PDA

Volledige versie bekijken : winkel leuven

Shalie
25 oktober 2004, 21:09
Kzoek ne winkel in leuven waar ik de radeon9800pro kan kopen.
In de fnac ebben ze hem nie, en de Exell was dicht dajust, dus da wetek nie.

X-BoRn
25 oktober 2004, 21:11
Kzoek ne winkel in leuven waar ik de radeon9800pro kan kopen.
In de fnac ebben ze hem nie, en de Exell was dicht dajust, dus da wetek nie.

loveno al geprobeerd? www.loveno.be veruit de goeiekoopste in leuve, en NOOIT bij exell gaan die vrage VEEL teveel :)

Shalie
25 oktober 2004, 21:26
A thx, diene winkel konnek nie.
Daar ebbe ze em voor 225 euro, kga der morgen al achter ze :niceone:

XYRIS
25 oktober 2004, 23:24
Loveno DUUUR => beetje verder in Wijgmaal kern (wel zoeken ze ligt in woonijk is supper kleine "winkel"

www.COMPUSQUARE.BE

X-BoRn
25 oktober 2004, 23:30
Loveno DUUUR => beetje verder in Wijgmaal kern (wel zoeken ze ligt in woonijk is supper kleine "winkel"

www.COMPUSQUARE.BE

hmm, ik pak 2 dingen en ik vergelijkte, en bij u winkel ware ze duurder...

trust me, loveno is echt goeiekoop voor 3/4 van de dingen die ze verkopen

XYRIS
25 oktober 2004, 23:36
LOVENO http://www.loveno.be/?page=shop/flypage&product_id=7257&category_id=c36f6464560f9e5bb5c510bb41104a74&=

COMPUSQUARE http://www.compusquare.be/details.aspx?id=2630

*KUCH* als dat de moeite al niet is

In sommige "standaard" dingens zijn ze evengoedkoop maar 3/4 niet hoor!

Lennerd
25 oktober 2004, 23:37
www.netsquare.be is nog goedkoper ;) is op naamsesteenweg (vlak aan naamsepoort)

goedkoper dan loveno en goedkoper dan compusquare... staat er op de site en prijs duurder dan bij loveno, dan mail je ff en de prijs wordt aangepast... ook voor onderdelen die niet op de site staan. Netsquare raakt aan quasi alles

X-BoRn
26 oktober 2004, 00:39
LOVENO http://www.loveno.be/?page=shop/flypage&product_id=7257&category_id=c36f6464560f9e5bb5c510bb41104a74&=

COMPUSQUARE http://www.compusquare.be/details.aspx?id=2630

*KUCH* als dat de moeite al niet is

In sommige "standaard" dingens zijn ze evengoedkoop maar 3/4 niet hoor!

excuseer, kheb alles is heel goe bekeken (stuk of 20 verschillende willekeurige dingen, en ge hebt gelijk :) maar in leuve zelf is loveno toch allesin één van de goedkoopste

Shalie
26 oktober 2004, 09:18
Bij netsquare ebben ze de 9800 pro nie
Bij compu-square is em 222.8 euro
bij loveno 225 euro

Ma bij compu-square moedet nog bestellen en derop wachten en tis dan nog ver fietsen voor mij ;)
Kga sebiet is na loveno.
Toch merci voor de info

Lennerd
26 oktober 2004, 09:22
heb je vraag gestuurd ivm 9800 pro naar netsquare?

Shalie
26 oktober 2004, 09:24
heb je vraag gestuurd ivm 9800 pro naar netsquare?

Nee, ma kdenk nie daze die nog gaan binnenhalen, nu me die nieuwe radeon kaarten

Lennerd
26 oktober 2004, 09:27
als je nog dagje kunt wachten met de aankoop dan zal ik straks is navragen of hij ze kan hebben (ik zit er elke dag dus no problemo om iet te vrage), maar jij moet het wete natuurlijk en anders stuur je maar naar info at netsquare dot be

Shalie
26 oktober 2004, 09:32
als je nog dagje kunt wachten met de aankoop dan zal ik straks is navragen of hij ze kan hebben (ik zit er elke dag dus no problemo om iet te vrage), maar jij moet het wete natuurlijk en anders stuur je maar naar info at netsquare dot be

Da moogde doen, en vraag dan ook is wanneer die dan zou binnenkomen :niceone:

EdMeister
26 oktober 2004, 09:36
Voor die €2 verschil zou ik toch het geduld niet kunnen opbrengen... ;)

Lennerd
26 oktober 2004, 09:49
ok ik doe dat sewwes...

Lennerd
26 oktober 2004, 12:50
zoals beloofd heb ik het gevraagd... netsquare voert die kaartjes niet meer in door leveringsproblemen... de winkels die ze nu nog hebben hadden deze in voorraad, anders niet meer leverbaar

Shalie
26 oktober 2004, 12:51
Ok bedankt, dan ganek strax is naar loveno

Loveno
26 oktober 2004, 16:49
Wij hebben de Radeon 9800 Pro normaal steeds op stock... ze verkopen echter gigantisch snel, we zitten weer door onze voorraad, eind deze week of vlak na het weekend komt er terug een grote lading binnen, best wel reserveren via de webshop want hier is ook al bijna de helft weer van verkocht...

