PDA

Volledige versie bekijken : 2compute.net

elpigeon
24 oktober 2004, 16:01
Ben van plan daar een laptop aan te schaffen,iemand enige ervaring met die winkel?

thx

Tinytine
25 oktober 2004, 02:57
over welk laptop gaat het hier ? ik kan die site niet opendoen :-/

prijs / type

DMX
25 oktober 2004, 09:09
http://www.2compute.be/

kdenk wel dat je op 2compute kunt rekenen,ken die verkoper persoonlijk(niet té :p ) en is me dus redelijk betrouwbaar ;)

greets

Gamerke
26 oktober 2004, 22:38
KHeb der ne Acer Aspire 1511LMi gekocht, en alles verliep vlotjes :niceone:

Duivenmelker
27 oktober 2004, 23:01
Onvriendelijk, mijn mening maar alst goedkoop is ist goe natuurlijk!
Op ne middag bel ik daar aan, in het huis daarnaast komt zo een of andere kloio opendoen, kvraag of ik ne router kan bestellen namelijk den.... NEE zegt em alleen via internet! Komaan is da ne winkel of een magazijn, die mens kon mij een router verkopen en doet het nie..... Mij zien ze der niemeer!

TONES & HOFLINE > 2compute

Maar om te bestellen is die winkel wel in orde en goedkoop qua laptops :)

toffi0
6 december 2005, 23:19
daarenboven nog de goedkoopste uit zijn regio!!
bye

cherouke
6 december 2005, 23:47
1x iets gekocht, alles perfect verlopen

MRzone
7 december 2005, 00:21
al 2 maal iets gekocht zonder probleem

GhO$T
7 december 2005, 00:28
Onvriendelijk, mijn mening maar alst goedkoop is ist goe natuurlijk!
Op ne middag bel ik daar aan, in het huis daarnaast komt zo een of andere kloio opendoen, kvraag of ik ne router kan bestellen namelijk den.... NEE zegt em alleen via internet! Komaan is da ne winkel of een magazijn, die mens kon mij een router verkopen en doet het nie..... Mij zien ze der niemeer!
:)
maja als ze zeggen online shop is't online shop natuurlijk en niet anders, dat is een keuze die de winkel maakt en waar je ze toch niet echt kan op afrekenen.

Maar dat hij u zo botweg weer de laan uitstuurt getuigt natuurlijk van niet veel takt, laat staan enig verkoperstalent :D , mss is't juist daarom enkel online hé, sommige mensen kunnen niet goed omgaan met andere mensen in real life :p

2Compte is een uitstekende en professionele webshop
daarenboven nog de goedkoopste uit zijn regio!!
bye
:lol: speciaal geregistreerd om zoiets te posten, stinkt heel hard naar eigen-stoef ;)

NonDotZer0
7 december 2005, 10:14
correct en vlot

Peyote
16 december 2005, 01:33
kheb daar ook ne laptop gekocht ,alles verliep vlot ;)

ix_Toki
16 december 2005, 01:40
kheb er 2 weken geleden nen toshiba gekocht... maandag besteld, woensdag afgehaald... tis idd maar een afhaalpunt maar het was ten minste 50 euro goedkoper dan gelijk welke concurent en vlak bij mijn kot... dusja, ik ben een tevreden klant... enige nadeel is dat je moet storten op voorhand... geld niet gestort= geen bestelling... maar langs de andere kant wel begrijpelijk
het ging om dit toestel http://www.2compute.net/shop.aspx?prod=TOSH51089

whacker
28 december 2005, 10:06
't is waarschijnlijk omdat ge niet zomaar kunt langsgaan en ne router kopen dat em ewa goedkoper is dan de rest he.
Laptop gekocht (acer) en nog geen enkel probleem mee gehad. Mens was ook vriendelijk en heeft samen met mij die doos open gedaan en gechecked op eventueel missende onderdelen en/of mankementen.

demon_llama
15 januari 2006, 00:45
let wel op bij garantie, je moet het allemaal zelf regelen, ik kreeg een zeer onvriendelijk antwoord dat ik het maar zelf moest opsturen (heeft me 18 euro gekost)

vengeance_angel
16 januari 2006, 21:43
onvriendelijk en onbeschoft en fenomenaal arrogant. allesbehalve klantvriendelijk.
ben ik blij dat garantie via acer loopt en niet via hen.

Bunz
22 januari 2006, 15:09
Heb daar ook al eens iets gekocht, overgeschreven en na 2 dagen had ik het allles perfect verpakt en dergelijke.

Zonnestraal
25 januari 2006, 16:56
heb daar tijdje gekocht, waren meestal wel vriendelijk tot op een dag dat ik een usb stick teveel had besteld.. mensen begonden te schelden dat het veel geld kost om terug te sturen naar de firma, dat ze maar een paar € winst maken per verzending, dat al die winst nu weer weg is, dat gekocht gekocht is, dat ik dat niet kon maken ... na al dat geroep ga ik nooit meer terug

enZiiime
25 januari 2006, 17:29
Wacht, gij bestelde ne "usb stick" mor ge had er perongeluk ene teveel besteld?

En die zate dus tege u te roepen?

Lolz moest het zoiet in de aard zijn had die al ne boks op z'nne smoel gehad...

Zonnestraal
30 januari 2006, 03:07
wel ja, ge weet dat ge altijd op voorhand moet betalen..

Bij ophalen zei ik; ja ma da één usb stickje moet ik niet meer hebben, de rest wel nog eh

hij+zij kregen alle kleuren van de regenboog

zij zei dat dat niet kon, gekocht is gekocht, ik moest maar beter nadenken voor iets te kopen: enige noties recht van mijnertwege kalmeerden haar alvast :p

ik ben daar nog kalm buitengeweest, mss dat hij en/of zij een hartaanval gekregen heeft ? Het kan goed zijn

Asshen
2 februari 2006, 14:35
Ik heb er ook al eens gekocht, alles supervlot verlopen, en de eigenaar was vriendelijk, we hebben zelfs leute gemaakt ROFL.

Misschien troffen de anderen hem op een slechte dag (of ik trof hem op een goeie).

K.