PDA

Volledige versie bekijken : super nieuwe screens bf2 !

L@TrO
23 oktober 2004, 17:10
http://www.battlefield2.info/ :applause:
weer nieuwe en mooie screens gevonden HF

edit : de animaties van de heli en de explosies zien er mooi uit :woohoo:
edit2 : ze kome oorspronkelijk van hier http://www.battlefield1942.at/indexx.php?newsid=462 en je kan er lezen dat dit het eerste deel van het bezoekis , er komt nog een video en interview :applause:

Lord_Skul
23 oktober 2004, 17:35
allé
ik vind toch dat ze ons verwenne die van bf2
:p

L@TrO
23 oktober 2004, 17:51
hier nog een paar zaakjes :p http://www.bf-news.de/index.php?go=artikel&sid=9358 en http://www.battlefield1942.pl/ amai , ze zijn ons echt aan het verwennen :p
edit : da is zo stoer als die raket dwart door die heli gaat zonder da die de heli raakt :p Wel cool als ge dan juist als passagier daar inzit :p En da detail van die models enzo is echt geil :D

str0ntj3
23 oktober 2004, 19:01
Deftig :)

Brains
23 oktober 2004, 19:08
Wat goed dat er niemand achterin zat (http://www.battlefield2.info/pic_show.php?gascid=91)

L@TrO
23 oktober 2004, 19:14
lol , da is idd die screen ervan , ma in bewegende beelden isda nog cooler :) Ben trouwens benieuws daar de high res filmke van da

Darth-Falcon
23 oktober 2004, 21:25
op dien pl site staan 5 filmkes, eerst is al ROFL :rofl:

Seraph
23 oktober 2004, 23:08
Ha crashen maar. :D

L@TrO
23 oktober 2004, 23:13
mja , da kunde hun ni kwalijk nemen he , een spel da in ontwikkeling is :p Ziet er allesinds wel cool uit
Als er trouwens 1 ding is da ge MOET ( :p ) zien is het dit filmke wel http://www.forumplanet.com/planetbattlefield/topic.asp?fid=5534&tid=1510039

Tomski
29 november 2004, 17:45
wanneer komt da spel uit?

L@TrO
29 november 2004, 17:49
ik verwacht dat het rond maart in de winkelrekken ligt ( verwacht ge mp demo maar rond januari ofzo ) :)

Tomski
29 november 2004, 17:58
sysreq zijn nog ni bekend zekers :p

L@TrO
29 november 2004, 23:04
bwa , ze zeggen dat het iets hoger als bij bf:v gaat liggen , maar ik denk dat dat wel met een korreltje zout genomen kan worden :) Wat volgens mij wel zo gaat zijn , is dat de engine over het algemeen beter zal zijn omdat het deze keer via verschillende render platforms gaat geoptimaliseerd worden ( wat dus totaal niet het geval was met bf:v met alle gevolgen vandien ) . Als ik een schatting mag doen , dan zal een kaartje uit de x800/6800 reeks + A64/intel variant + 512(mss 1024)ddr wel genoeg zijn om het op zijn max te draaien :)

PACOMAN
29 november 2004, 23:14
:( wel spijtig dat die beloofde bftv er niet zal bijzijn en dat de physics het toch niet toelaten van gebouwen enzo tot puin te bomben

DigitalOverdose
30 november 2004, 01:12
Schoon screens mor bij het zien van iedere screen tot nu toe wordt bij mij de schrik groter dat BF2 helemaal in de lijn zal zijn van Desert Combat.

Niks tegen die mod of course mor hij ligt me persoonlijk ni echt: leuk voor zo es ne keer mor ni voor dagelijks te spelen gelijk BF1942 of BFV. DC vin ik teveel 'machines VS machines' waarbij dan nog 1 schot van eender welk voertuig op eender welk ander vaak al ne kill betekent en infanterie meestal mor een 2de of 3de rangs rolleke speelt.
Ja der zijn natuurlijk wel wa maps in DC waar infanterie den hoofdrol speelt mor zo'n heb ik nog ni echt kunne zien op de screens van BF2.

