PDA

Volledige versie bekijken : ZDnet = Virussen?

SlashDotCom
15 oktober 2004, 18:02
Na een week mijn pc terug gekregen van de computer winkel en daarbij heel wat kosten aan gehad kwamen zij tot de conclusie dat er een virus op mijn harde schijf zat en dat dees afkomstig was van ZDnet.
Dus naar mijn conclusie zit ZDnet vol met virussen.

iterums
15 oktober 2004, 18:07
tuurlijk

Fraggie
15 oktober 2004, 18:25
dat betwijfel ik, aangezien er massas mensen op ZDnet zitten (en hebben zij ook geen boekje?) & die dat dan niet melden..

SlashDotCom
15 oktober 2004, 18:36
ik heb zelf al een paar virussen binnengehaald op ZDnet en deze laatste was fataal.
kheb nu gelijk helemaal nieuwe pc.

Fraggie
15 oktober 2004, 18:41
zeker dat het geen java warning was ofzo?
er zijn anti virusen die sommige scripts aanzien als slecht/een aanval
(pc cillin/norton/avast script scanner)

SlashDotCom
15 oktober 2004, 18:51
als ik mijn pc opstart en die herstart altijd na een blauw scherm en kheb nog alleen een prullenmand over zal het geen java warning zijn vrees ik :s

KO
15 oktober 2004, 19:27
lol, zdnet is de beste it site die eris

:rofl: :rofl: :rofl::rofl: :rofl: :rofl:

Slashdotcom, gij kunt nogal zever verkopen ze man, amaai en de mannen in die winkel zitten er ver naast

SlashDotCom
15 oktober 2004, 19:38
=']lol, zdnet is de beste it site die eris

:rofl: :rofl: :rofl::rofl: :rofl: :rofl:

Slashdotcom, gij kunt nogal zever verkopen ze man, amaai en de mannen in die winkel zitten er ver naast

hoe komt het dan dat ik op zdnet zit iets uitgeprobeerd dat op de site stond (was iets van hardware) en ik herstart en opeens wil hij HELEMAAL niet meer opstarten, in veilige modus gescand, die vondt niks (wrs onbekend virus)
naar de winkel, moederbord bleek te licht, en men harde schijf was 16%beschadigt en ik had alleen nog men prullenbak over dus ge gaat mij nie zegge dat da geen virus is

KO
15 oktober 2004, 19:46
hoe komt het dan dat ik op zdnet zit iets uitgeprobeerd dat op de site stond (was iets van hardware) en ik herstart en opeens wil hij HELEMAAL niet meer opstarten, in veilige modus gescand, die vondt niks (wrs onbekend virus)
naar de winkel, moederbord bleek te licht, en men harde schijf was 16%beschadigt en ik had alleen nog men prullenbak over dus ge gaat mij nie zegge dat da geen virus is

:rofl:

Wat heeft dat nu met zdnet te maken, als er een virus op uwe pc draait kan het gewoon wachten om toe te slaan, ge hebt uwzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt met deze thread

:woohoo:

K3nsh1n
15 oktober 2004, 19:52
trekt u er nix van aan slashdotcom den ko > nerd ipv te helpen...achterlijk kind

SlashDotCom
15 oktober 2004, 19:52
=']:rofl:

Wat heeft dat nu met zdnet te maken, als er een virus op uwe pc draait kan het gewoon wachten om toe te slaan, ge hebt uwzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt met deze thread

:woohoo:

en gij maakt u zeker NOOIT is belachelijk want da sta zeker nie in uwe woordenboek.

SlashDotCom
15 oktober 2004, 19:54
trekt u er nix van aan slashdotcom den ko > nerd ipv te helpen...achterlijk kind
Kheb zo den indruk

K3nsh1n
15 oktober 2004, 19:55
geloof me dien heeft zich al vaaak belachelijk gemaakt ( raver =p )

SlashDotCom
15 oktober 2004, 19:57
geloof me dien heeft zich al vaaak belachelijk gemaakt ( raver =p )
:offtopic: vertel :p

K3nsh1n
15 oktober 2004, 19:58
ge moogt me altij even toevoegen :p k3nsh1n@2easy-clan.com

:offtopic:

Skeddie
15 oktober 2004, 22:07
Met andere woorden: u heeft zitten prutsen met instellingen waar u niets van snapte en dus uw eigen pc naar de reet geholpen.
Enkele bedenkingen:
-"moederbord bleek te licht" --> WTF!? die mannen van die winkel moeten hun kriek lachen
-reden dat de harde schijf beschadigd was: uw gepruts
-reden dat alleen de prullenbak er nog was: beschadigde harde schijf/foute reginstellingen/beschadigd register (kan opgelost worden door in de DOS-prompt in veilige modus "scanregw" te typen waarna de fouten in het register meestal opgelost worden)
-U heeft uzelf inderdaad belachelijk gemaakt, en nog maar eens een bewijs dat sommige instellingen veranderen enkel voor "advanced users" is
-ik steun KO
-en dan nog een laatste: ARROGANT, zegt u dat iets?