Loveno heeft bij de allerscherpste prijzen... we zijn nooit ofte nooit duur. Maar idd sinds kort zijn er twee nieuwe concurrenten die per se ten allen tijde net effe onder de prijs willen duiken :D Wij verkiezen echter om een onafhankelijke koers te varen zonder steeds de mosterd elders te gaan halen, daarenboven is "de laagste prijs" niet het enige verkoopsargument dat we kunnen bieden: wil je snelheid, zekerheid en betrouwbaarheid (wij bestaan ondertussen al bijna vijf jaar), dan zit je bij ons zeker goed ;)

faselna
26 oktober 2004, 17:12
Wij hebben de Radeon 9800 Pro normaal steeds op stock... ze verkopen echter gigantisch snel, we zitten weer door onze voorraad, eind deze week of vlak na het weekend komt er terug een grote lading binnen, best wel reserveren via de webshop want hier is ook al bijna de helft weer van verkocht...

Loveno heeft bij de allerscherpste prijzen... we zijn nooit ofte nooit duur. Maar idd sinds kort zijn er twee nieuwe concurrenten die per se ten allen tijde net effe onder de prijs willen duiken :D Wij verkiezen echter om een onafhankelijke koers te varen zonder steeds de mosterd elders te gaan halen, daarenboven is "de laagste prijs" niet het enige verkoopsargument dat we kunnen bieden: wil je snelheid, zekerheid en betrouwbaarheid (wij bestaan ondertussen al bijna vijf jaar), dan zit je bij ons zeker goed ;)

Jullie zijn idd niet zo duur maar www.tones.be is toch nog goedkoper .

VB asus x800xt kost bij jullie 640€ en bij tones 600€ is toch 40€ verschil en de moeite om naar daar te gaan :)

Indien je mij die kaart aan 600€ laat mail me dan en koop ze bij jullie ;)

dia@pandora.be

X-BoRn
26 oktober 2004, 17:34
tones is grotendeels wa goedkoper maar is danweer gans in mechelen, en echt fameus is het daar ook ni zo ze, kben al bij véél verschillende winkels geweest en ik verkies toch loveno, aleen de openingsuren steken nogwa tege maar daar komt wel verandering in :)

faselna
27 oktober 2004, 00:34
tones is grotendeels wa goedkoper maar is danweer gans in mechelen, en echt fameus is het daar ook ni zo ze, kben al bij véél verschillende winkels geweest en ik verkies toch loveno, aleen de openingsuren steken nogwa tege maar daar komt wel verandering in :)

Wa goedkoper wel stel is een systeem samen dan zal je zien dat je een pak geld bespaard :)

Maar Loveno is buiten dat hij iets duurder is een zeer toffe winkel en goede service .

Ben daar ook klant mijn VGA kaart en TFT komt van bij hun maar die prijzen waren bijna gelijk aan die van tones .

X-BoRn
27 oktober 2004, 00:58
Wa goedkoper wel stel is een systeem samen dan zal je zien dat je een pak geld bespaard :)

Maar Loveno is buiten dat hij iets duurder is een zeer toffe winkel en goede service .

Ben daar ook klant mijn VGA kaart en TFT komt van bij hun maar die prijzen waren bijna gelijk aan die van tones .

ik koop meestal van verschillende winkels alsek een systeem samenstel, omdat er altijd wel iets bij een ander goedkoper is :p

Loveno
27 oktober 2004, 15:28
Jullie zijn idd niet zo duur maar www.tones.be is toch nog goedkoper .

VB asus x800xt kost bij jullie 640€ en bij tones 600€ is toch 40€ verschil en de moeite om naar daar te gaan :)

Indien je mij die kaart aan 600€ laat mail me dan en koop ze bij jullie ;)

dia@pandora.be

Pfft het is makkelijk goedkoop zijn in producten die niet leverbaar zijn... de vraag is: kan Tones de Asus X800 XT VIVO ook effectief leveren aan 600 EUR? Ik heb er sterk mijn twijfels over...

Je moet trouwens "the big picture" bekijken hé, je kan altijd één of enkele producten vinden die goedkoper of duurder zijn bij de één dan bij de ander. Tones vraagt bv. 50 EUR voor assemblage plus 15 EUR installatie software, wij doen dat voor slechts 30 EUR alles inbegrepen (assemblage & testen & installatie van alle software die aangekocht wordt & alle updates worden gedaan). Da's minder dan de helft hé?!

Is Tones dan opeens duur? Neen toch... Ik denk dat we over het algemeen mogen stellen dat de prijzen zeer dicht bij mekaar liggen en dat we globaal gezien even goedkoop zijn :)

Loveno
27 oktober 2004, 15:30

Thanks ;)
De openingsuren gaan inderdaad nog uitgebreid worden, don't worry :)

piotke
27 oktober 2004, 16:23
Thread starter zijn probleem is opgelost, deze gaat dicht omdat er anders gezever van komt, ik voel het al ;)