'k hoop enorm dat het op da gebied allemaal nog zal meevalle.

m4nTiS
30 november 2004, 01:27
Wat me aan DC vooral stoorde, is dat men steeds meer de gemakkelijke kant opging...
Dan bedoel ik voornamelijk de besturing van de vliegtuigen en de heli's....
In de eerste versies moest je in een Mig de volle 100% aan aandacht hebben om ten eerste nergens tegen te vliegen en ten tweede ook nog netjes je targets te raken...zelfde met de heli's...de eerste versies van de Apache waren enkel weggelegd voor de skilled piloten onder ons....

Ik snap dat de makers het geheel wat toegankelijker willen maken voor een breder publiek....neemt ni weg dat ze nu zo hard overdreven hebben dat elke nOOb zich kan laten gelden op het battlefield...de leercurve is eerder een flatline dan een curve geworden...

En dat is ook het punt dat van BF:V zulks een ongeloofelijke afknapper heeft gemaakt... iedereen kan daar een chopper besturen en iedereen kan daar een battlefield ownen...
Ik wil ni stoefen over mijn kunnen...maar als ik game verwacht ik een uitdaging waar ge pas voldoening krijgt als ge iets bijleert... BF42 had dat...BF:V zal dat NOOIT hebben....

Wat betreft BF2...erg mooie screens en ook erg mooie beloftes qua gameplay...ik hoop dat ze het deze keer...in tegenstelling tot het crappy BF:V...wel eens waarmaken en ik eindelijk een waardige vervanger heb van BF42

Seraph
30 november 2004, 10:00
:( wel spijtig dat die beloofde bftv er niet zal bijzijn en dat de physics het toch niet toelaten van gebouwen enzo tot puin te bomben

Bftv zit er toch wel bij?
En enkele bepaalde gebouwen kun je tot puin bomben. Zie filmpje waar je brug kan vernielen. :)

Tyken
30 november 2004, 10:28

bftv kan altijd toegevoegd worden door middel van een patch hé. (hebbek recent geleze)

@ seraph : enkel gebouwen met een tactische achtergrond kunnen opgeblazen worden (brugge :))

@ m4ntis : daarom dak 42 graag speelde, het is een van de weinige shooters waar je beter in wordt, naarmate ge meer speelt. (als je goed bent in 42, benje 3x beter in bfv ;))

stelly
30 november 2004, 16:39
Ja der zijn natuurlijk wel wa maps in DC waar infanterie den hoofdrol speelt mor zo'n heb ik nog ni echt kunne zien op de screens van BF2.

komt ook een beetje omda ze nog maar 1map afhadden een week geleden ^^

Tsjernobyl
1 december 2004, 14:41

is er ooit gezecht geweest dat alles aan puin kon worden geschoten? Ik had niets ander verwacht dan dat er enkel bruggen e.d konden worden vernietigd, en wrss ook van de "dunne objecten" die je aan flarden kan schieten. Het zou trouwens niet zo plezant zijn dat alles kapot kan.

Mantis heeft 100% gelijk met die "flatline leercurve". Ik ben daar ook niet voor. Daarvoor het ik het meeste schrik in BF2.
Hoe minder je moet "kunnen" en hoe minder je moet denken (strategie, teamplay), hoe meer gelame. (eigen mening natuurlijk:))

stelly
1 december 2004, 17:19
ma door die ranking kan het zijn da het zoals in AA mogelijk is om op de server te zeggen da pas mensen vanaf een bepaalde ranking binne mogen

off topic: smilies staan nu rechts :p

thooW!
1 december 2004, 19:30
pwned gwn kerel -_-

Darth-Falcon
1 december 2004, 21:36
BFTV zit voor een gedeelte al bij de release, demo recording enz , alleen de broadcasting komt later in ne patch

m4nTiS
2 december 2004, 00:10
ma door die ranking kan het zijn da het zoals in AA mogelijk is om op de server te zeggen da pas mensen vanaf een bepaalde ranking binne mogen

