PDA

Volledige versie bekijken : PROBLEEM: Auto disconnect van server.

The Crazy Noob
10 november 2004, 19:11
Bij elke server die ik join (maakt niet uit welke mod) word in na enkele seconden terug naar m'n beginscherm gesmeten met een mooie: "ERROR: Disconected from server"

btw: heb reeds de nieuwe punkbuster gedownload...

Thx.

dibo
10 november 2004, 19:24
Heb je de mod wel gedownload? :p

K3nsh1n
10 november 2004, 19:34
khad da ook ma toen em ik men pb geupdate , mja ge ebt uw pb al geupdate zeg je..

The Crazy Noob
10 november 2004, 19:53
Heb je de mod wel gedownload? :p
:wtf: euhm, ... ja! :wtf:

enja, pb is al geupdate...

Seraph
10 november 2004, 20:55
Ook als je connect met telenet server?

The Crazy Noob
10 november 2004, 21:33
Ook als je connect met telenet server?
jep... :sad:

Seraph
10 november 2004, 21:51
Dit is altijd zo geweest? Of plots begonnen?

The Crazy Noob
11 november 2004, 10:07
Dit is altijd zo geweest? Of plots begonnen?
Vorige maand ofzo had ik hetzelfde probleem maar heb toen pb geuptate en alles was terug in orde.
Gisteren is da dus teruggekomen...

>P>TheBeast
11 november 2004, 11:19
Mod gedownload? Mss alleen patch geinstalleerd :D dan hebt ge da aan de hand

The Crazy Noob
11 november 2004, 11:25
Mod gedownload? Mss alleen patch geinstalleerd :D dan hebt ge da aan de hand
ik heb de 1.2 patch voor bf:v en ook zonder mod (bf:v zelf dus) word ik automatish gedisconnect, dus heeft niks met mods te maken...

Seraph
11 november 2004, 11:32
Vorige maand ofzo had ik hetzelfde probleem maar heb toen pb geuptate en alles was terug in orde.
Gisteren is da dus teruggekomen...

En ge update pb via pbweb.exe?

The Crazy Noob
11 november 2004, 12:51
En ge update pb via pbweb.exe?
yep + manueel de .htm's gedownload maar die ware allemaal nog up-to-date...

Seraph
11 november 2004, 13:26
Reinstall al is geprobeerd?

The Crazy Noob
11 november 2004, 14:20
Reinstall al is geprobeerd?
nee, ik probeer eerst het prob op te losse zonder reinstall, maar aangezien het blijkbaar niet lukt zal'k reinstalleren...

edit:
:angry:#%:angry:£@*&^:angry:$%
reinstal net gedaan en da spul macheert nog altijd ni... :doh:

Seraph
11 november 2004, 16:15
Heb je een firewall?
Ping is naar telenet server;
Command prompt; c:\ping 195.130.132.156
Post je resultaat is.

The Crazy Noob
11 november 2004, 16:24
Heb je een firewall?
Ping is naar telenet server;
Command prompt; c:\ping 195.130.132.156
Post je resulataat is.
ja ik heb een firewall, maar die is goed ingesteld (anders zou ik ook niet met de server kunnen connecten en de map laden éh... soms kan ik zelfs nog enkele seconden spelen alvorens ik terug naar het beginscherm vlieg)

annyway: resultaat:

Pingen naar 195.130.132.156 met 32 byte gegevens:

Antwoord van 195.130.132.156: bytes=32 tijd=14 ms TTL=251
Antwoord van 195.130.132.156: bytes=32 tijd=36 ms TTL=251
Antwoord van 195.130.132.156: bytes=32 tijd=27 ms TTL=251
Antwoord van 195.130.132.156: bytes=32 tijd=16 ms TTL=251

Ping-statistieken voor 195.130.132.156:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 14ms, Maximum = 36ms, Gemiddelde = 23ms

Seraph
11 november 2004, 16:32
Laat anders eens iemand die al op de server zit kijken wat pb als message te melden heeft als je disconnect.

The Crazy Noob
11 november 2004, 16:41
Laat anders eens iemand die al op de server zit kijken wat pb als message te melden heeft als je disconnect.
als ik connect zie ik altijd 0 CVAR VIOLATIONS ofzo, dus da is toch goed denk ik
BTW als iemand wil connecten met de telenet-server ofzo, ff zeggen dan, dan zal ik een aantal keer connecte en kunde de pb-message enzo zien ... :help:

als iemand da zou wille doen, thx :bow:

btw ik ben "Golden V!brator" ( ... don't ask why :unsure: )

ohja, is er niet ergens een log waarin je kunt zien waarom je werd gedisconnect ofzo?