MisterX
15 oktober 2004, 22:15
Ik geef u ene tip zoek u ne fatsoenlijke pc winkel,als ze er ne week over moeten doen om een virus te vinden :rofl: en ik zal u er nog ene geven als ge niks van ne pc kent blijf er dan vanaf :lol:.Dan kunde ook geen onnozele dingen zeggen. Btw ik steun Ko ook :niceone:

Black Death
15 oktober 2004, 22:18
Man man depressief volk. Oké hij kan er naast zitten, maar moet je hem daarom zo flamen :/

MisterX
15 oktober 2004, 22:21
Man man depressief volk. Oké hij kan er naast zitten, maar moet je hem daarom zo flamen :/Ik geef hem alleen maar tips :applause:

KO
15 oktober 2004, 23:18
Met andere woorden: u heeft zitten prutsen met instellingen waar u niets van snapte en dus uw eigen pc naar de reet geholpen.
Enkele bedenkingen:
-"moederbord bleek te licht" --> WTF!? die mannen van die winkel moeten hun kriek lachen
-reden dat de harde schijf beschadigd was: uw gepruts
-reden dat alleen de prullenbak er nog was: beschadigde harde schijf/foute reginstellingen/beschadigd register (kan opgelost worden door in de DOS-prompt in veilige modus "scanregw" te typen waarna de fouten in het register meestal opgelost worden)
-U heeft uzelf inderdaad belachelijk gemaakt, en nog maar eens een bewijs dat sommige instellingen veranderen enkel voor "advanced users" is
-ik steun KO
-en dan nog een laatste: ARROGANT, zegt u dat iets?

:applause:

ik steun dit ubertextje 100%

Forceflow
15 oktober 2004, 23:32
Ik surf al jaar en dag naar zdnet.be en ik heb er nooit problemen mee ...

GuntherDW
16 oktober 2004, 03:10
ik had toen ik nog windows had ook jaren van zdnet m'n software afgehaald, en nooit geen probs gehad
ma zoals ze al zeide : zo'n dinge die gij probeert zen vo advanced users, begint er ni aan als ge ni weet me wa ge begint...

Racemaniac
16 oktober 2004, 09:38
'k haal ook vaak dingen af van zdnet, ook nooit problemen mee :)
lijkt er idd weer op dat iemand die nix van pc's afkent domme dingen heeft gedaan, dan naar pc winkel is gegaan waar de "kenners" hem een hoopje nonsens hebben verkocht en hem zo een mooie nieuwe (schandalig dure) pc hebben aangesmeerd

KO
16 oktober 2004, 10:29
In pc winkels gaan ze wel eens vaker de mist in, zoals dat mijne beweerd dat een x800 pro niet in en agp poort zou passen en dat 1024 mb ramgeheugen m'n windows instabiel zou maken :/ Tot nu toe 2 for KO 0 for pc winkel :)

Racemaniac
16 oktober 2004, 10:44
=']In pc winkels gaan ze wel eens vaker de mist in, zoals dat mijne beweerd dat een x800 pro niet in en agp poort zou passen en dat 1024 mb ramgeheugen m'n windows instabiel zou maken :/ Tot nu toe 2 for KO 0 for pc winkel :)
ok, da's ECHT zielig ^^
da 1 Gb was mss nog waar ten tidje van windows 98, maar nu....

SlashDotCom
16 oktober 2004, 12:25
Als gulder iets fout het gedaan zallek ook zeggen da ge belachelijk het gemaakt.
IEDEREEN kan er wel is naast zitte en tis ook nie de bedoeling da ge mij dan zit af te snauwe maar HELPT. Maar sommige onder ons snappe da woordje nie, die zitte liever iedereen af te snauwe.
bedankt voor iedereen die GEHOLPEN heeft.

Racemaniac
16 oktober 2004, 12:54
Als gulder iets fout het gedaan zallek ook zeggen da ge belachelijk het gemaakt.
IEDEREEN kan er wel is naast zitte en tis ook nie de bedoeling da ge mij dan zit af te snauwe maar HELPT. Maar sommige onder ons snappe da woordje nie, die zitte liever iedereen af te snauwe.
bedankt voor iedereen die GEHOLPEN heeft.
nix persoonlijks of zo, maar ten eerste, wa viel er te helpen? ge hebt blijkbaar uw eigen pc naar de kloten geholpen, ermee naar de pc winkel gegaan die u wa hebben wijsgemaakt, en dusdanig blijkbaar een nieuwe pc.... veel valt er ni te helpen hé.. mss volgende keer vragen VOOR ge u laat afzetten (of beter nog, voor ge domme dingen doet....

ten tweede... ZDNet is een gigantisch grote site... denkt ge echt dat die zo groot kan worden, en blijven, en nooit klachten krijgen (alleszins op dees forum), als die echt ZO vol met virussen staat als gij beweert?

Ook uw attitude van ik ken er alles van, ik heb zeker gelijk is echt wel om problemen vragen.... Welke helpdesk verhaaltjes zijn de grappigste? juist ja, die van mensen die met ne grote mond binnenkomen, zeggen dat ze alles weten en dan de grootste nonsen beginnen verklaren.... Overschat je zelf niet, je lokt enkel dingen uit, niet iedereen kent veel van computers...

Ten laatste, als je dingen waar je niet veel van weet gaat uitvoeren aan de hand van een guide, zorg eerst dat je alles goed begrijpt... Deze fora zijn voor hulp te vragen, kom hier dan zeker ook vragen stellen als je iets niet ebgrijpt, en niet erna klagen dat je domme dingen hebt gedaan en je hebt laten afzetten in de pc winkel!