Als de ranking zo correct mogelijk is (bijv. de engi job die ook punten krijgt op inzet ipv alleen op kills)...dan zit ik er totaal ni mee in dat er een soort grens wordt gezet op servers... misschien spijtig voor mensen die wel willen maar ni kunnen (al ben ik er vrij zeker dat een beetje training hen wel ver genoeg zal brengen)...maar kan wel een enorme oplossing zijn voor tk'rs en ander lame volk...

achja, as usual, afwachten alvorens conclusies te trekken.

<_Skullbasher_>
5 december 2004, 00:18
ge kunt da filmpke van die helikopter downloaden op gamershell eh. das wel zot gedaan :D wel spijtig da die rook eigenlijk gwoon door die helikopter gaat mja .. voor de rest zaaalig spel , ik kij der al naar uit :D

GameLover
8 december 2004, 11:22
weet iemand al iets over een demo die zou uitkomen van bf2?

$vekke
8 december 2004, 13:20
dees is lol http://www.battlefield2.info/images/screenshots/135_g.jpg

]BuD[KoOkiE
8 december 2004, 16:30
In de eerste versies moest je in een Mig de volle 100% aan aandacht hebben om ten eerste nergens tegen te vliegen en ten tweede ook nog netjes je targets te raken...

i second that

in de eerste versies wast zalig met een straaljager op market garden, massaal rap onder de brugsteunen passeren en dan nietsvermoedende tanks in frut schieten, zalig gewoon, die planes gingen zo rap da je echt full speed gaming had bij DC :bow:

stelly
8 december 2004, 17:14
op iedereen die 'de raket door de heli' zo goed vind wil ek wel effe op wijzen da da zelfs in bf42 al mogelijk is he dus ZO nieuw is het nie :p

Seraph
8 december 2004, 18:09
BuD[KoOkiE']i second that

in de eerste versies wast zalig met een straaljager op market garden, massaal rap onder de brugsteunen passeren en dan nietsvermoedende tanks in frut schieten, zalig gewoon, die planes gingen zo rap da je echt full speed gaming had bij DC :bow:

Volle gas, niemand die de mig kon bijhouden. ^^

vishnusixclix
8 december 2004, 18:52
Volle gas, niemand die de mig kon bijhouden. ^^

Yeah, true... Ik weet nog dat ik op m² en lang daarna uren heb zitten oefenen om toch maar 3 minuten met die apache in de lucht te kunnen blijven... Kheb zelfs nog lang met DigitalOverdose zitten lachen omdat hij zoveel crashte. Het zalige was echter dat we na uren trainen & oefenen (hard werk!) wel een hele match zwaar konden uithalen met die apaches! Zalig gevoel! :woohoo:

Maar toen werd de snelheid eruit genomen... Je kon letterlijk met je ogen dicht 5 minuten rondvliegen zonder in problemen te komen...

-Helld0g-
11 december 2004, 01:16
ik hoop op deftig artillery systeem da goe marcheert en dat aangemoedigd wordt om online te gebruiken... met de vele soorten vliegtuigen zijn ze makkelijk uit te halen... maak dan ook dat ze effectief is eh...

enkel de MRLS is goe in DC, de scud is zo'n ubercamp wapen dat niet als meer dan een basecamp middel kan gebruikt worden...

de howitzer heeft echt geen typische artilleriebaan zenne, het is meer als een echt kannon in DC gebruikt... maarja laten we hopen dat ze alles beke balancen...

bepaalde dingen waren in DC echt Té (ik denk maar aan de enorme focus op air en dan die anti air patriots enzo....)

