PDA

Volledige versie bekijken : afstandsbediening voor pc

Indieanus
25 oktober 2004, 21:37
Hey, ik zoek een afstandsbediening voor pc (laptop) waarmee je winamp, windowsmediaplayer, bsplayer enz mee kan opstarten en bedienen. De pc uitschakelen zou ook superhandig zijn(kwestie da ge van uit u bed ne film kunt bezien en pc nog afzetten ook ;-) ).

Bestaat dit eignelijk? want ik heb wel al wat gegoogled (ma met smallband is da ni zo easy ;-) ) ma de uitleg er bij was ni altijd even degelijk.

En heeft iemand hiermee ervaring. tia

mercikes!

ThEScReW
25 oktober 2004, 21:54
Hey, ik zoek een afstandsbediening voor pc (laptop) waarmee je winamp, windowsmediaplayer, bsplayer enz mee kan opstarten en bedienen. De pc uitschakelen zou ook superhandig zijn(kwestie da ge van uit u bed ne film kunt bezien en pc nog afzetten ook ;-) ).

Bestaat dit eignelijk? want ik heb wel al wat gegoogled (ma met smallband is da ni zo easy ;-) ) ma de uitleg er bij was ni altijd even degelijk.

En heeft iemand hiermee ervaring. tia

mercikes!
Zo heb ik er wel één liggen :-)

Zoeken eens naar ATI REMOTE WONDER

« ei »
25 oktober 2004, 21:57
Wat kost zo'n speeltje ongeveer? :)

ThEScReW
25 oktober 2004, 21:59
Wat kost zo'n speeltje ongeveer? :)

Nieuw in de VS : 49 Dollar.
Misschien verkoop ik de mijne wel, in perfecte staat.Tis te zien wat ik er nog voor krijg

« ei »
25 oktober 2004, 22:02
Nieuw in de VS : 49 Dollar.
Misschien verkoop ik de mijne wel, in perfecte staat.Tis te zien wat ik er nog voor krijg

Ah, ma kwillet nie kopen hoor. Allez kzou wel willen, tis een handig dingske precies, ma kheb gene geld ervoor :p

Mss dat de threadstarter wel int heeft ;)

ThEScReW
25 oktober 2004, 22:09
Qua ervaring kannek zeggen dat da zeer goed gaat, door muren en al :-) Tis RF.
Gaat ongeveer in open vlakte 50 m.
Bij de software zitten progs om winamp, mediaplayer,... Te besturen, voor andere progs te besturen kan je afhalen van het net. Met de grote pijltoets bovenaan kan je de muis bewegen, link en rechter muisknop alsook enteren :-)

ABCDEF kan je zelf een functie geven.

-etienne-
26 oktober 2004, 12:32
euhm, ik zou het niet zo ver zoeken.

Heb ooit is voor iemand zenne verjaardag ne remote gekocht van ATI, voor een dikke 20 euro, was wel inkoopactie uit holland...

Misschien nog is zo een op poten zetten he anus? Der is altijd wel veel volk die dat wilt.
Trouwens super goeie remote, gaat echt stevig door muren en al.

Voor meer vragen waar en hoe, ask me op msn ;-)

Desert
26 oktober 2004, 17:47
ge kunt da heel gemakkelijk zelf maken kmoet da schema staan hebben als ge intresse hebt laat iets weten

XerberuZ
26 oktober 2004, 18:15
er is een inkoop actie bezig ze staan geloof ik 19 € ex verzending

Indieanus
29 oktober 2004, 17:03
er is een inkoop actie bezig ze staan geloof ik 19 € ex verzending

Waar staat die ergens?

btw tnx voor replies! btw die ati remote wonder, functioneert da ook deftig bij geforcekaarten of andere merken?

ThEScReW
29 oktober 2004, 19:20
remote control heeft niets te zien met graka's !

Ironpole
29 oktober 2004, 19:22
Ik heb bij de velleman da zien staat da ge een SMSke naar ene ontvanger stuur da da aanslaat (tussen uw opstartknop dan). Kost 12,5 €