PDA

Volledige versie bekijken : whitelist

Ozzeh^
19 november 2004, 19:59
yow:p

euhm ik wil niet zagen he maar , ik heb ongeveer nu al 2.5 weken geleden ne bad post gestuurd voor iemand de whitelist te zetten ( hij ook voor mij /zegtem) geloof em wel , maar nu zie ik dat hij noch ik er al insta , niet dat dit ZOOOO belangrijk is voor mij , maar het is toch wel handig aangezien ik nog wel dingen wil verkopen :p

plz dont shoot me :p

thx

aan de modjes? :)

RSSD
19 november 2004, 21:04
Ik vind het ook.

De mensen die nog geen whitelist hebben en nu recent enen verdiend hebben worden zo in et niets gelaten.
Terwijl ze verder proberen te verkopen lukt het hen moeilijker omdat ze der nog niet opstaan...

Ik dacht dat er nu 4 moderators waren, heeft er dan niemand tijd ? :help:

Sander H
19 november 2004, 21:18
idd ik moe der normaal ook al een tijdje opstaan
laatste update: 1/11/04 ...

moonphat
19 november 2004, 21:33
maak mij mod en ik zal er wel voor zorgen ;)

murdoc
19 november 2004, 22:01
bekijk dit als opbouwende kritiek en niet als afblaffende commentaar...

maar...

maak zo geen domme threads, want de mods moeten deze sluiten en daarom hebben ze geen tijd om de whitelist up te daten ;)

20 november 2004, 02:41
idd toch enen die dat goed ziet

de white en blacklist worden niet alle dagen aangepast hé
das maar eens om de 14 dagen of zo....
we hebben nog een leven naast het forum weet je wel..

de reden waarom de blacklist zo traag gaat is omdat elke blacklist wordt nagetrokken (alsook of bij de whitelist wel een echte verkoop heeft plaats gevonden) en beide partijen worden gehoord (zou meestal toch moeten)

als het op de JUISTE manier is ge-bad-posted dus in de format zoals in de sticky staat dan komt die er zeker en vast bij als hij gegrond is.