Seraph
11 december 2004, 05:35
Na, vliegtuigen mogen dit beestje vreezen;
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/row/2s6m.htm

Fear me planes moahaha

stelly
11 december 2004, 10:18
mja, in vietnam wast ook air air air tot ze in 1.2 die flak aan de amerikanen hebben gegeven OMG IT OWNS :D

en ze mogen inf een beetje belang in de strijd geven :p

Tsjernobyl
12 december 2004, 09:55
Yeah, true... Ik weet nog dat ik op m² en lang daarna uren heb zitten oefenen om toch maar 3 minuten met die apache in de lucht te kunnen blijven... Kheb zelfs nog lang met DigitalOverdose zitten lachen omdat hij zoveel crashte. Het zalige was echter dat we na uren trainen & oefenen (hard werk!) wel een hele match zwaar konden uithalen met die apaches! Zalig gevoel! :woohoo:

Maar toen werd de snelheid eruit genomen... Je kon letterlijk met je ogen dicht 5 minuten rondvliegen zonder in problemen te komen...

dat is juist waarvoor ik schrik heb, dat ze dat eruit halen, en dat ze een het zo makkelijk gaan maken als in BFV. Ik hoop echt dat ze het "moeilijk maken", anders gaat het voor mij al een opdoffer worden als ik het koop.

die commander mode: ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten , maar ik hoop dat je je vrijheid niet kwijt bent omdat er ne snol commander is.

het puntensusteem lijkt me alvast in orde, als het enige balance heeft natuurlijk. Ik denk maar aan bf42, waar je geen voordeel had bij het vernietigen van een boot--> je kreeg geen punten. of in vietnam, waar ik het wel fun vond om in de transpotheli troepen te vervoeren, maar weer geen punten. Want dan krijg je zo van die commentaren. "pff die is 10 keer dood en heeft maar 2 kills".

Bengie
12 december 2004, 10:15
zoveelste preview van BF2, deze keer op GameSpy

...een lang interview met als slot .....

Finishing Touches

The pre-alpha version of the game we played was fairly stable, but the focus of development for the next few months was clear. The vehicle physics still felt a little 'off' in this version, with the buggies steering like broken tricycles. I was fortunate that the APCs were amphibious, since I must've driven them off of the bridges five or six times. But the team is committed to tweaking the vehicles until they have a solid feel. Similarly, the weapons are being tweaked and balanced to give better feedback when you hit opponents. One encouraging thing to note is that even in this early version, there was a much better balance of equipment than we found in Battlefield: Vietnam, where American heavy machineguns smoked the map every time.

Still, EA has decided to avoid the Holiday rush with this game, releasing it late March of next year. That gives the team plenty of time to polish the core gameplay we experienced until it gleams. From what we've seen so far it looks like Battlefield 2 has all the trademark multiplayer action of the original, but with new ways to communicate and run a team that will really take it to the next level. We'll have more details over the coming months on GameSpy.com, or you can always head over to PlanetBattlefield to get your fix!

let's wait and see

L@TrO
12 december 2004, 10:32
er staat ook nog een interview op plannetbattlefield.com/bf2 . En daar zeggen ze wa over da squad systeem enzo. Het ziet er echt wel cool uit hoe da uitgewerkt is (vooral me die voice over ip )

vishnusixclix
12 december 2004, 10:59
Ik heb nog niets gelezen over het meer arcade schieten of "1 shot, 1kill" systeem... Hoe is de aim van de guns? Recoil? Easy as (Vietnam) hell... of skill-requiring als BF42 -patch 1.2

L@TrO
12 december 2004, 20:04
ik heb gelezen dat het beter gebalanced is dan in bf:v (wa ook ni moeilijk is :p )
Ma ge moet echt deze preview is lezen : http://pc.gamespy.com/pc/battlefield-2/572130p1.html

en deze ook : http://pc.ign.com/articles/571/571943p2.html

Darth-Falcon
17 december 2004, 23:37
der is terug wa nieuws blijkbaar.
release date is 25 maart, voorheen blijkbaar nog 8 februari :sad:
14 nieuwe screenshots (staan op mainpage)

voorst nog gelezen dat we binnen dit en 2 weken al mp demo mogen verwachten, ma da is toch me een grote dosis wtf te nemen

m4nTiS
17 december 2004, 23:49
me een grote dosis wtf te nemen

mmmmmm.....

dosis wtf.......

