PDA

Volledige versie bekijken : [hom] The Fluff - Bromelia / Dreams Of Hope (trance)

TRFluffy
4 november 2004, 00:57
Twee "Nieuwe" Homemade Tracks van me!

--- Bromelia ---
Duur: 8:22
Grootte: 9,41MB
Formaat 192kbps OGG
Genre: Trance
Werkuren: ik weet het niet maar verdomme het heeft lang geduurd!
Eigen mening: lekkere track die wel -iets- heeft...
Gebruikte gear: FL Studio 4.0, Albino VST 1.2
Inspiratie: Markus Schulz Coldharbour Sessions 2004
Link: http://home.scarlet.be/~pin69975/The_Fluff_-_Bromelia.ogg

--- Dreams Of Hope ---
Eigenlijk is dit een remix van een oud nummer (een jaar oud) van me, met m'n huidige skillz dan...
Duur: 7:39
Grootte: 9,25MB
Formaat 192kbps OGG
Genre: Trance
Werkuren: cho, wel een tijdje zo meer dan 10 ;)
Eigen mening: Het origineel trok op de ballen, dit vind ik lekker. Eerst ging ik er nog (No Hope At All Remix) zetten maar de eerste versie hebben jullie nooit gehoord dus laat ik het maar, en het is ook niet nodig. ... Er is altijd hoop :p
Gebruikte gear: FL Studio 4.0, Albino VST 1.2
Inspiratie: Originele track van me van een jaar geleden. Een gevoel van hoop. Markus Schulz Coldharbour Sessions 2004
Link: http://home.scarlet.be/~pin69975/The_Fluff_-_Dreams_Of_Hope.ogg

TRFluffy
4 november 2004, 15:34
allez? geen reacties :'(

Tomke100
4 november 2004, 17:24
Deleted

TRFluffy
4 november 2004, 17:27
kan geen mp3 uploade op scarlet webspace

TRFluffy
4 november 2004, 20:40
niemand???? :'(

SlashDotCom
4 november 2004, 20:42
niemand???? :'(

jawel hoor :D
Kvind et schone liekes :niceone:
Weinig op aan te merken.

Keep it up :applause:

Grtz

jerre555
4 november 2004, 22:32
heel nice hoor :), supersjeik :), ik moe echt ook wel es lere werke me fruityloops :), heb er int begin es mee gesukkeld mor kon er de klote van, en was nog geen dj dermee :)
nice work :niceone:
Grtz Jeremy

TRFluffy
9 november 2004, 23:01
allezz??? :'( dit is kut... kvind pers deftige liedjes, en nu krijg ik er geen reacties op tegenover wanneer ik iets kut post :s

Ether
10 november 2004, 10:44
Zal vanmiddag eens luisteren fluffy :)

Heb nu helaas geen tijd meer, moet subiets vertrekken naar school, zal deze middag zeker eens commentaar posten :)

Peke
11 november 2004, 12:54
yoo,

net beluistert en t zit lekker in elkaar,
die geluidjes zen vree nice, wel plezant om te luisteren, enkel vink spijtig dat er ni echt een climax is, alé khem da toch gere nen echte climax dus :)
vor de rest goei lieke(khem ook al enkele mixen van u beluistert en kvind ze eigelijk allemaal goe :applause: :niceone:

Ether
11 november 2004, 13:05
Juist bromelia gehoord, en kmoet zeggen, nie slecht :) Melodietje vinnek wel mooi gedaan enzo :)
ken der technisch nie zo veel van, maar kga toch proberen 2 opmerkingen te geven :)

1/ Zoals peke al zei, je zou moeten proberen der een climax in te steken, dunno hoe je dat kan doen, maar moet toch mogelijk zijn, niet?

2/Mss die synth van je melodie (hopelijk drukkek me goed uit :p) iets minder hoog zetten van toon?

Vo de rest, heel goed werk fluffy!! :niceone:

eL_M@s
11 november 2004, 15:13
kzal ier ook men mening nog nekeer geve seh...

Bromelia: Sound vinnek idd nice, de strings int begin zijn lekker. Nogal'dark', wak zeker geen probleem vind. Daar zijde beke originele toer mee opgegaan, veel vindt ge da tegenwoordig nimeer. De track zou gemakkelijk in 1 vd Cold harbour mixkes kunne ingemixt worde. De overgang juist voor de 3e minuut vinnek persoonlijk iet minder geslaagd. Die 'bells'-achtige sounds vinnek gewoon ni zo denderend klinke, een beetje te koud en ni 'gesteund'. Ene keer als de strings er terug bijkome klinkt da al heel wa beter. Imo, had ge daar beter, zo een string late doorlope, ma op 1 toon, en dan terug u originele strings erbij gevoegd. Laatste opmerking over deze: Kdenk da u intro wa langer had moge zijn, en wa meer 'breakpunte' moge hebbe, zoda inmixe wa makkelijker is.

Conclusie: Kvind de track zeer geslaagd, beke melancholisch (waark zeker van hou), een paar puntjes kunne nog verbeterd worde, ma das rap op te losse denk ik? En voornamelijk: tklinkt eg coldharbour! (nieuwe term mss? :p)

Dreams of hope: Klinkt volgens mij zelfs nog stukske professioneler als Bromelia. Goed gebruik van Bass-lines (ni te fel op de voorgrond, maar ondersteune de synths zeer goed). Persoonlijk had ik de melodie nog wel een andere twist gegeve (opt laatste vant melodie, ipv naar omhoog, naar omlaag, kweet daar zijde ni veel bij, ma kan ni anders uitlegge). Op een bepaald moment, kome de 2 melodies same, wa ni eg een samenhangend geheel geeft, op 3min 30 bvb. Mss daar beter the sound wa veranderd, of andere manier gebruike voor het melodie te implementere? of een meer op voorgrond of achtergrond brenge. Kweeni, maar daar zouk toch nog verandering in brenge.

Bromelia is voor mij de betere van de 2 tracks, maar als ge Dreams of hope nog ewa zou aanpasse, zal ik mss men mening moete herzien ;)

greetz