Seraph
11 november 2004, 17:08
Ik denk al dat ik weet waarom je disconnect word; log is in onder een andere nick. :)
Neem vietnamplayer als simpel voorbeeld.

[T-RAW]Freak
11 november 2004, 17:19
lol, gebanned? :D

Betwijfel het als ge die PB msg kunt zien, maar ge kunt proberen hé :)

The Crazy Noob
11 november 2004, 17:26
hetzelfde met een andere naam...

(muhahaha they can't stop the Golden V!brator !!! or can they?)

Seraph
11 november 2004, 17:36
Lol nee maar pb kickt ook op acsii code en dat uitroepteken deed me vermoeden dat het daaraan kon liggen of je kan idd gebanned zijn. Maar gebanned zijn van alle servers hmm. Dat kan maar dan zit je met een pb userguide ban op alle pb servers lol. Enigste oplossing; spel terug opnieuw kopen als dat waar is.

En freak een server message moet iemand anders zien, zelf kun je dat nooit zien. :p

The Crazy Noob
11 november 2004, 17:43
Lol nee maar pb kickt ook op acsii code en dat uitroepteken deed me vermoeden dat het daaraan kon liggen of je kan idd gebanned zijn. Maar gebanned zijn van alle servers hmm. Dat kan maar dan zit je met een pb userguide ban op alle pb servers lol. Enigste oplossing; spel terug opnieuw kopen als dat waar is.

En freak een server message moet iemand anders zien, zelf kun je dat nooit zien. :p
ik heb 3 maand zo kunnen spelen met een "!" in mijn naam, dus daaraan ligt het niet

ivm die pb-message: ik ga om 18.00u een paar keer connecten met de telenet server, als er iemand die pb-message dan ziet, gelieve dat hier ff te posten...

stelly
11 november 2004, 18:27
haha vibrator is gewoon een verboden woord op 90% van de servers :rofl:

The Crazy Noob
11 november 2004, 18:30
haha vibrator is gewoon een verboden woord op 90% van de servers :rofl:
ow... mja, 't is met een ! éh...

(komt trouwens van: "The Silver Bullet" maar da was te cliché dus heb ik er ne goude van gemaakt en de kogel een beetje uitgerokken en doen trillen en wa hebde dan? juist, ne v!brator... :unsure: )
btw, ben verget op server te gaan :shame:
ik ga nu een paar keer connecte en 'k zal 't om 19.00uur nog is doen, als iemand zo vriendelijk wil zijn...

edit:
hmm, ik heb ook is ne keer op een server waar geen pb was en zelf ook pb uitgevinkt geconnect en daar werd ik ook automatish gedisconnect + bij een andere server (ook zonder pb) kwam er eerst nog: "connection problems detected" op alvorens ik werd ge-disconnect... :help:

[T-RAW]Freak
11 november 2004, 19:15
wtf ...

kom @ 8 eens op telenet server ...

Zal daar zijn en zal er screens van nemen :)

The Crazy Noob
11 november 2004, 19:38
Freak']wtf ...

kom @ 8 eens op telenet server ...

Zal daar zijn en zal er screens van nemen :)
ik zal er aan probere te denke... ;) btw: thanks

edit: ik ga connecte, hopelijk bende daar...

[T-RAW]Freak
11 november 2004, 20:01
ik kom :)

The Crazy Noob
11 november 2004, 20:13
hebde SC kunne pakke van 't een of 't ander?

Btw, ik had eerst 2 x geconnect en den derde keer kon ik nog even spelen (chat volspammen met SC onder andere lol :D ) maar ik werd toch terug ge-disconnect, liegt dus niet aan naam zoals je al zei.
Daarnaa heb ik no geen stuk of 6x ge reconnect, maar telkens opniew naar beginscherm zonder ff te kunnen spelen...

edit: ik wou just terug gaan rejoinen, maar ik zag da ge al terug offline waart...

[T-RAW]Freak
11 november 2004, 20:14
ah toch ?

Ik dacht dat het lukte omdat je er zo lang opbleef ... Toen was je ineens weg, maar heb geen pb msg gezien hoor :s

The Crazy Noob
11 november 2004, 20:17
Freak']ah toch ?

