PDA

Volledige versie bekijken : webcam vraagske

BMW lover
16 oktober 2004, 13:57
Ik ben iemand die geregeld cam gebruikt maar in msn gaat da altijd zo sloom weten jullie een programma waarmee het wat vluger gaat?

Dank u bij voorbaat

Jason
16 oktober 2004, 14:08
wa voor een internetvebinding heeft dien?

BMW lover
16 oktober 2004, 14:11
ik heb telenet en hij heeft ADSL

Jason
16 oktober 2004, 14:21
nja kheb het zelf ook veel, int begin gaat ut redelijk snel en na 5min traag, weet wel geen oplossing... en met een programma ga da ni te fixen zijn.

Forceflow
16 oktober 2004, 14:36
Als je een webcam hebt met een lage framerate, dan is het normaal dat de beeldkwaliteit/snelheid niet echt super is.

Ik heb persoonlijk een Trust Familycam 300 (2 jaar oud), en mijn bewegingen zijn ook wat slow-motion. Niks aan te doe, tenzij je geld hebt voor een nieuw ding :)

Anendel
27 december 2004, 00:16
ffkes iets héél oud omhoog duwen, ipv nieuw topic te openen.
Ben op zoek naar deftig programma voor webcam. In msn gaat dat idd soms zoooo traag. En het ligt ni aan camera, want das een sony digitale videocamera...

wa is goe, wa is snel, wa is ni te duur, wa heeft veel mogelijkheden, wa is makkelijk zoda andere mensen er zonder probleme kunne op connecten?

Exit
27 december 2004, 00:20
zet lagere kwaliteit in, hoe veel upload doet ie? webcams zijn zowiezo traag., zoals er staat, progs helpen er niets aan.

raintjah`
27 december 2004, 01:56
get to live with it.
het ligt volgens mij gewoon aan MSN. Ik heb het namelijk ook :) Terwijl ik toch een goeie cam + connectie heb. grtz.

Anendel
27 december 2004, 11:10
dacht ook wel dat dat aan MSN lag. Daarom dat er ongetwijfeld beter programma's zijn. Niemand die iets beter weet dan MSN?
Cam en connectie zijn geen probleem..