PDA

Volledige versie bekijken : Probleem!

EA lover
30 oktober 2004, 19:41
Ik heb dus de officiele Call of duty en ik heb net United Offensive gekocht. Steek het schijfje erin en klik op install. Installer loopt en dan geeft hij een error dat hij geen valif installation of call of duty kan vinden. Als ik op OK klik dan stopt hij. Maar het spel staat duidelijk op mijn pc. Weet iemand wat ik nu moet doen??

EA lover
30 oktober 2004, 20:14
Oké ik krijg nu de installatie wel , maar als hij vraagt om cd2 en ik steek die erin dan komt altijd het schermpje om cd2 er in te steken terwijl die er in steekt.

Davion
31 oktober 2004, 00:04
'Ok' klikken ?

btw verwijder u CoD volledig (dus ook int register alles) dan reboot en dan Installen zou moetten gaan...

EA lover
31 oktober 2004, 07:08
Ik klik altijd op OK maar dan komt dat schermpje altijd terug. Kan iemand mij eens de mappenstructuur zeggen van cd2 dan kan ik die miss wijzigen als het daaraan ligt.

EA lover
31 oktober 2004, 07:21
Hij blijgt altijd bij dit bestand hangen : hunkusage.dat dat ongeveer 3 KB groot is. Kan iemand dit eens controleren op zijn cd2.

EA lover
31 oktober 2004, 07:28
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. ALs ik bij cd2 het bestandje autorun wil openen zegt hij altijd : Error installation Failed. Kan het zijn dat daardoor de installatie met cd2 niet verder begint?
Zou iemand mij dat willen mailen of mij een pm willen sturen alstublief

EA lover
31 oktober 2004, 09:51
Kan niemand mij helpen?? Ik krijg altijd die fout melding en ik an het niet meer naar de winkel doen want ze nemen het daar niet meer aan.

EA lover
31 oktober 2004, 10:04
kan het zijn dat die mijn cd-vind? Want ik heb c,d als harde schijf en E,F als cd stations. En dat hij alleen da mor zoekt op d schijf?

massief
31 oktober 2004, 10:21
Doe es wat davion zegt

EN GEBRUIK EEN EDIT KNOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Featherfoot
31 oktober 2004, 10:27
Volg gewoon Davion zijn methode. Heeft bij mij ook gewerkt.
En ik ga geen bestandjes doorsturen waarvan het probleem vrij simpel op te lossen is.
En gebruik ffs de edit knop. Nu is de postcount al weg, nu wordt er nog gespamd tege de hel op

massief
31 oktober 2004, 10:30
idd die 7even posts konden er ook 2 geweest zijn :crazy:

Davion
31 oktober 2004, 11:00
ff verduidelijken:

Dus ge runt de Uninstaller van CoD en ge zorgt dat ook u map (vb. C:/Program Files/CoD ) weg is..., dan doedde start -> Uitvoeren 'regedit' (PAS OP: NIET ZOMAAR KLAKKELOOS ALLES VERWIJDEREN!), ga naar het menu bewerken in de regedit en zoek op Activision, nu gade daar een paar mapkes van vinden, indien er in de map Activision alleen CoD/CoDUO staat moogde heel die map Activision verwijderen, druk op F3 op verder te laten zoeken naar de volgende map..., zoek dan ook eens op Call of Duty..

Na dit herstart ge u PC..., nu gade kijken naar waar de CoD folder stond, normaal is die weg, indien niet, verwijderen, check ook et register of er nog overblijfselen van CoD zijn, normaal niet...

Nu kudne beginnen met de install van CoD, zorg wel dat u CD's proper en krasvrij zijn...