PDA

Volledige versie bekijken : Frozencpu.com

Dannykills
24 november 2004, 12:26
Hallo,

Heeft er al iemand al eens iets uit deze winkel (http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/index.html) besteld of iets over gehoord?

Mvg

Danny

Ow_jeih
24 november 2004, 12:33
zeer bekende winkel, maar zoek iets in duitsland, das minder zever imho ;)

www.caseking.de
www.ichbinleise.de
www.pc-cooling.de
etc...

The_Law
24 november 2004, 12:37
Gewoon bij een Belgische zaak ??? :unsure:

Dannykills
24 november 2004, 12:44
pfff tuurlijk heb jij dit de Ultra X-Connect 500w uv blue in stock?
+ nog redelijk wat andere zaken om te modden die op iets trekken?

En dan ook nog aan ne normale prijs :)
Gene commentaar op u zaak hoor ik weet in dit belastingenland hebt ge ni veel keuze

@Ow_jeih

Wat bedoel je met minder zever?

mvg

The_Law
24 november 2004, 13:05
Mor dude

www.the-shop.be
www.cs-tronics.be

da zijn mannen - vraagt het gewoon - ipv direct te veronderstellen dat ze er niet zijn

enne, betreffende "normale" prijs

kijkt waar ge gaat uitkomme met uw verzending

"redelijk wat zaken om te modden die op iets trekken" - grotendeels van het materiaal op FrozenCPU ligt hier gewoon naar mij te kijken dus ......

Dannykills
24 november 2004, 13:22
Mor dude

www.the-shop.be
www.cs-tronics.be

da zijn mannen - vraagt het gewoon - ipv direct te veronderstellen dat ze er niet zijn

enne, betreffende "normale" prijs

kijkt waar ge gaat uitkomme met uw verzending

"redelijk wat zaken om te modden die op iets trekken" - grotendeels van het materiaal op FrozenCPU ligt hier gewoon naar mij te kijken dus ......

Dat moet ge wel weten he dat ge dat maar moet vragen.
Daarbij ik zal de vraag ook stellen en is horen wat het me gaat kosten.

Over die verzending heu de laatste keer dak iets bestelt hem in de states was ne sp-97 totaalkost met verzending 40euro geleverd aan men deur op een week.
Hier koste die toen nog 60 euro en dan moet ek nog uit men kot kome en naft oprijden :)
1nen dollar is 1,3 euro vo de moment

Welke van de 2 is uwe winkel? ;)

edit: hmm cs ziet er me wel cool winkelke uit diene kende ik ni

The_Law
24 november 2004, 14:07
De eerste is van mij, de tweede van ne maat van mij ;)

xpr·k
24 november 2004, 16:56
De eerste is van mij, de tweede van ne maat van mij ;)

tja no offense law maar imho verkoopte gij aan woekerprijzen, en ja ik ken heel het verhaal van .be tax vs het buitenland etc maar als je ziet hoe simpel het is om het hier te krijgen via duitsland of nederland waarom dan aan 15% of hoger meerprijs kopen . Daarnaast zit je ook nog eens met het zeer beperkte aanbod enthousiasten materiaal hier in belgie , watercooling producten bv zijn om mee te lachen .

The_Law
24 november 2004, 17:15
tja no offense law maar imho verkoopte gij aan woekerprijzen, en ja ik ken heel het verhaal van .be tax vs het buitenland etc maar als je ziet hoe simpel het is om het hier te krijgen via duitsland of nederland waarom dan aan 15% of hoger meerprijs kopen . Daarnaast zit je ook nog eens met het zeer beperkte aanbod enthousiasten materiaal hier in belgie , watercooling producten bv zijn om mee te lachen .

ik daag u uit om er zelf aan te beginnen ;)

that's all i say !

Ow_jeih
24 november 2004, 17:17
100% agree, tis niet dat ik Belgische shops kapot wil, maar ik koop meestal in grote hoeveelheden (met de klas of met vrienden) en dan maakt bestellen in duitsland veel uit !!!

en zeker als ge de speciallekes wilt, een Tagan 480W PSU kost in duitsland 20euro goedkoper MINIMUM....en HD's, RAM, VGA kaarten etc. kunnen ook wel gevoelig goedkoper zijn...

voor die 12euro dat het aan verzending kost ofzo....en dan moet ik mijn huis nog niet uitkomen ;)