*drewl*.....

/end homer-mode

Darth-Falcon
18 december 2004, 00:17
da van mp demo en kerstmis klopt dus nie, das gebaseerd op geruchten die nergens op slagen, het word prolly eind februari samen met de sdk tools

Os1
18 december 2004, 12:17
rrrrrrrr nice spel ... hopelijk wordt het anders dan bf vietnam, da wask na nen maand a 2 beugespeeld, mor goe, hopelijik word de gameplay nice, kben bang dat er veel heli fighten gaan gebeuren, want op elke screen ziede nen heli met enorm veel vuurkracht ...
ik hoop da ze moeilijk te besturen zijn zodat niet iedereen die neemt en da geld ook voor de vliegtuigen ...

mor goe, khoop da er ook veel anti aircraft wagens komen !

Seraph
18 december 2004, 13:12
ik hoop da ze moeilijk te besturen zijn zodat niet iedereen die neemt en da geld ook voor de vliegtuigen...

Hoop daar maar niet teveel op. ^^
Maar iets met skillz zou leuk zijn, als je nog maar weinig exp points hebt kan je bevoorbeeld niet in een apache springen...

Os1
18 december 2004, 14:57
Hoop daar maar niet teveel op. ^^
Maar iets met skillz zou leuk zijn, als je nog maar weinig exp points hebt kan je bevoorbeeld niet in een apache springen...
idd, hoe meer skills, hoe beter je zijt, en ook speciale ranks zoals heli bestuurder, whatever .. zodat ieder zijn doel heeft :)

JackM
18 december 2004, 15:30
:sad: die mappen zien der weer zo imens kaal uit, weer typisch bf
voor de rest ziet alles er OK uit :niceone:

Seraph
18 december 2004, 15:53
:sad: die mappen zien der weer zo imens kaal uit, weer typisch bf...

Hmmm desert combat... :unsure:
Palmbomen en veel vegetatie ga je er niet tegen komen. :D

L@TrO
18 december 2004, 18:19
toch vergist ge u hier in ze , er gaan immers ook chinese tropische eilandjes enzo tussen zitten ( check gamespot map preview )

edit: een grappig zinneke uit een nieuwe preview : "the voice-alert thing being especially useful in the moments before a pulverizing incoming air strike. (Note: If you witness an enemy force suddenly break ranks and run asses-and-elbows for the hills, you might want to seriously consider doing the same.) :rofl: "
bron: planetbattlefield.com/bf2

Seraph
19 december 2004, 10:35
Vote+1 to be commander. :D

Darth-Falcon
19 december 2004, 16:06
er zijn dus meer en meer sites die spreken van een demo op kerstavond :wtf:
en verschillende bronnen ook

http://dx.ampednews.com/?page=articles&id=8651

Tyken
19 december 2004, 16:14
er zijn dus meer en meer sites die spreken van een demo op kerstavond :wtf:
en verschillende bronnen ook

http://dx.ampednews.com/?page=articles&id=8651

gossips imo falc

Darth-Falcon
19 december 2004, 16:26
prolly wel ma soit :unsure:

SharkyXTS
19 december 2004, 16:37
Enige waar ik op hoop is dat het niet te arcade achtig wordt. Niet zoals in BFV waar de grootste noobs ownen. Iets meer à la BF1942, daar vergde het tenminste skill om met tanks te kunnen werken (ballistiek van de kogels), als piloot een tank ed. te bomben, als AT tanks uitschakelen (en niet van die heatseaking stuff waarmee ge gewoon maar wat in de lucht moet schieten), ...

ResultsMayVary
19 december 2004, 16:49
true, khoop da ook...

Whis
19 december 2004, 17:04
Het is te hopen dat die demo rond kerstmis komt maar ik betwijfel het ook persoonlijk. Over BF2 zelf hoop ik vooral dat infantry combat meer op BF42 lijkt dan BFV. Qua helis en vliegtuigen denk ik dat dat veel op BFV zal lijken, spijtig genoeg.

Os1
19 december 2004, 17:34
Enige waar ik op hoop is dat het niet te arcade achtig wordt. Niet zoals in BFV waar de grootste noobs ownen. Iets meer à la BF1942, daar vergde het tenminste skill om met tanks te kunnen werken (ballistiek van de kogels), als piloot een tank ed. te bomben, als AT tanks uitschakelen (en niet van die heatseaking stuff waarmee ge gewoon maar wat in de lucht moet schieten), ...
how how ... als ge dacht da ge in BF2 dachte da je gewoon in de lucht een enemy plane achtervolgde, met 1 simpele knop = vuren en ge hebt hem ... ik hoop da hem moeilijker wordt, zo een target locking ofzo ... da je moet bijsturen, en dan als ge hem hebt, berekent de pc van de plane natuurlijk nog wa dingen, en ge kunt hem pas raken als het target zo flikkert ( locked ) en vuren dan, ge hebt hem, da's een goeie mogelijkheid ... :niceone:

Darth-Falcon
19 december 2004, 21:23
Het is te hopen dat die demo rond kerstmis komt maar ik betwijfel het ook persoonlijk. Over BF2 zelf hoop ik vooral dat infantry combat meer op BF42 lijkt dan BFV. Qua helis en vliegtuigen denk ik dat dat veel op BFV zal lijken, spijtig genoeg.

het infantry gedeelte van bf1942 schoot heel wa tekort, da hebben ze rechtgezet in bfv en word verder getrokken in bf2.

na de screens op onderstaande links gezien te hebben, krijg ik toch wel wa meer hoop dat er binnekort weldegelijk nen demo komt, de interface enz lijkt me redelijk afgewerkt

Punker
20 december 2004, 00:34
het infantry gedeelte van bf1942 schoot heel wa tekort, da hebben ze rechtgezet in bfv en word verder getrokken in bf2.

Op welk vlak schiet de infa in bf42 tekort ?
Ge hebt (imo!) veel minder skill nodig in vietnam als in bf42
In de NB preview staat dat de 'aim' in bf2 meerlijkt op die van cs. Maar is dit ook al niet zo in nam ?
1shot 2 kills ...

laat ons hopen dat die demo al met kerst komt

stelly
20 december 2004, 11:23
In de NB preview staat dat de 'aim' in bf2 meerlijkt op die van cs. Maar is dit ook al niet zo in nam ?
1shot 2 kills ...

't gaat nie om skill bij infantry maar 't gaat eerder om geluk om in 42 iemand te killen. en ik spreek nie voor elk gevecht maar als pure infantry ist 80% van de gevechten die neerkomen op geluk. wie zijn ping zal onstabiel worden? wie zal screenlag hebben? wie zijn kogels gaan simpele lucht worden doorda de engine zuigt?

Darth-Falcon
20 december 2004, 13:20
1shot 2 kills ...

totaan 1.4 was het infantry gedeelte van bf1942 heel goe, toen hebben ze damage bijna gehalveerd en de recoil van de assault wapens bijna verdubbeld, dp anyone ??, het viel echt nie op da sindsdien nauwelijks nog assaulters rondlopen en zeeeeer veel medics die nooit iemand healen buiten zichzelf. en me de rifles zijn ze al helemaal de mist in gegaan, mede door lag en omda ge daar nie nauwkeurig me kunt raken op meer dan 150 m, zijde daar in combat dus de ballen me, terwijl in WO II 75% van de troepen me nen M1 Garand, kar98, mosin nagant, no4, ... ofzo rondliep, zeker in den beginne

is trouwens het enige slechte van infantry in bfv ook

Whis
20 december 2004, 14:37
Als BF2 infantry meer op cs, etc lijkt zoals ze zeggen in die NB preview des te beter natuurlijk (bf42 infantry is verre van perfect zoals reeds gezegd, ik betwijfel wel of 80% ervan neerkomt op "geluk"). Het belangrijkste verschil tussen bfv en cs/bf42 is dat ge in bfv veel meer damage krijgt wanneer ge geraakt bent of ergens tegen rijd. Dit kan misschien wel realistischer zijn ofzo maar wel veel minder fun en imo een van de redenen waarom bfv minder populair is dan bf42. Want wie speelt nu graag een spel waar ge bijna niks anders doet dan respawnen. :)

dibo
20 december 2004, 15:12
Ik! :)

Ik vind dat je bij BFV gewoon meer bedachtzaam tewerk moet gaan: die (relatieve) realiteit waarvan Whis spreekt vind ik net het leuke aan BFV...
Nu ja, meningen verschillen hé. Ik hoop alleen dat er nog infantry aan te pas komt in BF2, en dat het niet zoals DC en POE volgestouwd zit met planes, tanks en choppers...

Darth-Falcon
20 december 2004, 16:23
dan zult ge de 20 man servers moeten opzoeken die op 16 player setting staan, ( waar ge mij dus vooral zult vinden) :applause:

HerrLinKinG
21 december 2004, 15:46
Ik zit maar even te dromen hé maar aan da laatste filmke te zien, en aangezien een demo maar 1 map zal zijn zou de demo toch niet dichter zijn dan we denken (een niet perfecte demo zou ik nu ook zo niet erg vinden hoor, we hebben ook BF1942 en BFV gespeeld met bugs dusja :) )

allé kzal verder dromen en moest er nog iemand dit filmke nog nie gezien hebben bekijke het eens rap tis echt zeer schoon, ahja in plaats van slechte dingen te zoeken zoek ook eens de leuke dingen, zoals het mooie switchen tussen liggen staan en bukken, en er achter komt ook het leuke rap lopen (9min20 tot 10min05)
http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetbattlefield/bf2_gameplay.zip

(HOOP doet LEVEN)

ze zijn goe bezig :rofl: http://www.dice.se/christmas/

<_Skullbasher_>
21 december 2004, 17:38

amaai da moet ik spele ! :lol: haha kzie mij al vliege in zo een koets .. me pakskes gooien

ga eens filmpke bezien ook , ben is benieuwd

stelly
21 december 2004, 17:41
Ik zit maar even te dromen hé maar aan da laatste filmke te zien, en aangezien een demo maar 1 map zal zijn zou de demo toch niet dichter zijn dan we denken (een niet perfecte demo zou ik nu ook zo niet erg vinden hoor, we hebben ook BF1942 en BFV gespeeld met bugs dusja :) )

allé kzal verder dromen en moest er nog iemand dit filmke nog nie gezien hebben bekijke het eens rap tis echt zeer schoon, ahja in plaats van slechte dingen te zoeken zoek ook eens de leuke dingen, zoals het mooie switchen tussen liggen staan en bukken, en er achter komt ook het leuke rap lopen (9min20 tot 10min05)
http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetbattlefield/bf2_gameplay.zip

(HOOP doet LEVEN)

hoe de vlaggen veranderen, laag dicht gras, mooie player models, hoe de inf loopt (huppelt hihi), ...
ze hebben toch nog genoeg tijd om te debuggen, zolang het maar leuke mensen zijn waarmee ge kunt spelen, da maakt ook al veel verschil