PDA

Volledige versie bekijken : patch 1.6

SPEEDMAN
22 oktober 2004, 12:04
kwil nu ni zagen,

maar onlangs moest ik mijn BF herinstalleren. zocht ik nr de patch op telenet. wat blijkt: alleen die tankmap (god shoot me i forgot the name) staat er als download bij, terwijl die IN de 1.6 patch zit.
kvind raar dat je de patch niet meer kan downloaden op de site. Ik heb hem dan maar ergens aan 30kb moeten downen (via off site dacht ik)

niet echt de bedoeling mij dunkt :sad:

DigitalOverdose
22 oktober 2004, 12:09
Das inderdaad jammer genoeg wel zo

vishnusixclix
22 oktober 2004, 15:46
ik dacht dat Epy gezegd had dat die 1.6 er bij "de grote schoonmaak" per ongeluk mee verwijderd is. Laten we hem eens vriendelijk vragen om em er terug op te zetten? :)

SPEEDMAN
22 oktober 2004, 15:55
ik laat u ! :)

Aitsara
28 oktober 2004, 01:01
Hi. Ik ben nieuw hier, dit is dan ook mijn eerste post op dit forum. Waarom ik hier terechtkwam? Well, for this particular reason: Ik was op zoek naar die patch. Vroeger kon hier toch veel meer gedownd worden hé? Nu enkel die 2 files and that's it. Jammer...
En? Heeft iemand al nieuws? Gaan ze dat fixen?

vishnusixclix
28 oktober 2004, 10:03
Voorlopig lijken onze gebeden niet aanhoord te worden :'(

SniperSonic
28 oktober 2004, 10:26
Ondanks ik telenet heb haal ik mijn files bij Belgacom :lol:

via ftp kan je op ftp.games.skynet.be alle nodige patches en bestanden voor BF afhalen tegen zeer goede snelheden (450 tot 651K/s).

Voor de patch : /spool1/games/www.filesnetwork.com/Battlefield_1942/Official_Releases/Patches/

Seraph
28 oktober 2004, 15:43
Idd, skynet heeft ook altijd de meest recente files van fh, bg42, etc...

Aitsara
28 oktober 2004, 21:47
Ondanks ik telenet heb haal ik mijn files bij Belgacom :lol:

via ftp kan je op ftp.games.skynet.be alle nodige patches en bestanden voor BF afhalen tegen zeer goede snelheden (450 tot 651K/s).

Voor de patch : /spool1/games/www.filesnetwork.com/Battlefield_1942/Official_Releases/Patches/

Dank u voor de tip!

SPEEDMAN
31 oktober 2004, 12:53
allemaal goed en wel,

en respect voor de post met info,

maar ik moet wel zeggen dat dit toch games.telenet onwaardig is. Als er 1 file zou moeten bijstaan is het toch wel die, want de game is onspeelbaar zonder die file (tenzij je single wil gaan spelen, but then again... who wants that ?) :)