Ik dacht dat het lukte omdat je er zo lang opbleef ... Toen was je ineens weg, maar heb geen pb msg gezien hoor :s
tja, daarvoor heb ik 2x geprobeerd en daarna ook nog eens 6x, dus zal het niet aan pb liegen, mss heeft het iets te maken met m'n connectie want voor ik erafvloog kreeg ik heel efkes ne "connection problems detected"-error...

[T-RAW]Freak
11 november 2004, 20:27
Cable aangeduid als connecter?

Seraph
11 november 2004, 20:32
Probeer is te connecten zonder firewall...

[T-RAW]Freak
11 november 2004, 20:34
en probeer is te formateren ? :D

Nee graptje, mss software matige FW? of 1tje in je router ?

The Crazy Noob
11 november 2004, 21:49
- ik heb lan/TI aangeduid (betere ping naar 't schijnt), zal ook is met cable proberen;
- connecte met firewall uitgeschakeld zal'k morge is porberen;
- softwarematige FW heb ik maar is goed ingesteld en router heb ik niet...

gamer1
12 november 2004, 15:44
Ik heb sinds een tijdje ongeveer een gelijkaardig probleem. Ik krijg nl. ask ff aant spele ben een (lange) tijd connection problems en 9/10 keer ben ik dan disconnected.
Ik heb al verscheidene kere reinstall gedaan, kheb gister zelfs format c gedaan maar t blijft. Kga ook es wa zoeke na instellinge die mss nie goed zijn. Zou router ook probleem kunne geve?
(kheb die altijd al gebruikt en nooit probs gehad)

oh ja, as m weer es uitgevalle is en ik ga trg naar windows zie ik da msn af- en zelf trg aangemeld is.
Ligt mss aan tn verbinding?

Seraph
12 november 2004, 16:04
Msn kan de oorzaak zijn, zie dat je alle chat proggy's zoals mIRC, msn, isq etc... af heb staan. Dat doe je best bij eender welk online spel dat je speelt. :)

gamer1
12 november 2004, 16:11
ah, maar daarvoor had ik ook altijd msn en mirc opstaan en da gaf nooit probleme, das echt heel plots gekome. Kschakel norton wel meestal uit en anti spyware programma's ook.

The Crazy Noob
12 november 2004, 16:17
als je msn ook is afgemeld enz. dan zal gewoon uw internet ff uitgevallen zijn...

gamer1
12 november 2004, 16:21
Dacht ik ook al aan, maar niet alles waarvoor ge verbinding nodig hebt valt uit(teamspeak en mirc bv). Allee da deze mee uitgevalle ware is nog maar 1 keer geweest. Msn meldt zich ook vanzelf trg aan :s kweenie of da nrmaal is, kvond het ma vreemd. Zou het dan toch mn telenet verbinding kunne zijn die niet (goed) bolt?
Dan zalk es moete belle, die kunne da wrs toch zien e.

The Crazy Noob
14 november 2004, 10:47
niemand oplossing voor mijn probleem? :sad:

gamer1
21 november 2004, 23:37
en mss ook voor t mijne :p, kheb mn ip es vernieuwt wie weet gadet nu trg wel
suggesties blijve welkom

Xplod
22 november 2004, 05:03
Kan je nu eens eindelijk vertellen met welke Firewall je werkt :ironic: ,... je zegt wel dat hij juist ingesteld staat,... ben je daar wel echt zeker van :confused:
Als je bvb. ZoneAlarm Free gebruikt,... dan moet je ervoor zorgen dat in Program Control ALLES groen gevinkt staat bij BF Vietnam.exe .
Je game moet ook kunnen als server werken,.... anders blokkeert/freezed je game na een klein minuutje gamen en ook steeds vooraf met een melding "Warning Connection problems Detected"

The Crazy Noob
22 november 2004, 20:59
Kan je nu eens eindelijk vertellen met welke Firewall je werkt :ironic: ,... je zegt wel dat hij juist ingesteld staat,... ben je daar wel echt zeker van :confused:
Als je bvb. ZoneAlarm Free gebruikt,... dan moet je ervoor zorgen dat in Program Control ALLES groen gevinkt staat bij BF Vietnam.exe .
Je game moet ook kunnen als server werken,.... anders blokkeert/freezed je game na een klein minuutje gamen en ook steeds vooraf met een melding "Warning Connection problems Detected"
Ik werk met Norton Personal Firewall 2004 en da staat perfect ingesteld, werkte vroeger ook als de fw aanstond en als'k 'm afzet werkte het ook niet

maar toen ik het terjuist getest had, werkte het precies terug, morge is checken... nu ff leren voor Engels ... :unsure:

:offtopic: s2b is pissing me off :angry: