PDA

Volledige versie bekijken : ipods goedkoper in november?

SimiC
31 oktober 2004, 12:28
ik hoorde van iemand dat de ipods (of mini's) begin november goedkoper zouden worden. Weet iemand daar ook van? Naar hoeveel zou da dan in prijs verlagen?

xbox
1 november 2004, 17:34
ik hoorde van iemand dat de ipods (of mini's) begin november goedkoper zouden worden. Weet iemand daar ook van? Naar hoeveel zou da dan in prijs verlagen?
Ik denk niet bepaald die goedkooper gaan worden. De mini is net uit de introductiephase en komt nu in de groeiphase, dus de verkoop kom op kruissnelheid en de prijs zal niet zakken tot hij in de reipheidsphase komt en dat is nog even waarschijnlijk

Cheerz

Philippe

NeFerMeTu
1 november 2004, 18:22
En er zijn net weer nieuwe modellen uit, dus denk echt niet dat ze de prijs nu nog gaan laten zakken.
Misschien komen er rond kerstmis weer extra promoties ofzo, dan zetten ze hun best verkopende producten toch extra in de verf.

Gizz
4 november 2004, 14:28
Duurste prijs die je voorlopig hebt is 320 Euro voor 4 GB versie en goedkoopste 269.95 Euro (Dreamland onder andere). Prijs zal voorlopig nie tdalen. Iedereen koopt em dus geen reden.

PS: Weet iemand ook Itunes voor windows 98 ergens te vinde?

de fitnessbonk
4 november 2004, 15:22
PS: Weet iemand ook Itunes voor windows 98 ergens te vinde?

http://www.5star-shareware.com/Music/MultimediaPlayers/itunes.html

GhO$T
4 november 2004, 22:08
Ik denk niet bepaald die goedkooper gaan worden. De mini is net uit de introductiephase en komt nu in de groeiphase, dus de verkoop kom op kruissnelheid en de prijs zal niet zakken tot hij in de reipheidsphase komt en dat is nog even waarschijnlijk

Cheerz

Philippe
ben jij een fransman ofzo :wtf: ; as ge ne vlaming zijt moet echt wel beschaamd zijn voor uzelven as ge zo'n kemels schrijft :doh:

die Ipod lijkt altijd maar populairder en populairder te worde, nu ook bij mense die er minder van kenne waar vroeger mp3 spelers met harde schijf enkel gekend waren bij pc-freaks zeg maar...
mss dat er een kleine prijsaanpassing komt om nog meer het brede publiek aan te spreke maar veel zal het niet zijn want de verkoop draait nog altijd goe met de huidige prijs dus hebbe ze nog niet veel redenen om te gaan zakken, tenzij ze echt wel een ijzeren greep willen op de hele markt dan moete ze een spectaculaire prijsdaling doen en zal iedereen er echt wel opvliegen, maar ik zie da niet direc gebeure

Dodgey
4 november 2004, 22:47
ze hebben nu al een ijzeren greep op de markt... :) ze kunnen de vraag naar ipods amper bijhouden (ik wacht al 3 of 4 weken op de mijne :angry: ) dus de prijs omlaag doen zou echt dom zijn...

Oser
5 november 2004, 00:59
jep, ik kan ook goedkoop aan die dinge gerake (verkoop ze voor 235 nieuw met jaar garantie) en ik moet er ook meer dan een maand voor wachte soms...

ipod zit op dit moment met een productieprobleem (citaat van de kerel van wie de ipods/gsms kome..)

whitefuzz
14 november 2004, 14:38
mja wa ge ook doet haalt em gewoon nie bij oser
tis een kind dat geen manieren heeft en totaal geen betrouwbare handelaar
k heb er zelf 2 ipods gekocht
3 MAAND moeten wachten
verkeerde ipods gelevert
dan niks meer van zich laten horen...

hoe dan ook haalt em erges in ne winkel of zo ma blijft zo ver mogelijk weg van oserke

Oser
14 november 2004, 14:45
ik heb dit ook ni gewild hé... en u broer heeft de ipod opegemaakt en goedgekeurd en dan pas betaald...
kem derna ng gehoord of docks nog te levere zijn ma da ging ni...

het ging over da hij een 3egeneratie had besteld, en ik kreeg een 4e aan, en da haddek pas bij levering door, maar zijn broer heeft ze genome...
ik spreek altij af me klante, dus assek je bedrieg, of een andere gsm zou geve, neem het ni aan en betaalt ni hé :s ma dit is het enigste probleemgeval ik had tot hiertoe, sry whitefuzz, ma kwil ook geen verlies gaan make omdak u goedkoper een ipod lever.

en die 3maand, apple-ipod heeft een productieprobleem, kzegget ni vo nix

makey
16 november 2004, 20:55
En waarom geen Archos Gmini XS200 als alternatief?

20GB - 120gram - 7,6cm x 5,9cm x 1,9cm

misschien niet zo flashy qua looks als de ipods, maar straalt voor mij toch zeker degelijkheid uit

en 'k ben hem tegen gekomen voor 289€

whitefuzz
17 november 2004, 16:03
ik heb dit ook ni gewild hé... en u broer heeft de ipod opegemaakt en goedgekeurd en dan pas betaald...
kem derna ng gehoord of docks nog te levere zijn ma da ging ni...

het ging over da hij een 3egeneratie had besteld, en ik kreeg een 4e aan, en da haddek pas bij levering door, maar zijn broer heeft ze genome...
ik spreek altij af me klante, dus assek je bedrieg, of een andere gsm zou geve, neem het ni aan en betaalt ni hé :s ma dit is het enigste probleemgeval ik had tot hiertoe, sry whitefuzz, ma kwil ook geen verlies gaan make omdak u goedkoper een ipod lever.

en die 3maand, apple-ipod heeft een productieprobleem, kzegget ni vo nix

ge moet nie doen of ge enige moeite doet manneke
ge hebt gewoon niks meer van u laten horen
net als in de 3 maand voorafgaande moeten wij achter u aan zitten en eindeloos bellen en smskes sturen als we iets info willen hoe t nu zit
enneuh ge moet nie doen of ge veel goedkoper zijt
als we m in de fnac gekocht hadden hadden we niet veel meer betaald
nu dat we nog es extra die cradle en t taske hebben kunnen kopen heeft het veel te veel gekost naar mijn goesting...
nuja
ik weet goed genoeg da gij er nie van wakker gaat liggen
ik ook ni maar ga er toch geniet uit halen de mensen te waarschuwen voor uw "wandaden" lol

xbox
17 november 2004, 17:12
ge moet nie doen of ge enige moeite doet manneke
ge hebt gewoon niks meer van u laten horen
net als in de 3 maand voorafgaande moeten wij achter u aan zitten en eindeloos bellen en smskes sturen als we iets info willen hoe t nu zit
enneuh ge moet nie doen of ge veel goedkoper zijt
als we m in de fnac gekocht hadden hadden we niet veel meer betaald
nu dat we nog es extra die cradle en t taske hebben kunnen kopen heeft het veel te veel gekost naar mijn goesting...
nuja
ik weet goed genoeg da gij er nie van wakker gaat liggen
ik ook ni maar ga er toch geniet uit halen de mensen te waarschuwen voor uw "wandaden" lol
het is genot i.p.v geniet :p
ha gelukkige ik, ik wou eerst nog van deze ket een iPod kopen, maar tzijn er van G3 dus moest ik die ni hebben.

Oser
18 november 2004, 20:28
hij heeft er van G4 gekrege...

jawel, kheb wel nog moeite gedaan, kem nog gaan hore bij hem en hij kon er nix meer aan doen, sry.. tspijt me, kwou da ook ni hé

whitefuzz
19 november 2004, 22:22
hij heeft er van G4 gekrege...

jawel, kheb wel nog moeite gedaan, kem nog gaan hore bij hem en hij kon er nix meer aan doen, sry.. tspijt me, kwou da ook ni hé

mm mm
wij wouden da hier ook nie...
wees dan schappelijk en deel de kosten door 2 das het eerlijkste

en van uw moeite das onzin
ge laat gewoon niks meer horen...
tis echt nie veel moeite van eens een smske te tippen eh...