef gerust comments!

Scroll Back (http://users.pandora.be/skampy/Scroll%20_back.ogg)

Real
29 november 2004, 19:51
ik ken wel weinig/niks van scratchen, maar kvind dit gewoon ongelofelijk heerlijk klinken

schitterend werk skampy :music:

Bastaspast
29 november 2004, 21:07
omfg dit lijkt supermoeilijk :S
echt nice shit maat
ni dak veel van scratche kan dus technisch commentaar moede ni verwachte ma het klinkt echt fameus, ge hebt me meer dan 3 min geamuseerd, en das nochtans ni gemakkelijk te doen via hip hop en scratchwerk :)

i was amazed

grtz B

Xavez
29 november 2004, 22:57
Wow.. das lang geleden.. laatste keer dat'k iets van u gehoord had was van uw filmpje geleden =)
Well.. dit chillt wel lekker moet'k eerlyk toegeven.. lotsa respect :) alleen jammer van de ietswat saaie beat.. maar hij paster wel vrij goed bij =) absoluut veel respect kerel :)

Greetz!
//me out

Kwix
30 november 2004, 13:22
amai, echt KoO|,

Laat ze maar komen,
Greetz

Diva-
30 november 2004, 16:09
hey skampy, ik ben de laatste tijd ook bezig met turntablism, en niet uit mijn eigen ervaring maar vanuit andere vind ik het toch sterk.. maar het is alsof je altijd hetzelfde ritme in je scratches gebruikt..ik wil niet de betweter uithangen maar er hangt nog veel oefenen op het programma denk ik allez da vind ik toch maar dat hangt er vanaf hoe ver je wil gaan natuurlijk bij geen enkele scratch echt een mismatch gehoord, paar verschillende scratches gehoord ook dus dat is wel in orde ivm variatie..hopelijk nog eens een mix van je te ontvangen..

greets

btw 10 dec. is er in hasselt cc een uniek DJ project ivm hiphop/jazz en lots of scratching(staat in folder).. mss iets voor u , ik ga allesinds al ;)

clutchhh

CFK
30 november 2004, 17:00
ik weet niets de ballen van scratchen, maar dit klinkt als goud in mijn oren...
echt mooi werk geleverd!
blij om te weten dat er talentvolle mensen hier zitten, nie dat ik u de enige vind ofzo.
keep up the good work! (en deel het met ons :p)

teknite
30 november 2004, 18:51
ownage! lekker man :bow:

Dj StorM
30 november 2004, 19:10
ye-ye-ye-ye-ye-ye-yeahhhhhhh!!!!

Dit is skampy stijl eh :) je herkent direct dat van jou is , echt :)

Mor dit lost weer mijn hoge verwachtingen eh, I DIGG YOUR STYLE!

Keep up the goodwork!

skampy
3 december 2004, 00:04
Thnx manne!!

subtiele up

[BAT]krikke
3 december 2004, 21:17
knap werk, volhouden en vooral blijven posten
om het zoals storm te verwoorden
w-w-w-wicked

@ m@m@
3 december 2004, 21:59
:niceone: nice nice is da met een dirtstyle record gemixt ?en zo ja van waar heb je ze en hoeveel heb je ze betaald?

DJ TriB
3 december 2004, 23:12
sshit gast das echt fat, ik ken zo iemand die da ook doe en die heeft zelfs ne cd enzo uitgebracht, echt wel properkes, ma is da nu eigenlijk gewoon me u draaitafels gedaan ofwa??? of me computer, want ik snap er allemaal ni veel van.
Greedz, ah en maakt da is mp3 aub, dan kan ik da in den auto zetten :) sfat voor in den auto vinnek

KiPpIe
4 december 2004, 11:38
Trib, der zijn veel freeware ogg->mp3 convertors beschikbaar.
Zoeken op google of download.com zal u zeker vooruit helpen.

Liquid LP
4 december 2004, 20:34
omfg, a shitload a sugar, 'cuz this so sweet.

nice gedaan, en idd die stijl kan je er gewoon uithalen.

keep it comin' :music:
Liquid

jerre555
4 december 2004, 21:58
Skampy

2 woordjes

JE OWNT

en nog 4 woordjes

Het is fucking zalig
:music:

:bow:

TRFluffy
4 december 2004, 22:11
het is 69'in' zalig idd!!!

skampy
5 december 2004, 03:23
Merci merci :bow: voor de appreciatie.

om te anwtoorden:

- idd een dirtstyle record, meerbepaald Hee-Haw breaks; ong. 22 € dacht ik (DMC shop bxl: geen fijne winkel, maar ze hadden toen die absolute must-have).

- de scratches zijn gewoon opgenomen vanaf mn tt's en mixer. Daarna genormalized in Soundforge en er ineens 2 effectjes in gestoken, vr de fun.

thanks again

lol at fluffy

Flameboyke
5 december 2004, 12:06
big up!

echt nice skampy :) over techniek kannek ook nie te veel zeggen maar klinkt verdomme weer focking vet :)

yeet

EmP
5 december 2004, 14:59
Zalig gedaan, moet ik ook kunne :D

jerre555
21 december 2004, 15:56
haha fluff met zijne 69 :D