Ow_jeih
24 november 2004, 17:19
ik daag u uit om er zelf aan te beginnen ;)

that's all i say !
ook agree...
ik wou dat ook altijd doen maar imho is het te moeilijk om groot te worden :cry:

ik wens u veel succes toe, da wens ik uit de grond van mijn hart...maar ik ben nog student en koop zoveel mogelijk 2dehands of goedkoopste nieuw(das meestal Duitsland of Tones(België))

The_Law
24 november 2004, 17:20
100% agree, tis niet dat ik Belgische shops kapot wil, maar ik koop meestal in grote hoeveelheden (met de klas of met vrienden) en dan maakt bestellen in duitsland veel uit !!!

en zeker als ge de speciallekes wilt, een Tagan 480W PSU kost in duitsland 20euro goedkoper MINIMUM....en HD's, RAM, VGA kaarten etc. kunnen ook wel gevoelig goedkoper zijn...

voor die 12euro dat het aan verzending kost ofzo....en dan moet ik mijn huis nog niet uitkomen ;)

Dat zijn de attitudes die de Belgische handel in een vicieuze cirkel steken waar niemand meer uit raakt

maar enfin, t'is hier geen les boekhouding :-)

ik ga niet weer in die eindeloze discussie vallen

xpr·k
24 november 2004, 17:42
tja blame de belgische staat en niet de consument , het is niet meer als logisch dat wij het liever wat goedkoper hebben. Computers , zeker als je wat mee wilt blijven, is een hobby die verschrikkelijk veel geld kan kosten . Alle beetjes helpen , tis natuurlijk kut voor de .be verkoper maar ik kan mij er niet schuldig om voelen :p

The_Law
24 november 2004, 17:48
ik blame niemand, dit werd uitgelokt ;) en dus logisch gevolg van weer serieus off topic gepost

xpr·k
24 november 2004, 17:59
ik blame niemand, dit werd uitgelokt ;) en dus logisch gevolg van weer serieus off topic gepost

uw attitudes post hierboven laat wel uitschemeren dat je de consument als oorzaak ziet , maar we gaan erover zwijgen . Toevallig geen interesse in een PDA+GPS+256SD+TomTom 3 benelux+Carholder/voeding ?

xpr·k
24 november 2004, 18:02
Hallo,

Heeft er al iemand al eens iets uit deze winkel (http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/index.html) besteld of iets over gehoord?

Mvg

Danny

nog eens on topic voor de verandering , als je geinteresseerd bent in die X connect modulaire voedingen daar loopt momenteel in IA voor : jammer inkoopactie.net ligt weer plat precies . Anyways ze hebben ze daar voor de prijs die je zou betalen moest je er een invoeren (tax etc included) .

Dannykills
24 november 2004, 19:04
ja die had ik al gezien ma aan inkoop acties doe ik niet graag mee allé tis veel geld en ik heb daar al stoten zien mee gebeuren dat ik er teveel schrik van heb.
Daarvan zijn genoeg voorbeelden hier ook geweest hé. En begin ma achter u geld te lopen zenne als het misloopt want dan kost het u 10 keer zoveel.

Maar volgens een mailtje van bovenstaande winkels gaan ze hem in stock hebben binnenkort, alleen de prijs konden ze nog niet melden.

mvg

*Mercenary*
25 november 2004, 07:55
Tagan 480W PSU kost in duitsland 20euro goedkoper MINIMUM....Tagan 480 Watt momenteel @ goe 70 € in DE <-> 123 € in de hierboven genoemde shops.

Ge mag nu nog de grootste patriot en liefhebber van de Vlaamse middenstand zijn, ma ik betaal geen 50 € teveel voor klop hetzelfde product.

Dit met alle respect voor The_Law & alle andere HW/casemod shops in BE, ik heb trouwens ook al ooit bij u gekocht :)

@ Topic:

Er is ook al es een IA geweest bij Frozencpu, heb toen ni besteld ma wel wat gevolgd, is allemaal goed verlopen, is zeker geen onbekende/onbetrouwbare shop.

Dannykills
25 november 2004, 15:36
kijk ik wacht af en ik zal wel zien de 2shops gaan me op de hoogte houden wanneer het product binnenkomt. Als dat gene service is :)
Daarbij diene prijs dat in die ia gemeld staat + verzending is de moeite niet om dat geld te riskeren want zo een prijsverschil is dat niet. Als ik em zelf laat overkomen met nog een paar andere zaken komt het mij goedkoper.
Voordeel van de shops van hier allé de meeste toch is dat indien ge redelijk wat koopt er steeds kan gepraat worden.

Dannykills
6 december 2004, 07:29
En is diene boot met voedingen nog niet aangekomen??????

mvg