PDA

Volledige versie bekijken : Lethal Ivo (hard trance/style )

AsparraguZ
1 november 2004, 11:59
lo

hier een nieuwe Homemade van mij :cool:
weeral een Edit op een ander nummer , deze keer is het van Lethal industrie :)

het is gemaakt voor een vriend die wij soms little Ivo noemen ( hij heet niet Ivo , maar hij lijkt op een Ivo :unsure: )
vandaar dus lethal Ivo :cool:

Gear : FL + Vst's hoofdzakelijk V-station en Vanguard
Duur :6 min. 11 sec.
werktijd : weet nie goe +- 10 uur
eigen mening : ik vindem nie slegt :)

N-JoY :music:

http://www.users.skynet.be/am264968/Lethal%20Ivo.mp3

TRFluffy
1 november 2004, 12:36
meer variatie in percussie, ma voor de rest nie slecht :) zeker nie :)

jerre555
1 november 2004, 12:42
kvin persoonlijk wel goed, maar niet da ze de melodie moete stele van een ander lieke, wat hier het geval is, kheb da al vaak gehoord, mjah voor de rest, wel goed, en beke meer variatie in begin

[deleted]
1 november 2004, 13:12
[deleted]

Monstertruckdri
1 november 2004, 13:13
uwen trip trough morrowind was ongelooflek beestig dus ben ik curieus...

edit: vind het zeker geslaagd,vind het begin ook goed,zit genoeg variatie in,kleine dingskes,ma das juist goe,moet ni te overdreve zijn of ge krijgt ne mesthoop van allerlei geluid. kvin het weer een pareltje! :niceone:

Forza
1 november 2004, 16:11
Listening

Dreamchaser
1 november 2004, 19:44
ik hoor lethal industry niet graag, maar heb toch maar es geluisterd. Geen slecht remixke, mag idd wa meer variatie in percussie, maar persoonlijk stoort het mij zo fel niet. Zitten paar goede variaties op de melodie tussen (tussen de 2 refreintjes). Het klinkt wel professioneel (goed gemasterd).

KiPpIe
1 november 2004, 20:05
ik vond het over het algemeen wel goed, trok soms misschien toch wel juist iets te veel op de originele lethal industries, maar over't algemeen wel redelijk vernieuwend.
Melodiekes tussenin zijn ook wel goed gedaan.

Natuurlijk vond ik 't kot anthem nog altijd beter :p

AsparraguZ
2 november 2004, 09:37
dankuwel :cool:

ik heb de percusie bewust zo gehouden,
met veel percusie ga je een bepaalde groove in het nummer brengen
en krijg je soms een zweverig gevoel , wat ik absoluur wou vermijden ;)
toch zitten in deze track zo'n 15 tal percusie samples verwerkt...
het zijn de kleine dingetjes waar het om gaat :)

Liquid LP
2 november 2004, 13:12
ge kende m'n mening al e. 't eindresultaat is echt vetjes!
maar ik zou liever nog is een melo'ke horen da uit het diepste van uw hersenkronkels opgeborreld is gekomen :D
maar echt sterk bezig. veel succes trouwens met de gitaar, en thx voor de samples ook e :)

Liquid

Bastaspast
28 november 2004, 21:26
sorry voor het oprakelen van deze topic
maar als je aan dit liedje begonnen bent hoe heb je dan de melody bar van lethal industry gemaakt, puur op gevoel of zoek je zoiets op met google ofzo ... want ik zou ook wel ies een remix wille make van een of ander nummer, maar zelfs een melodie nabootse, wtf lijkt me moeilijk

ge hebt da bv ook eens met calabria gedaan dacht ik

grtz B

Dreamchaser
28 november 2004, 21:36
sorry voor het oprakelen van deze topic
maar als je aan dit liedje begonnen bent hoe heb je dan de melody bar van lethal industry gemaakt, puur op gevoel of zoek je zoiets op met google ofzo ... want ik zou ook wel ies een remix wille make van een of ander nummer, maar zelfs een melodie nabootse, wtf lijkt me moeilijk

ge hebt da bv ook eens met calabria gedaan dacht ik

grtz B

als je bestaande nummertjes wilt remixen en je kan geen noten herkennen (zoals ikzelf) dan zoek je gewoon best een midifiletje op het net en je hebt de noten (of een ringtone maar dan is het natuurlijk maar een kort fragmentje).

AsparraguZ
1 december 2004, 14:09
euhm
ik heb nog nooit een midi gebruikt :)
alles is puur op gehoor...als ik klasieke stukken zoals in adagio namaak doe ik ook alles op gehoor ;)
ik vind dit niet moeilijk...maar er zijn veel mensen die zeggen dat dit gewoon muzikale aanleg is :)

Desperatozz
1 december 2004, 14:40
idd ... ode aan asperge :D

zo doe ik da ook trouwens ... gehoor owns :D

ma als'k es iemand moet helpen met een melodie'ke in midi te zetten ... ik ben altijd in et weekend ter uwer beschikking ;)

AsparraguZ
1 december 2004, 14:47
zo ziet ge maar
ik ben nie den enigste :)

djsmokie
13 december 2004, 21:30
nekeer da ge de eerste noot hebt gaat da meestal wel snel om een melodieke na te maken. gewoon wa prullen. na een tijdje lukt dit bijna vanzelf :).

Grtz